Hirdetés

• hmhm

aktív tag

válasz Botee #403 üzenetére

Életem legnagyobb ''fogása'' egy fotel volt :DD...Egy kis folyóban úszóztunk még kb 10 éves koromban a haverokkal. Bedobáltunk és egy helyen azt vettük észre hogy elakadás van, már vagy 20 szerelést el is vesztettünk. Persze akkoriban nem az volt a megoldás, hogy arrébb megyünk 2 méterrel és nincs gond...áááá..fogtunk egy gereblyét megtoldottuk egy picit és elkezdtünk fésülni :) Végül nagy fárasztgatások és kisebb kudarcok árán meg is lett, egy jó kis kényelmesnek mondható FOTELT sikerült ''kihalászni'' a vízből, tele volt szerelékekkel, nem emlékszem már nem akarok hülyeséget mondani, de ha 50 horog nem volt rajta akkor egy sem. Azért szerettem volna kezetfogni és gratulálni az illetővel/nek az elgondolás illetve megvalósításhoz..Azóta is van még horgom ebből a történetből adódóan, még 3 ágú horog is volt rajta, ahol köztudottan a legnagyobb hal max a ponty volt, sorban előtte a kárász és keszeg..ennyi :)
    Érdedkes dolgok vannak a hazai vizekben...