Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buca84

    őstag

    válasz buca84 #65004 üzenetére

    Megírtam nekik a kért részleteket. De már agyf@szt kapok a válaszaiktól. Már ötödször írok le nekik MINDENT!

    Ezt válaszolták:

    Dear Costumer,

    Thank you for your recent order on Everbuying.com

    We sincerely sorry to hear this about your item.

    We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.

    Please review our warranty here: http://www.everbuying.net/m-article-id-16.html

    Therefore we kindly ask you to follow these steps:

    1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.

    2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.

    3.Please give us the item code indicated on the outer package.

    4.Please send us clear pictures or videos of the defects in good lighting.

    Ideally, the photos/videos should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.

    Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.

    We will do our best to help you. We look forward to hearing from you.

    Best Regards

    Everbuying Customer Service

    http://www.everbuying.com/

    Aki jártas ilyesmi reklamációban, az tudna segíteni?
    Nem garanciális probléma. nem érkezett meg a rendelt telefon.
    Az előző levelemben leírtam nekik, hogy vagy küldjék újra a telót vagy fizessék vissza a pénzem és ezek után felejtsük is el egymást örökre. Most mit értetlenkednek?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák