Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Palomar

    csendes tag

    sziasztok,

    aliról rendelt mp3-ra RQ SG-s TN-em volt. 21 napja sehol sem aktív, se univerzális trackereken, se singposton, se espeedposton, ezyparcelsen.
    Többször leveleztem az eladóval hogy mi van, eladó szerint még a TN küldés másnapján postára került.
    Tegnap kaptam tőle egy levelet:
    "hi dear friend

    for china post warehouse is overloaded recently,and very hard to deliver the package out by china post.
    to make sure you can receive in time,we chose Swiss Post for your order.Swiss Post is much faster than china post,extra value from swiss post will be covered by our company.
    Now tracking number is RSxxxCH

    pls wait few days for online tracking.

    track web: http://www.17track.net/index_en.shtml

    any questions,just contact us in time"

    Egyrészt nem értem miért hivatkozik china postra, mikor SG-s trackingem volt.
    Másrészt svájci TN mennyi idő után szokott aktiválódni? Most még se 17tracken, se trackitonline-on, se a post.ch-n nem látszik. Svájci ugye még visz akksis cuccot?

    Üdv: Palomar

Új hozzászólás Aktív témák