- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
válasz Shadowbull #11 üzenetére
Mivel open standard, így már gyakorlatilag nem az övék. Változtathatnak rajta, de ez nem fogla érinteni, max a saját töltőiket. És ha olyat tennének ami nem jó, nyilván meg lesz a következménye. Nyilván ha több más gyártóval is megegyeznek, nem lesz hirtelen összekuszálva minden. Csak magukat szopatnák meg.
Teslának ez a legjobb és leg kényelmesebb. 0 költséggel még több helyen lehet majd tölteni az ő autóikat is.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #11 üzenetére
Úgy, hogy a Tesla úgy változtatja meg ahogy akarja.
Ez magyarul azt jelenti, hogy a Tesla csinálhat egy újabb töltőcsatlakozót. Amit akkor is megléphet, ha a mostani csatlakozójuk egyébként szabvány.
DRM is theft
-
Medocsabi
addikt
válasz Shadowbull #11 üzenetére
Azt ezért tudod,hogy ez nem úgy megy,hogy megnyomnak egy gombot a Tesla gyárban,hogy holnaptól akkor más töltő lesz? Attól függetlenül, hogy maga a Tesla,és Musk számomra teljesen olyan,mint a mobil piacon az Apple,egy egységesített töltő csatlakozó csak pozitív változás lehet a usernek. Most azt,hogy ki jár vele anyagilag jobban,hagyjuk,szimplán a user oldalról ez tok jó lenne. Annál is inkább,mert jelenleg a plug-in type 2 csatik a hibrid autók esetében 3-4 óra alatt töltenek fel nulláról... Nyilván mert erre a gyártó tudja mondani,hogy evvan,ezt kell szeretni,de ez így nem tartható. Tessék fejleszteni,nem ráülni a jóvanazúgy-ra. Nekem sem mindegy,hogy 9 litert,vagy 4-et fogyaszt az autó, de basszus,ha 3 órát kell várnom hogy feltöltsön,akkor azon többet vesztek munakidőben,mint a 9literes fogyasztással.
Igenis presszionálni kell a gyártókat az egységesítés felé, leszarom én,hogy Tesla-e qvgy sem a szabvány,tőlem a Nokia is kitalálhat szabványt,csak legyen egységes. A gazdasági verseny még sosem ártott a piacnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen