Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• zsolt1225

aktív tag

Vasárnap voltunk egy kis tavon ami 1 hektáros, szerencsére csak szembe velünk volt 2 ember, így kellemesen elfértünk. 3-man voltunk 6 bottal. Egy kis idő után elkezdtek jönni a halak és rendesen sorba közöttünk, egyikünknek, másiknak, nekem és így szép sorban. 1-3kg-os pontyok illetve egy közepes kárász. Csak halas napijegy volt 6 elvihető nemeshal 5kg/db, 4-et tudtunk elvinni. Az egyik pontyom elment, mert ez a gyorskapocs kifordult kis zárógömbből és elment a horog. Pont ettől féltem mielőtt rápróbáltam erre a kapocsra, hogy mennyire strapabíró, így többet biztos, hogy nem fogom használni. Aztán apósnak jött egy jó kis kapás és már csak merítés előtt láttuk meg, hogy mit is fogott amin csodálkoztunk is, megjegyzem kókusz-mogyoró bojli volt rajta, alább a kép amivel én is fotózkodtam :D

5,7kg, 3 ilyen méretű volt telepítve és ez volt a 3. közülük. Felhívta a csávókám a tógazdát, hogy elvihetjük-e bizonyos összegért, de sajnos nem. A tógazda vitte el valami bulijára.

Aztán kedden elmentünk Folyás-ra a Templom tóra, az már kicsit nagyobb volt. 4 órakor értünk oda és egy 24 órás sporthorgász jegyet vettünk 3 botra. Eddigi legjobban karbantartott tó amin voltam, nagyon rendben volt minden. Kis leülős asztalos faházak vannak kb 2-3 állásonként, zuhanyzó, olyan wc, mint a lakásban, kézmosó folyékony szappannal. Ez mind lehetővé teszi, hogy normális tisztálkodással akár több napra is maradjon az ember. Halakban sajnos nem volt akkora szerencsénk, leginkább méreten aluli kis pontyok, egész aprók is, illetve néhány kárász volt. Még éjszaka is alig volt mozgás, így kicsit azért csalódtam, de ettől függetlenül jól éreztük magunkat. Éjszaka egyik kapásnál valami nagyon be lehetett akadva, mert ahogy felvettem a botot a tartóról elszakadt a damil. Hajnal fél négykor álltam neki szereléket felrakni.
    Reggel megérkeztek apósék bedobta a botot és 2 perc múlva egy szép nagy afrikai harcsa kapása volt, de merítés előtt elszakadt a vékony damil amit valszeg elrágott. Később sikerült kihúzni egy másikat ami kisebb volt. Ide majd biztos visszatérünk még későbbiekben, mert ezek ellenére nagyon szimpatikus hely volt. Ismerős mesélte, hogy egyszer mikor ők voltak 2-en 4 bottal nem győzték kifogni a 5-6kg-os pontyokat megállás nélkül.