- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
avl
aktív tag
válasz Mezga Aladár #21 üzenetére
en sosem eurosport-on nezek, hanem tiz-cycling-on. [link]
ott sok korabbi is megtalalhato -
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #41 üzenetére
Johan Bruyneel -töl hallottam, hogy Cian mindkét szülöje ügyvéd
ha nincs egyezés (a team-ek + UCI oldalról, akkor jön a polgári jogászkodás, és UCI nullát ér)
-
avl
aktív tag
rengeteg esélyesjelölt vagy komoly van
nem sorrend, ahogy eszembe jut:
- Pogi, Wellens
- Kwiatko, G, Pidcock
- Valter, Kuss, Laporte
- Mohoric
- Madouas
- Bardet
- Carapaz, Powless, Healy
- EEtvelt, Van Gils
- Skujins, Theuns
- Asgreen, Alaphilippe
- Kämna, Higuita, Martineza fentiek egyike sem lenne meglepetes (akár a teljes dobogo belölük)
es persze meglepetes is lehetszinte kizart, hogy közülük senkinek nem lesz pechje, rosszkor technikai gondja, ...
-
avl
aktív tag
persze, nem mondom, hogy Valter A. gyengebb naluk
...en nem lepödnék meg, ha epp Pidcock is elötte végezne, de azon sem, ha Pidcock vegig sem mennea fentiek egyike se lenne nekem meglepetes, persze az elmult idökben mutatott formajuk nem egyforma, de ma ma van
pl. Asgreen, Alaphilippe eddig nem sokat mutatott (ezt lehet gyengebbnek is gondolni, meg annak is, hogy ideje összeszedni magukat [lasd Lefevre dumái :-) nagyobb a motivacio, az "éhség" ],
Valter A., Wellens, Eetvelt, Dani Martinez, Healy, Skujins, stb. meg már igen, ezt is lehet igy ertelmezni: elfaradtak, "jollaktak" :-) vs. most jo a forma
...de ma ma van, "Tagesform", aprobb megfazasok, nem jol alvás, ...
+ az aktualis objektiv körülmenyek kedvelesenek merteke: ki szereti az azott murvafélét, ki mennyier ügyes benne, ki szereti inkabb a hüvös-nedvesetezért is izgi (csak azt nem szeretem, ha pech dönti el)
...es ne feledkezzünk meg a nöiröl sem, pl. elötte vagy ~290 napja nem nyert (mütét stb.) M.Vos mult hetvegen szökesben 3 SD Works-össel, 2 Trek-essel ...es Marianne nyert
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #143 üzenetére
igen, siman taktika lehett ....eddig
-
avl
aktív tag
en szokas szerint itt nezem: https://tiz-cycling-live.io/livestream.php
-
avl
aktív tag
Pogi 10km-en 1:41 elönyt kitekert
nincs rendes összefogas mögötte
-
avl
aktív tag
ja, mar 2:00 11km-en; mit csinalnak mögötte ? o.k. hogy Wellens meg Toro megtöri az üldözest, de mintha mindenki a 2. helyre gondolna
-
avl
aktív tag
Vinge nem ment tul nagy idöt:
https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2024/stage-1/livekivancsi vagyok Sheffield, Ganna mit mennek
update:
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
ezt ismered ?
In his book, Sagan wrote that as they came off a cobbled sector, “I could immediately feel something was wrong. I looked down. Shit. My stem and handlebars were pointing north-west and my bike was going north. They were out by about 30 degrees.”
Guessing that the stem bolt had come loose, Sagan believed he risked crashing on the next sector should the handlebars swing round more, while the narrowness of the road plus the groups of riders behind meant there was no chance of his team car reaching him for the time being. Nor was taking a neutral service bike an option, since the time taken to swap over and remount would effectively end his challenge.
“Shit shit shit. I can’t let anyone know,” Sagan wrote. “If word gets back to the chasers, it’ll be all the boost they need. If these two realise, they’ll either drop me or give up. Neither looks good. But I won’t be able to chase, to corner, to stand up, to sprint … what to do?”
The only solution, Sagan realised, was to try and straighten it himself but obviously while riding, there was no way of holding the wheel steady while he tried to make the adjustment, which is when the idea came to him of using Wallays’ rear wheel to do the job for him.
“Now, if I were to touch his wheel unexpectedly in this situation, I would almost certainly crash and he would be fortunate not to. But planning it? That would be different, right? A quicck sharp tap, straighten the bars up, and off we go like nothing had ever happened. Right?”
The first attempt didn’t work and drew a “Godverdomme!” [Goddamni!] from Walllays, and Sagan – whose apology drew a shrug from the Belgian – deciding he hadn’t hit his rival’s wheel hard enough. So he did it again. Three times in rapid succession.
“Bang! Bang! Bang!”
“What the fuck Sagan? What are you fucking doing?” demanded Wallays.
“’Oh man, sorry, just tired, sorry, it’s okay,” Sagan replied.
“There’s no friendly shrug this time, just a stream of under-his-breath invective and total confusion,” wrote Sagan. “Poor guy; 200 kilometres at the front of the world’s biggest one-day bike race and now some idiot is pranking him. This is a man at the end of his tether.
“Worse than that, it didn’t work. Shall I get off? Twist it straight? Ask the other two if they happen to be carrying Allen keys and try not to get a Lottoi-mitted punch in the face?”
Fortunately for Sagan, the cavalry arrived in the shape of his Bora Hansgrohe team car with sports director Jan Valach, who said, “Going good, Peter. Need a drink, some food?”
“Got a four-millimetre Allen key, Jan?” was the reply.
“Everyone loves a four,” Sagan wrote in his book. “It’s the one you get free with Ikea furniture. A minute later and we’re back in the game.”
The unfortunate Wallays would be dropped shortly afterwards, eventually finishing 14th, more tjhan two and a half minutes after Sagan had beaten a spent Dillier in the sprint on the velodrome track in Roubaix.
Belgian newspaper Het Nieuwsblad (link is external) reports that it was only on the Wednesday following the race that Wallays learnt the real reason why Sagan had repeatly bashed his wheel.
“I received a message from my team-mate Marcel Sieberg,” he said. “He asked me if the story was correct that he had heard from his compatriot Marcus Burghardt [a team-mate of Sagan’s]. I said, ‘Yes, Sagan touched my rear wheel at least five times. It was super-ambitious.”
Jelllys continued: “I threw a lot of West Flanders curses at Sagan, but he didn’t give a damn. I told Sieberg, ‘What an idiot he is!’ I’d never dare do that. I’d have ridden to the finish [with the handlebars] askew, because it was particularly dangerous for him.
“In his book he says he will apoligise, but he hasn’t done that yet. I’ll talk to him next year about it,” he added. -
avl
aktív tag
TTT Paris - Nice
Soudal, Bora: a vege fele esösben mentek
UAE: vegig szarazonazt nem tudni, ez mennyit indokol, de masodik reszben UAE sokkkkkkal gyorsabb volt:
Boranal több, mint 1 perccel (pedig T1-ig Bora 13s-mal gyorsabb), ebben biztos benne, hogy nedves kanyarokban Rogla nem kockaztat
Remco-ek is T1-ig 17s-mal gyorsabb, T1-töl meg 39s-mal lassabb
nedvesseg és (esetleg ?) eröbeosztás, mert TTT megtervezese nem trivialis
Joao pedig GC-ben nem gyenge (es masok is vannak ott, akik nem oly gyengek), most igy van Remco-hoz 18s elönye, Roglahoz még több
-
avl
aktív tag
szerintem a Trek csapatilag igen komoly (Pedersen, Stuyven, Skujins, Milan), nem lepödnék meg, ha valaki közülük nyerne,
persze Pogin, MvdP-n sem,
Mohoric-on, Tim Wellens-en sem
ha olyan szökes alakul ki, amiben van Wellens, valaki(k) Trek-böl, Ineos-bol (Narvaez, Ganna, Pidcock) stb. akkor egesz mas lehet, mintha utolso emelkedökön Pogi, MvdP, Pedersen (?), Mohoric (?) együtt vannak
-
avl
aktív tag
Pedi: Paris-Nizzan nem, de előtte: https://www.procyclingstats.com/rider/mads-pedersen
-
avl
aktív tag
hogyhogy mi ? mindenki menjen, ahogy tud
kiderülhet, hogy a 2 legkomolyabb sor mit tud egymassal kezdeni, azaz a Visma mit tud a komoly UAE ellen felmutatni, ki meddig birja:
szerintem az UAE sora igen komoly, nem csak Pogi
bar lehet a 2. legkomolyabb sor az INEOS-é
kivancsi vagyok Kruijswijk lesz-e igen jo formaban ...illetve:
de Bernal is ott van, G szerintem csak edz, nem akar eredmenyt, Landa, van Wilder,
Jack Haig, Caruso milyen format mutatnak,
Lenny Martinez
Vlasov, Higuita,
Simon Yates,
Carthy,
Enric Mas, Nairo
Teyada
Woods, Bennett, Teunsezek barmelyike ha jo formaban van, dobogos lehet, ki mennyire akar bizonyitani (Nairo, Uijtdebroeks, Vlasov, Carthy, ...) de nyilvan csak 3-an férnek fel :-)
jo lesz!
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
latva ezt:
akár Dylan Teuns is nyerhet ma (tipp)
-
avl
aktív tag
az megvan, hogy Pogi edzöt valtott ? [link] FTP=431 W
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #335 üzenetére
"ilyen időjárásban ő mindig is kiemelkedően jó volt."
nekem is ez van meg
es forditva is: Rogla inkabb a meleget birta jobban (Pogival ellentetben); az idöjaras is benne lehet multkori Rogla teljesitmenyben
...es a Tour-on is eredmenybefolyasolo is lehet, hogy a komoly etapokon epp milyen az idöjaras (persze lehet nagyobb különbseg, mas ok is, de akár csak ez is)
-
avl
aktív tag
a mai emelkedök a leghosszabbak a versenyen:
a befuto Ainé vetekszik a tegnapival: 1.5szer olyan hosszu, kicsit kevesbe átlagmeredek
-
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #363 üzenetére
ugy nez ki ez az uj stilus
messziröl tamadni, szökni (persze, ha megvan hozza, ami kell ?)tegnap is MvdP ugye ~60km-nel kezdte az kciokat es sokat ment egyedül - allitolag inkabb szembeszelben - egyedül
tegnap erdekes volt, hogy VWA 35-röl ~11-mp-re csökkentette, aztan böven 90mp föle nött
vajon MvdP jatszott (engedte közelebb, aztan mikor 11 lett, akkor ujra nyomta) vagy VWA nem evett eleget, rosszul merte fel magat, ...
illetve a tegnapi Jorgenson-t kritizalokra gondolva: nem tudom; nem olvastam utana; siman az is lehet, hogy elre all, de - es ez közvetitesben nem, csak power, v, stb. adatokbol lenne lathato - kevesbe nyomja, kvazi az elröl lassitgatja az üldözest (van ilyen, hogy ez az volt-e azt nem tudom)
-
avl
aktív tag
Bernal (az interview-ban is utana)
-
avl
aktív tag
sajnalom WVA-t es Stuyven-t (persze Girmit meg a többieket is)
más lesz a klasszikus szezon visszalevö része (Flandria, Roubaix) így
-
avl
aktív tag
-
avl
aktív tag
"Az okosak szerint itt a brutal tempo volt a gond"
...akkor en nem vagyok okos
lehet ez nem lesz nepszerü nezöpont (es persze marhara sajnalom a szenvedöit ...es adom, hogy Remco azert az arkon atugratott, es mellette valaki ügyesen manöverezett a fak között)
mindenki lathatja, hogy Landa milyen könnyen vette az élen a kanyart, mennyi tarcsi maradt benne, több meter szelesseg, hatra is tudott a zajra nezni stb. - szerintem ez mutatja: a tempotol siman be lehetett
volnavenni ...persze lehet, hogy epp kicsit lemaradtak Landatol es epp a kanyarban igyekeztek ra felzarkozni, azaz ott gyorsabban mentek volna, mint (a helyi erö !!) Landa ..de egy helyi erönel ne a kanyarban akarjunk mar gyorsabban menni, vélhetö, hogy a helyi erö jobban ismeri a viszonyokattöbben nem jo iven vették szerintem ez is lathato (mennyire tavol voltak egy "apex"-töl)
illetve: Landa es Pello is "helyi erök", ismertek a viszonyokat, hogy ott nem jo az ut, a burkolat (valoszinü fagyökerek felnyomták itt-ott picit, az meg ha kanyarban megdob, akkor .... tehat azokra is figyelve, illetve azt is ismerve lehetett
volnajol jönni)szerintem nem volt (abszolut ertekben) brutal a tempo, legfeljebb "relativ gyorshajtas", es nem optimalis kanyarvetel
-
avl
aktív tag
igen, ilyen is lehet benne (az elsö jobban latja a burkolatot, a hibakat)
nyilvan mint a legtöbb / minden eset: több tenyezö is benne van
innen mi nem fogjuk tudni megmondani, hogy melyik tenyezö hany %-ban jatszott közre
Remco szerintem a mögötte crash-töl egy kicsit nem koncentralt, mert Neki is siman meglett volna a kanyar ...innen ugy latszott (ztan lehet, hogy epp meg is dobta valami)
-
avl
aktív tag
[link] kiemelés tölem:
Jonas had already warned us about that specific race and descent six months ago,...
This descent was previously outlined as rather dangerous, despite not being overly technical. It was the amount of bumps in the road, presumably due to tree roots developing under the tarmac, that made this corner an hazard that many riders did not foresee. Footage of the crash from the motorbike shows clearly how several riders went over bumpy tarmac right as the road turned right. -
avl
aktív tag
es #468 -ban is irtam: helyi erök ismerték (lehet Jonas is) ezt a kanyart
[link] "Beloki was well aware of the threat of a crash on that particular downhill section of the stage. "Those of us in the area know that curve very well…" he says. "Easy because of the angulation but very complicated because of the ground. Internal roots surprise you in the middle of the road.....This being a known area of danger is not something that was only known to Beloki either. Plenty of voices have emerged in the time since the crash"
-
avl
aktív tag
válasz Vismajor01 #494 üzenetére
ááá, nem csak az 1. hely számít, masutt is van érdekes
nem is sorolom mindet, Degenkolb, vagy:
What a ride by Gianni Vermeersch today! The man pounded out an incredible 4.3 w/kg (average) & 4.9 w/kg (normalized) for nearly 6 hours, burning 5.8k kJ’s (~1k / hour) and generating 444 TSS (at a Strava 360w FTP estimate) to take a fantastic 6th place in the Hell of the North!
-
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #508 üzenetére
en is igy gondolkodok
...Jonas nem nez ki olyan jol ...sajnos
Kämna sem ...sajnos
-
avl
aktív tag
válasz Vismajor01 #517 üzenetére
"Roglic ... mivel ő nem sérült meg a bukásokban" ???
nem törött az igaz, de "However, the abrasions and road rash that Roglič did suffer has made it difficult for him to train and thus far he has only been able to ride on his indoor trainer."
-
avl
aktív tag
válasz velizare #503 üzenetére
ez valos kép ? forrása ?
nekem kicsit gyanus
aztan, ha tenyleg igy van/lenne, lehet elemezni, hogy mi az oka (Pidcock-nak sem ismeretlen a cross, mtb, a "mocorgos terepen" kormanyfogas
- kez erzekenysege
- gumi
- guminyomas
- villa
- vázgeo
- kormany "engedekenysege"
- bandazs
- technika
- ... -
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #540 üzenetére
nekem (is?) szimpi, sokszor ott van, es csakugyan végre:
-
avl
aktív tag
Valter A. be van irva Liege-en indulasra (ez nekem uj, par napja még nem volt)
-
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #589 üzenetére
en itt nezem, hallgatom mindig: https://tiz-cycling-live.io/livestream.php
gyakran jobbak a közvetitök (most nem biztos, de Rob Hatch, Sean Kelly, Robbie McEwen, mostansag parszor Luke Rowe nem rosszak, "volt közük biciklihez" + "angol" nyelvlecke + vicces kiejtések Sean: "much" u-val, Brian Smith "réjder" "réjt hend széjd",...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen