- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Új dátumot kapott az Until Then
gp Eredetileg ebben a hónapban érkezett volna a játék, azonban már korábban elhalasztották a megjelenést.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
5G-s változatban is lesz Redmi Pad Pro
ma És akkor minden bizonnyal Poco Pad is.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dlaj
őstag
Volt ma és tegnap téma a dx.com és az eud.dx.com.
Kérdésem az lenne, ha az utóbbiról rendelek bármit, akkor azt tuti EU területről jön? Vagyis bízhatok a (viszonylag) gyors szállításban, és fizetésmentes csomagátvételben? -
WOT-H-A-C
veterán
Sziasztok! Tinydeal European Express tapasztalat, hogy meglegyen...
Rendelés dátuma : 11/16/2015
Nos innen vártam kb. 3-5 napot mire átvezették a számlámról a pénzt az övékre. - Paypal fizetéssel valamiért nem engedte, hogy EU express-t kérjek.- Ezután a státusz: processing..mondhatni a szokásos. (ÁSZF-ben le van írva, hogy 2-3 munka nap a processing náluk.) 26.-ika környékén kezdtem őket zaklatni, hogy mivan a telefonnal amit rendeltem, hisz a rendelés pillanatában is " In Stock" - volt a készülék és azután is végig. Pár napig beszélgettem kb. 5 külömböző "Agent"-el, hogy wtf a rendelésemmel és miért processinggelnek ennyi ideig? Aztán Az egyik elböfögte a frankót, hogy nncs készleten várnak a beszállítóra.... mondom ez legalább elböfögte amit már tudtam... na, haladunk .Fontos! Többször is megemlítettem nekik, hogy nekem csak EUexpress kell DPD szállítással, más nem! Közben kaptam egy email-t, hogy elküldenék nekem a csomagot regisztrált légipostával és refundolják a két szállítási mód árkülömbözetét, persze kötöttem az ebet a karóhoz, nem kell! DPD vagy semmi.Dec.1-én kaptam is egy email-t, ezekután, hogy rettentően sajnálják, de nincs készleten a telefon amit rendeltem.
Dönthettem..
1. várok pár napot, és amint készleten lesz elküldik..
2. refund
Még aznap válaszoltam nekik, hogy refund!
Dec2. Jött az email, hogy a csomagom elküldve!! Kaptam TN-t ami nem DPD volt Mondom WTF?? Kaptam két francia tracker követ oldal linkjét is, az egyiken látszott valami mozgás. Úgyhogy nem aggódtam. Pár napra rá megkaptam a DPD-s SMS-t, hogy nemzetközi csomagom érkezik...
Innen már sima volt. Ma kaptam kézhez a telefont a DPD futártól, nem volt plusz költség!Nem tudom, hogy tényleg nem volt készlet, vagy csak ültek a pénzemen, azt sem tudom miért szórakáznak a szállítással. Azt nem mondanám, hogy ezután nem próbálom be őket, de azt sem mondom, hogy ez a legegyszerűbb és stresszmentesebb rendelés mód telóra. Viszont működik!! Bár nem a leggyorsabban...
Pár jótanács..
- Akár több "agent"-ből is csikarjuk ki a visszaigazolást, hogy valóban azon a módon küldik a telefont amivel kértük és hasonló számunkra értékes bizonyító erejű infókat és kérjük emailben a beszélgetés másolatát.
- Ne hagjuk sokáig piszmogni őket, ha szórakoznak akkor refund!
- Az online chat-et max egyszer használjuk az 1. pont miatt! A lényegi dolgaimat a sales@tinydeal.com- emailcímen tudtam velük megbeszélni és ezek működtek is. - van, hogy 24órán bellül, de van hogy 48 óra egy válasz és néha még értetlenkednek is...-Szóval ennyi..
[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
dlaj
őstag
Hétfőn délelőtt kimegyek a helyi depójukba, és addig el nem jövök, amíg meg nem keresik a csomagomat.
Tegnap itt volt a cégünknél az egyik DPD futár. Kérdeztem, hogy megy náluk a csomag beérkezés/felvétel. Mondja, hogy amikor az autóra berakja a csomagot, akkor a kis kütyüjébe beviszi, ami automatikusan küldi nekem az sms-t.
Na, én ezt az sms-t nem kaptam meg az ominózus reggelen, a neten ugyanakkor látom a trackinfóban, hogy a depóba beérkezett a csomagom. Azaz a csomagomnak ott kell lenni a depóban.
Nem hinném, hogy valamelyik futár lenyúlta, inkább arra tippelek, hogy pl. beeshetett egy állvány mögé.
Megértem én, hogy a nagy karácsonyi kapkodásban nem foglalkoznak sokat egy csomag keresésével, de nekem ennyi fáradságot megér. -
daver88
aktív tag
válasz WOT-H-A-C #64409 üzenetére
Szintén tinydeal....ugyanez a helyzet, UK raktárból rendeltem valamit, és jött mail, hogy very sorry, várjak pár napot vagy refund...na mondom egy-két napba nem halok bele, megírtam, hogy oké várok...eltelik egy hét, mondom rájuk írok, hogy mi a helyzet, erre jön 2-3 óra múlva a válasz, hogy 4 nappal ezelőtt már megtörtént a refund... (ami igaz is, később megjött a számlámra a teljes összeg)...
Viszont volt már pozitív tapasztalat is, mert szintén UK raktárból 4 nap alatt megküldték a csomagot októberben...
Szóval a kommunikáció nem a legjobb, de legalább pénz vagy csomag legalább megjön...
más:
az összefoglalóban szereplő posta.hu/vam már nem működik, helyette:[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Van Banggood-ról egy rendelésem, ami 11.25.-én került Célországba elküldve státuszba, viszont sajnos még ma is ez az uccsó bejegyzés. Rengeteg mindent rendeltem eddig, de ez az első esetleg hogy eddig volt Célországba elküldve státuszba.
Járt már valaki így akinek ennyit volt ebbe a státuszba a terméke?iPhone 13 Pro Max
-
bb71
őstag
Sziasztok!
Gondoltam venni egy jó drága tabletet még Karácsonyra, van tapasztalat, hogy DHL-lel kérve honnan a legvalószínűbb, hogy még megkapnám 24-e előtt:
- Gearbest Kína
- Banggood Kína
- Geekbuying KínaÁFA-val számolok.
-
Myth
aktív tag
-
veterán
válasz KamuMazsola #64414 üzenetére
Nagyon reménykedek hogy jövő héten lesz valami eredmény már!
(#64415) luck66
Igen ez is igaz, mondjuk erre pont nem gondoltam. Sok idő ameddig vámosok elé kerül a csomag így Karácsony környékén.
(#64421) Myth
Akkor úgy látszik nem csak egyedüli eset ez nálam. Valószínű hogy Karácsony hatása ez, de fura módon volt olyan amit utána rendeltem, és itt pihen mellettem. Szóval nem teljesen értem ezeket a Postázási megoldásokat. Reménykedek hogy Karácsony előtt ideér, bár egyre kevesebb az esély rá.
iPhone 13 Pro Max
-
ghiottone
nagyúr
-
beg
veterán
válasz ghiottone #64424 üzenetére
Ha van nekik készleten. Ugyanis az a gyenge láncszem. Rá is kérdezel, akkor is hazudja a készletet. Kifizeted eu raktárból, majd 10 (!) nap processing után rákérdezel, jaaaa izé mégsincs, várjak türelemmel.
True story és pont a gearbest eu raktár volt a résztvevő.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
ghiottone
nagyúr
Eddig még csak 3 dolgot rendeltem tőlük és az utóbbi 2 hétben, 2 EU raktáros (egy normál Royalmail, majd gps és a 2., amit fent írtam) + 1 Kínából (Belga postával) de akkor szerencsém lehetett.
Janaboy: ez sajna igaz.
bb71: 10 nap múlva karácsony, legyen hited - megérné a DHL felárat és a plussz költségeket? edigital, expansys.hu, emag - nem találni hasonlót?
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (= La verdad esta lejos de aqui)
-
Zeki
nagyúr
-
Dominó85
veterán
válasz vzoli1987 #64439 üzenetére
Kikérték a csomagodhoz a nyomkövetési számot, de fizikálisan még nem adták fel a csomagot. Ennek oka lehet: az adott áru nincsen készleten, nem gyűlt össze elég csomag, hogy a kínai feladja őket egyben (ugyanis így éri meg neki). Ez a csomag Karácsony előtt már így se úgy se érkezik meg. Így vagy vársz vagy írj az eladónak. Aliexpressen 30 napon belül dispute-ot indítani nem mindig érdemes.
* Péter - 06302461862 *
-
Turbobacsi
senior tag
nah: ma megjött banggood-tól (EU) egy álomszép bluetooth-os hangszóró: 2 darabban!
(simán beletették egy bubis borítékba, naná hogy kettétört)"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Turbobacsi #64441 üzenetére
Xiaomi vagy milyen bt hangszóró volt? Én is várok egyre, de nem akar nagyon megjönni. Mikor rendelted?
-
beg
veterán
válasz Turbobacsi #64447 üzenetére
Kicsomagolós videót készítettél? Vagy csak simán küld el ezt nekik, mit válaszolnak rá.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Janaboy
veterán
válasz Turbobacsi #64447 üzenetére
Nagyon nincs szerencséd mostanság
Nekem ma befutott ismét 2 csomag..szerintem már nem is várok idénre semmit
[ Szerkesztve ]
Janaboy
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Dell Latitude 7480,14",FHD,i7-6600U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- iPhone 11 Pro 64 GB 88% aksival, hibátlan állapot (kártyafüggetlen)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs