- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blaca83
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és a Kia Sportage valamint a Hyundai Tucson maradt végül a pakliban.
Az 1.6-os turbós 177LE-s verzió lenne talán nekem a legjobb, de ritka mint a fehér holló. Így megelégednék a kisebb 130LE-s verzióval is, ha találnék elfogadható áron.2017-es évjáratúakat nézegettem és az egyik kérdésem az lenne, hogy ezzel az évjárattal illetve a fent említett két motorral milyen tapasztalataitok vannak?
Köszönöm előre is
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
#34411008
törölt tag
Sziasztok! Az I20, 3 hengeres turbo (120 LE) peldanyrol mi a közvelemeny? Vannak valamilyen tipushibai, amitol esetleg rettegni kell?
Nemetorszagban elek, es itt hasznaltan nagy belölük a valasztek, relative kedvezö aron. 12-13.000 Euro körül mar lehet venni 2-3 eveset, 40000 km alatt.A hasznalat leginkabb hetvegi 1x-i bevasarlas, hetvegente ~ 200 km utazas autopalyan, illetve evente kb 6 alkalommal lenne nagyobb tav ~ 1500 km, szinten autopalyan.
Parommal hasznalnank, szoval a merete rendben van, nem igazan lenne szükseg nagyobbra.
Erdekelne mindenfele tapasztalat: Szerviz, vezethetöseg, fogyasztas, stb.
-
Atlantis
veterán
válasz #34411008 #2352 üzenetére
Annyira nincs még régóta piacon, ráadásul itthon 10-ből 9 i20 az 1,25-ös szívóval van....nekem a 100 lovas T-GDi-vel semmi gondom. (kopp-kopp). Szerintem német fórumokon több érdemi választ kapsz erre a kérdésre....(basszus 12k €....annyiért én is eladnám az enyémet. )
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz #34411008 #2352 üzenetére
Szerintem nincs/nem lesz vele gond, a turbó miatt figyelni kell a szervizelésre... és a német téli szezonok miatt a korrózióra nagyon oda kell figyelni. Más dolog nem hiszem van/lesz vele.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Atlantis
veterán
válasz #34411008 #2354 üzenetére
Hazai sebességhatárok között simán, kicsivel 3000 alatt forog 130-nál. Viszont a 120 lovashoz 6-os váltó van, az enyémben 5-ös, szóval ez nem mérvadó.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Van esetleg bárkinek információja a Kia Sportage 1.6 CRDI 136 48V-os Hybrid verziójáról? Igaziból szemezünk vagy ezzel vagy a sima 136 le-s dízellel akár automata váltóval. Ez Adblue adalékos motor? Mennyire kényes a városi közlekedésre, főleg a részecskeszűrőre gondolok, hogy mennyire okozhat ez gondot? Normál közlekedéssel kb ezzel a motorral milyen átlagfogyasztást lehet elérni? -
nesa
veterán
2.9CRDi röl 2006 tol van valakinek véleménye tapasztalata?
-
aktív tag
Sziasztok,
Ceed 2019 'alap' fejegység telefonkezelésével kapcsolatban érdeklődnék...
Android 10 (?) Redmi-vel használom, a Media funkciók tökéletesen mennek, bár az enchanced codec (SBC?) feature-t a kocsi úgy tűnik nem (inkább: azt sem!) támogatja.
Ugyanakkor a Hands-free meglehetősen fapados, és a kézikönyvben/beállításokban semmi érdemleges infót nem találok az alábbiakkal kapcsolatban:
- híváskor a kocsi durván hangosan üvöltett valami stock dallamot; sem a csengetési hangerőt, sem a dallamot nem tudom megváltoztatni, de legkevéséb rávenni arra, hogy a telefon csengőhangját használja. iPhone-t lazán kezelte pass-trough-ban.
- híváskor a contact info nem jelenik meg, csak a telefonszám. A BT beállításokban mindkét oldalon mindent bepipáltam/engedélyeztem, de no luck. Aztán letöltöttem a contact list-et a HU-ba, ami egy darabig működött (1-2 nap, pár újraindítás?), aztán visszállt csak telefonszámra. iPhone-nal itt sem volt gond, sőt a másik kocsim Pioneer HU-ja is a protocol szerint kezelte ezt by default.
Köszi szépen.
Nevermind...
-
aktív tag
Azt hiszem az lenne az, igen...
Mindenesetre mintha sikerült volna előcsalogatni valamit most a hétvégén, csak a megjelenítés sajátságos: hangsúlyosan középen, nagyban kiírva a telefonszám, felette a contact name valamivel kisebb karakterekkel. Lehet, hogy ez eddig is megvolt így...csak akkor a koreai fejlesztőknek ezek szerint mást jelentett a téma az intuitív megközelítése, mint pl. nekem.
Nevermind...
-
aktív tag
Más...
Pár hete elkészült a fekete-fehér felállás. Ha minden jól megy, akkor ez most így is marad egy darabig...
Ugyanitt keresem a választ arra, hogy mitől függ a menetfény működése?
T.i. automata módban ohne menetfény, kikapcsolt módban sincs, csak helyzetjelző-állásban világít (illetve akkor, amikor minden fel van tolva, ofc)
Hétvégén egy pihenőbe kiállva vettem észre, és azóta furdal a kíváncsiság...a beállításokban semmiféle ON/OFF opciót nem találtam.
Nevermind...
-
nagyúr
Úgy kellene hogy működjön, mint a Rio-mon.
0 állás - kézifék kioldása után van teljes erejű menetfény/DRL
auto állás - ez annyiban más, mint az előző, hogy szürkület után felkapcsolja a tompítottat, ilyenkor a DLR gyengébb fényerővel világít tovább
...
és innentől ez megy tovább helyzetjelzővel, vagy tompítottal fixen bekapcsolva.Ha álló helyzetben a kéziféket behúzod, akkor nincs DRL.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
aktív tag
válasz FollowTheORI #2364 üzenetére
@molnarpeter
Én is arra gondoltam, hogy álló helyzetben offolja. Automata üzemmód van.
@FollowTheORI
Ha álló helyzetben a kéziféket behúzod, akkor nincs DRL.
Köszi szépen! Ezt kipróbálom.
Nevermind...
-
Biqci
aktív tag
Váltó olajcsere lenne egy 2009-es 2 liter benzines Pro'ceed-ben. Tudtok valami olyan dolgot, amire különösen figyelni kell, vagy egyszerűen leengedem-feltöltöm és kész?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
prsq
tag
Pedig egyszerű.
Benne van a nevében, MENETfény.
Ameddig forgalmi okból állsz, addig ok, de ha behúztad a kéziféket, akkor jó eséllyel parkolsz, megtévesztő tud lenni.(Nagyon sokan azt a KRESZ szabályt sem ismerik, hogy álló autón a tompított használata tilos, kivéve forgalmi ok ott is. Nem véletlenül. Az is megtévesztő.)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz molnarpeter #2369 üzenetére
@molnarpeter
Nem, nem... A helyzetjelző, tompított és a távolsági is marad...csak a menetfényt veszi le, amikor be van húzva; legalábbis a ma esti rögtönzött empirikus tesztem alapján.
@prsq
Abszolút lenne értelme az elgondolásodnak, ha nem csak a DRL-ra pikkelne; lásd fent.
Nevermind...
-
Doze
aktív tag
A drl nem kikapcsolható, maga jogszabályi háttérben van a működése...
1. Ha a motor jár akkor automatán kell felkapcsolodnia. (bar kezifekre lakapcsol)
2. Ha világít más nem világíthat, vagy mittom én max hány lumennel csökkenteni kell a fenyerejét. Ha egyben van építve az indexe akkor szintén halvanyodnia kell stb..
Egyébként ha autó módba hagyod akkor az pont elég coming home, living home világítás csak akkor lesz (menüben beallithato a hossza)
Valamint amit észrevettem autó funkcióban elsőként a hátsó fényeket kapcsolja fel (alkonyat stb) mikor már rendesen sötét van akkor a tompítottat.
Egyébként a drl-el felszerelt autóval szabályos a közlekedés nappal jó látási viszonyok közt mindenhol... Autópálya stb. Az lényeg hogy a drlnek működnie kell. Ha az megy más nem kell... Se a hátuljára se sehova..
-
Doze
aktív tag
Elméletileg arra készülj hogy a leengedes könnyű, a fél töltés problemasabb szokott lenni, a betöltő nyilas általa a váltó közepe felé van, oldalt, ami egyben a szintjelzo is.. Ha eleri akkor csurog ki.. Vagy egy hosszabb cső, kell hozzá, vagy egy combos fecskendő... Profik olajpumpaval nyomják be.
-
Biqci
aktív tag
Ok, köszi
Igen, ez a feltöltés, oda kell egy kis ügyesség. Már van cső, de állítólag a műhelyben lesz szivattyú. Majd meglátjuk.
Viszont ezt nem tudtam, hogy itt is (mint sok típusnál) a feltöltő egyben a szintjelző is. Ma is tanultam..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
aktív tag
@prsq
Pedig cautionery/comfort jelleggel annak pont lenne értelme, t.i. DRL konstans, és a kézifék rögzítőállásában (járó motornál) a tompítottat/távolságit leveszi és csak a helyzetjelzőt (esetemben =DRL) hagyja fent.
Szóval jelen állapotában szerintem a DRL-tal mókolás egy l'art pour l'art természetű feature...
Nevermind...
-
aktív tag
Egyébként van még néhány félregondolt dolog itt:
- tempomatnak nincs cancel funkciója: természetesen fékre/kuplungra felold, de ha csak vitorlázva lassítanék (pl. VÉDA előtt), akkor vagy 1) rábökök a fékre, majd később resume, vagy 2) a kis szabályzó bütyökkel 'letekerem' a megálmodott sebességig (ami vagy annyi lesz, de inkább kevesebb, mert megint túlléptettem) vagy 3) rányomok a tempomat gombjára, mire átvált speedlimiter módba, ami offolja a cruise módot, majd később visszanyomogatom a tempomatra és újra rögzítem a sebességet; értelemszerűen 1) a leginkább praktikus. Ez természetesen 1000 vezetőből 999-nek nem gond...de ha valami megoldható lenne (máshol megoldott) hüvelykujj-mozdulatból, akkor miért kell 1) kézzel-lábbal (szó szerint) csinálni vagy 2) másodpercekig baromkodni a kormánykapcsolókkal?
- az automata távolsági 'tapad-ragad' módban létezik: ha egyszer ráhúztam, akkor nem lehet inaktiválni; onnantól a kocsi kapcsolgatja magának (egyébként nagyon korrekt módon kezeli), vagy én fixre húzhatom. Cancel funkció itt sincs, csak úgy lehet kilőni, ha a világítást kilövöm vagy áthúzom valamelyik manuális állásba. Ez természetesen 1000 vezetőből 999-nek nem gond...de itt, a Pilisben, a szintkülönbségek okán nem egzotikum ősztől tavaszig egy emelkedőn felfele csapatva a tejfölködbe érkezes egyik pillanatról a másikra, és ott lehet pupillázni...
- a fejegység kezelése (akár a kormányról, akár a műszerfalról) és a menürendszer en bloc istentelen, a telefonkezeléssel az élen...
- a pillanatnyi fogyasztásmérő kijelzője: a kocsi mindenféle számot meg tud jeleníteni, sőt az örökátlagot fixen mutatja, ergo a numerikus kijelzés koncepciója valahol él...de a pillanatnyi fogyasztást egy szaros vízszintes, 0-30 közötti skálán kis fehér vonallal jelzi. Miért?! Most vagy 'mondja meg', hogy konkrétan mennyire saccolja...vagy hagyjon vele békén. Emlékszem: nagypapám '80-as évek végén vásárolt Samara-jában is volt egy 'átfolyásmérő', amin egy analóg mutató vándorolt valami absztrakt logika alapján a 'kevés', 'sok' és a sárgával jelölt 'qrva sok' zónák mentén; na, a Ceed megjelenítőjének pont ennyi értelme van. Ez természetesen 1000 vezetőből 999-nek ne...stb.stb.
Összességében korrekt kocsi, és ahogy vannak kritizált aspektusai, úgy vannnak kifejezetten tetszetős dolgok is...sőt, az egyenleg bottomline plusszos; de attól még a fenti 'faszombamán' kategóriás dolgok nem lesznek kevésbé elfuserálva...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
biker
nagyúr
Szerintem PEBKAC autós esete meg némi RTFM, de mindegy. Akinek a DRL fejtörést okoz 2020-ban, attól nem várom el, hogy akárcsak a manualt elolvassa.
Ugyanez a szitu a kona electric fórumokban. Ha naponta egy ember nem kérdezi meg, miért világít az elején a H jelben a zöld lámpa, akkor egy sem.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz merqree #2384 üzenetére
Az ikonok szerint az a jobb alsó a mode gomb (limiter vagy tempomat) és a jobb felső a választott mód ki/be vagyis a cancel. Ugyanaz lenne mint a mai kormányok, csak fel van cserélve alsó/felső gomb.
Ha nálad nem így működik, az érdekes. Még az is lehet cserélte valaki a gombokat és/vagy kormányt[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ok, nyertél, 6 különböző kia/hyundai járt a kezem közt 2 év alatt és kettő van fixen, mindben ugyanez a kormány volt. Nem tudtam a peremvidékről
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
vihartigris
őstag
Srácok!
Új autóban a Kia Ceed 1,4 TGDI Gold felszereltség és a Hyundai 1,5 DPI Comfot felszereltség között vacillálok.
Lenne egy-két kérdésem.Az I30 tesztjét olvasva nem voltak elájulva a LED lámpák teljesítményétől.
Érdemes a halogén lámpák helyett a LED-es világítást választani kb negyed millió feláráért?Téligumit külön felnin gondoltam tartani.
A Hyundainál azt mondták, hogy az acél felnik (és van egy hibrid felni is a téli guminak) TPMS szenzor nélkül tud megfelelő jelet adni.
Ez igaz lehet?Mennyire zavaró este, éjszaka a belső kék színű világítás?
Békéscsabán a KIA-nál azt mondták, hogy idén már több új 1,4 TGDI motoros autót a kvóta miatt nem adhatnak át.
Ti is hallottatok erről?Hirtelen ezen kérdések jutottak eszembe.
Köszönöm
bármi reciproka a semmi
-
Gombinyó
őstag
válasz vihartigris #2390 üzenetére
Békéscsabán a KIA-nál azt mondták, hogy idén már több új 1,4 TGDI motoros autót a kvóta miatt nem adhatnak át.
Simán benne van a pakliban, ha nem akarnak túl sok büntit, amit aztán a vásárlóra lennének kénytelenek ráterhelni. -
Willie
őstag
Sziasztok!
Barátnőm téligumit szeretne vásárolni lemezfelnivel együtt. A gyári nyárigumi méret 185/55 R15 (H XL), viszont a milyen gumit vegyek csoportban javasolták, hogy a váltóméret 175/65 R14 kerüljön fel, mert jóval olcsóbb ez a méret. Ez eddig rendben is van, megnéztem a kézikönyvet, de csak ennyit találok benne:
Mit javasoltok, hol tudom megnézni, hogy pontosan milyen felnit is kell venni? A gyári alufelni ugye 15"-os, hol találom meg rajta, hogy az milyen is?
Szeretnék kalkulációt végezni a 14"-os és 15"-os méretre is, hogy lássuk a pontos árkülönbséget.Előre is nagyon köszönjük a segítséget.
-
-
ithomas
őstag
válasz vihartigris #2390 üzenetére
Szia,
Új autó esetén én a full LED fényszórókról biztosan nem mondanék le.
Ég és föld a halogénhez képest, és gondolom nem 1-2 évre veszed.
A Suzukinál ez pl már alapfelszereltség...
A kvótával kapcsolatban..nekem is ezt mondták 2 bp-i szalonban is.
Én le is foglalóztam egy szalonban levő autót, és átadásra 2021 januárt kellett ráírniuk..
Mondjuk az eladó azt mondta, hogy mivel rengeteg elektromos/hibrid autót is átadnak mostanában, van rá esély, hogy hamarabb is át tudják majd adni kvóta bünti nélkül, de ígérni persze nem tudott semmit...Real eyes realize real lies!
-
ithomas
őstag
válasz vihartigris #2396 üzenetére
Én ProCeed-et foglalóztam.Igen, LED-es.
Mivel a keresett színből és felszereltségből nincs több az országban, nem volt túl jó alkupozícióm, így 300-al lett kevesebb a végösszeg (amiből 250 az októberi akció.. )
Másik lehetőség az lett volna, hogy berendelek az új 1,5T mild hybrid 160LE verzióból, amit még majd csak novemberben kezdenek gyártani, és márciusra kaphatom meg kb.
Ez +300k lett volna, és persze egyel több hibalehetőség a jövőben a hybrid rendszer miatt.
Illetve a hybrid verzióknál a pótkerék helyére építik az akkut, úgyhogy még azt se kapsz hozzá.
Én részemről maradtam a 2020 verziónál.
Ja, és kapok hozzá egy szövetszőnyeg garnítúrát...Ennyi.Real eyes realize real lies!
-
Willie
őstag
válasz FollowTheORI #2393 üzenetére
Köszi szépen, ez az oldal mennyire megbízható?
-
Willie
őstag
Végül kinéztem a gyári tartozék katalógusból a 14"-os acélfelni cikkszámát és nagy valószínűséggel azt fogjuk megvenni, az a tuti és olyan nagy különbség nem lehet árban.
Kérdésem lenne, hogy mi van akkor, hogyha esetleg nyáron defektet kap a barátnőm? A nyárigumi mérete 185/55R15, a téli és a pótkerék meg ugye 175/65R14 lenne. A kettő váltóméret, tehát akkor gond nélkül meg tud tenni mondjuk 200 km-t, igaz? Mehet ugyanúgy 130-140-es tempóval vagy lassabban kell majd mennie?
Előre is köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Célegyenesben a Yettel TV
- Ingatlanos topic!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen