- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
válasz tenaijo #66249 üzenetére
Csillagos ötös! Nagyon jók a változtatások szerintem, abszolút must have volt már a legtöbb. Frankón, most ez durván meghozta a kedvem megint.
Nagyon jó, hogy megszűnik a mythic, ezáltal sokkal egyedibb item variációkat lehet majd összeállítani. Nem KELL arra a tipikus 1-2 default itemre rámenni, ami valljuk be eléggé beszűkítette eddig a build lehetőségeket.
Nagyon jó a map variálgatás, tökre logikus és tényleg fel kellett már rázni ezt a részét is a játéknak.
A nagy szörnyek is egyedibbek lettek, jobban meg kell küzdeni értük, baromi jó változtatás. Végre nem csak egy no brainer dolog a red, blue, scatter, hanem érdemben meg kell küzdeni vele, érte. A Baron is talán nyújt ezek után némi kihívást, nem csak egy dmg sponge.
A zhonya változtatás külön nagyon tetszik, mindig bajom volt vele, hogy miért nem építhet zhonyát mondjuk egy adc vagy valamilyen ad hős. Univerzálissá tették, ezáltal már bárki érdemben építhet rá, tök jó hogy nem ap item mostmár.
A heraldot is elmélyítették, ez is tök jó.
Szóval nekem így minden tetszik, feldobták, felfrissítették az egészet és azokon a pontokon, ahol tényleg kellett is. Persze divatfanyalgók mindig lesznek, de nem tudom mire fel, ezek mind baromi jó változtatások és csak fejlesztik, előreviszik a gémet. Aki 2009-ben ragadt és szerinte az S1 volt a legjobb, az menjen vissza classic WoW-ozni vagy nem tudom, 2023-at írunk.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66251 üzenetére
"Nagyon jó, hogy megszűnik a mythic, ezáltal sokkal egyedibb item variációkat lehet majd összeállítani. Nem KELL arra a tipikus 1-2 default itemre rámenni, ami valljuk be eléggé beszűkítette eddig a build lehetőségeket." - Ezt már párszor megpróbálták, sose lett jó vége. Egyszerű: (
egy inkompetens csapat nem tud számokat értelmezni, ami eléjük van rakva, ezért) sose lesznek balance-ban az itemek. Mindig meta lesz egy-két build, a többit meg eláshatod, mert akkora hátrányba kerülsz vele.. Most sem KELL követni a meta buildeket, csak magadon kívül még 4 másik embert szivatsz meg, ha nem így tesztel."Nagyon jó a map variálgatás, tökre logikus és tényleg fel kellett már rázni ezt a részét is a játéknak." - Kíváncsi leszek, hogy ugyanez lesz-e a véleményed, miután bekerül live szerverekre, és kialakul az új meta.
"A nagy szörnyek is egyedibbek lettek, jobban meg kell küzdeni értük, baromi jó változtatás. Végre nem csak egy no brainer dolog a red, blue, scatter, hanem érdemben meg kell küzdeni vele, érte. A Baron is talán nyújt ezek után némi kihívást, nem csak egy dmg sponge." - Roppant jó egy skill based moba-ba egyre több rng faktort rakni, valóban hasznos!! Egyébként pont ebből látszik, hogy fogalma sincs a riotnak, hogy milyen irányba viszi a játékot. Tudjon-e snowballozni az adott champ/team, vagy se, stb...
"A zhonya változtatás külön nagyon tetszik, mindig bajom volt vele, hogy miért nem építhet zhonyát mondjuk egy adc vagy valamilyen ad hős. Univerzálissá tették, ezáltal már bárki érdemben építhet rá, tök jó hogy nem ap item mostmár." - Plusz resistet raksz DMG+haste helyett egy itemre, amit leginkább papír mage-ek használnak. Hiába az aktív effekt, pont az nem fogja használni, akinek kéne, a tankoknak meg szimplán felesleges. Biztos fognak változtatni rajta, mert ennek ilyen formában nincs értelme. Nem fogja az AD/Control mage erre költeni a goldot.
Összegezve: borzasztó, hogy mennyire butítják a játékot. Nyilvánvalóan az a cél, hogy új playereket vonzzanak be, és nem az, hogy a meglévőket tartsák meg. Itt nem arról van szó, hogy S1, vagy melyik season volt a legjobb, hanem arról, hogy évről-évre egyszerűsítik a játékot, és az összes változtatás a casualok miatt történik. (Na meg a skines lóvés balhé miatt.) Értem én, hogy új év, új változtatások/kísérletezések, új meta, de lassan tényleg elérünk a cukorkát tologatós mobiljáték szintjére. Visszaraknak olyan itemeket, amiket nem lehet balanszolni. Többször bizonyították, pontosan ezért vették ki anno... Beraknak újabb split pusht segítő mobokat, amiknél majd megint a dmg-et fogják balanszolni, miközben kivették a ZZ'Rot-ot, mert broken a mechanika, hogy a maguktól spawnoló kis sz@rok folyamatosan torony hiteket fognak fel.
Ne legyen igazam, remélem jól sülnek el a jövőbeli változtatások, de sajnos 13 évnyi tapasztalat alapján ez a jelenlegi videó engem nem igazán győzött meg..
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
Ja, és egy kis lábjegyzet: hihetetlen, hogy megint készülnek kiadni egy olyan champet, aminek 600 soros spell leírása lesz, miközben ott van Sivir, akinek az a passzívja, hogy FUT.
-
tasiadam
veterán
-
Yodamest
addikt
válasz tenaijo #66252 üzenetére
"Most sem KELL követni a meta buildeket, csak magadon kívül még 4 másik embert szivatsz meg, ha nem így tesztel."
De most kell, mert objektíve stat hátrány ha nem mythic itemet építessz. Ha ez megszűnik, akkor sokkal több variáció lesz lehetséges."Kíváncsi leszek, hogy ugyanez lesz-e a véleményed, miután bekerül live szerverekre, és kialakul az új meta."
Hát ezt nem tudni, de nem kárognék előre, hogy jaj de rossz. Meglássuk, nekem ez a hozzáállásom, de nem hinném hogy bármi bajom lesz vele."Nem fogja az AD/Control mage erre költeni a goldot."
Dehogynem, ugyanúgy ahogyan megveszik most is az adc-k a feltámasztós itemet. Az sem ad sebzést, de sokszor van, hogy többet ér az életben maradás, mint egy 5.-6. sebző item. Ez most nagyon jó így, mert lehet választani, hogy fixen nagy cd-n feltámadást akarsz vagy inkább kisebb cd-n egy aktív itemet, amivel pedig túlélhetsz adott ideig. Ez szerintem ez tök jó balance és választás a 2 túlélő item között. Nyilván nem 2.-3. item lesz a zhonya a továbbiakban, hanem a guardian angelnek az alternatívája, mint endgame cucc.
"Roppant jó egy skill based moba-ba egyre több rng faktort rakni, valóban hasznos!!"
Ez a szörnyváltoztatás kapcsán nem értem, hogy jön ide. Annyi, hogy alkalmazkodni kell a megváltozott viszonyokhoz, körülményekhez, ez nem rng. Szerintem tök jó, hogy nagyobb jelentőséget adnak ezeknek a dmg sponge moboknak és a red, blue erősítést is kissé jelentősebbé teszik, ráfért.[ Szerkesztve ]
-
Nammarci
csendes tag
válasz Yodamest #66255 üzenetére
1. Kipróbálták, nem vált be a mythic mechanika, ezzel nem gondolom hogy baj lenne.
Az persze más kérdés hogy így is ugyanúgy lesz mindig egy-két OP item pár patchig de mikor nem? (Ardent, Infinity, Triforce stb)
Amit láttam az új tárgyakkal kapcsolatban hogy végre jóval kevesebb AbilityHaste lesz rajtuk és nem mesz minden meccsből URF2. A térképpel kapcsolatban már vannak kétségeim, de mindenesetre érdekes lesz, aztán lehet nagyon fogok majd anyázni..
A junglereknek minden szezonban újra meg kell tanulni kb mindent..3. Az epic mosnsterek viszont szerintem nagy hiba; a herald egy rossz vicc, bele lehet ülni és rohangálni benne mint Nexus Blitzben... Wtf. Senki nem fogja használni
Az hogy a herald előtt is van valamilyen buff az nem baj de ez a +dmg tornyokra meg ZZ'rot dolog elég értelmetlen, bár nem olyan nehéz megakadályozni hogy elvigye valaki mind a 6-ot..
A Baront már nem is említem.. azt viszont nem láttam, a buff is változik vagy csak a pit?
A sárkányokhoz talán nem nyúlnak hozzá..
A buffok pedig jó gondolat, legalább late game-ben is ér valamit a red/blue/scuttle nem csak 20percig.4. Most a Zhonyanal mi a végleges verzió? Láttam már 60 armor+ 60mr verziót is belőle meg 120ap 50 armor-t is.
Ha előbbi akkor pont azoknak lesz értelmetlen akiknek kéne
Ha utóbbi az korrekt, mert drágább lesz és csak a teljes item ad sztázist, nincs több stopwatch
Bár tény hogy ugyanúgy nem fogják venni Adc-k pl.5. Ha csak fele annyi energiát tennének a hős reworkbe mint az új hősök futószalagon gyártásába, jobb játék lenne..
Úgyis lesz legalább fél év mire sikerül úgy ahogy megtalálni a balance-ot.. -
Yodamest
addikt
válasz Nammarci #66256 üzenetére
Most csak a zhonyára kitérve:
Én örülök neki ha az a koncepció ebben és szeretném ezt hinni, hogy ez a guardian angel egy alternatívája ilyen 5.-6. itemnek. Az egyébként sem egy jó megoldás és játékmechanika, ha az assassinokat csak úgy lehet túlélni, hogy egy erre szakosodott itemet veszünk, ami gyak. kivesz minket a játékból... Ez nagyon ilyen indirekt megoldás így és nem simul bele a játék egyébkénti flow-jába. Azt, hogy ne tüntessenek el a Zedek, Akalik, nem a zhonya feladata lenne ellátni, hanem eleve úgy kéne működnie a játékdesign-nak, hogy ez ne történhessen meg úgy, hogy nincs a játékosnak ideje reagálni.
Sebzésről bővebben:
Persze egy fed assassinnak legyen sebzése, de valahogy adott idő alatt jöjjön ki az a sebzés, teszem azt én bleed dmg-et adnék nekik, hasonlóan a Darius passzívhoz. Ez amúgy is elég alulreprezentált mechanika, talán Talon meg Darius tud csak bleedelni senki más, de javítsatok ki. Szóval oké rád ugrik egy Zed, vigyen be instant X sebzés, majd mondjuk 3mp alatt (mint egy dot) bleed sebzésben még Y egységnyit. Ez arra jó lenne, hogy ha van rá eszköze a játékosnak, akkor még egy shieldet vagy healt el tudna tolni legalább, lehet így is belehal, de lenne idő reagálni. A zhonya szerintem nem erre való, az egy endgame item és lesz is feltehetően, arra amikor már olyan hosszú az éledési idő, hogy egy TF eldöntheti a meccset, na ott nem akarsz egy butaság miatt meghalni. Hibás koncepció, ha amiatt kell megvenni, mert jaj midgame 3-0 Zed majd rámultizik és instahalok.... -
Callisto
őstag
RIOT teljesen elvesztette már, hogy mit is akar csinálni. Ide-oda kapkodnak és ahogy várható volt a fontos dolgokkal persze nem foglalkoztak semmit még pozitív értelemben... (smurf, duo, matchmaking, ranked system és társai.)
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Nammarci
csendes tag
válasz Yodamest #66257 üzenetére
Alapvetően szerintem nem is magával a zhonya mechanikával van a baj, hanem azzal hogy olyan hősök is használhatják és bőven használják is, akik egyrészt assasinok (pedig elvileg pont ellenük van) másrészt kifejezetten nehéz amúgy is őket megölni (Akali, Fizz, Vlad pl)
Bleed-je asszem már van Naafirinek és Briarnak is.
Ez az assasin sebzés balance mindig is gondot okozott a Riot-nak, a durability patch-ig nagyon el voltak szabadulva, utána gyengék lettek ezért kapták a hotfixet így hiába lett minden karakter tankosabb, ők is többet sebeztek szóval a végeredmény ugyanaz én sem tudom mi lenne a jó megoldás de engem nem is ezért fizetnekLehet csak a nosztalgia beszél belőlem, de mikor kezdtem a játékot S8-9 körül valahogy nem rémlik hogy egy assasin ennyire egyértelműen 100-0-zik amint megvan az ultija.
Bár személy szerint az abnormális tank sebzés jobban zavar mint ha egy rengar 1hitel.. Mundo, Sion, Ornn...
Meg mikor a sebzés 3/4e tárgyakból van, az is fun. -
Yodamest
addikt
válasz Nammarci #66259 üzenetére
Mundoék is undorítóak, soloQ-ban lehetetlen ezek ellen játszani, mert ölhetetlenek. Örülnék vége, ha ez a sojinos Hecarim is megszünne, már uralja s junglet vagy egy éve, ha velem van win, ha ellenem lose, mèg nem fordult elő soha más kimenetel, és mindig ilyen 20-2-ben végez… beteg.
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #66261 üzenetére
Kicsit elvinném olyan irányba az assákat, hogy az őrület mobilitásuk, fancy skilljeik mellé (ami az elsődleges sajátosságuk, ezt nem venném el), ne legyen ekkora burst sebzésük, mert a kettő együtt már sok, cserébe konzisztensebbé tenném őket.
Kompetitív szinten is sokkal játszhatóbbak lennének, ha ez kissé kis lenne egyensúlyozva: tehát oké nem lesz őrület 0.1sec 100-0 a Fizz ahogy kap egy killt, viszont nem is kéne teljesen haszontalannak lennie, ha mondjuk nem tud előnyhöz jutni az első 10-15 percben. Ezt elnyújtott sebzéssel lehetne talán elérni, mert akkor maga a sebzés meglenne, még akár több is mint most, tehát hátrányból is lenne releváns sebzés, ha együtt játszik a csapattal, viszont előnyből meg nem lenne ellene játszhatatlan a játék, mert lenne idő reagálni. (így is nyilván ha nincs olyan spell, heal kéznél, akkor tök mindegy, hogy nem burstol le, a bleedbe is belehalna az áldozat, de legalább a reagálás lehetősége meglenne)
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #66262 üzenetére
Mundo-ra kitérve még: ő most nagyon rossz helyzetben van design szempontból, soloQ-ban pick or bann, kompetitíven meg egyáltalán nem játszák, szóval sehogy sem jó. Az a baj, hogy megölni nem lehet tökéletes összedolgozás nélkül, ami soloQ-ban probléma, viszont scalelő hős is ráadásul, tehát 25-30. perctől meg már 5 ember sem tudja megölni. Ráadásul rengeteg sebzése is van ezen felül, szóval olyan mint egy nem tudom Nasus, akinek még az early game is erős.... Heal reduction sem ér ellene semmit, nem tudom mi van azzal a rendszerrel, de nem működik túl jól.
Heal reduc: itt is vannak gondok én úgy látom, át kéne már dolgozni ezt is. Olyan hősök ellen, ahová tényleg kellene mert healelnek mint állat, pont nem ér semmit. Egy Mundot, Vladimirt, Aatroxot, Swaint nem fogsz megállítani vele, ugyanúgy maxra healel.... Sokkal specifikusabbá tenném a heal reduc itemeket, tehát ne adjon annyi sebzést meg semmit, tényleg minimálisan, viszont cserébe adjon mondjuk 80% heal reductiont. Akkor tényleg az lenne, hogy adott hősök ellen megérné építeni, lenne látható értelme, hatása.
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66259 üzenetére
A tankokkal az a gond, hogy mikor pár éve jött az első nagyobb durabilty patch, megemelték az összes tank base dmg-ét, hogy ne legyenek uselessek, viszont azóta az item változtatásoknál ezt nem vették figyelembe, és azok a tankok is borzasztó erősek, akiknek nem scalel resistből/hp-ból egyik spelljük se. Jelenleg szerintem a legnagyobb probléma emellett a goredrinker+shojin használó bruiserekkel van, akinek pont a legnagyobb gyengeségeiket küszöbölik ki ezek az itemek. Hiába balanszolják, vagy broken, vagy használhatatlan lesz a többihez képest az aktív/passzív miatt a két item.
Yodamest: szóval elvennéd az assassinoknak azt a tulajdonságát, ami miatt assassinok. Velük pont nincs baj, pont a champion design miatt ilyenek. Egyszer már kaptak egy komoly nerfet, konkrétan használhatatlanok voltak. Amúgy meg az egy hit kombót ellensúlyozza, hogy nincs dps-ük. Látod ez a probléma, hogy pont így balanszol a riot.
Mundo pick or ban?SilverbenPlatban lehet.[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz tenaijo #66264 üzenetére
Léteznek mérgekkel gyilkoló assassinok is, nem törvényszerű, hogy egy orvgyilkos csak torok átvágással gyilkolhat. Mindenesetre semmiképp sem jó ez így, mert kompetitíve játszhatatlanok (kivéve Akali), soloQ-ban meg nem élmény ellenük játszani, mert beugrik-megöl-kiugrik, oké hogy utána CD-re kerül, de ez csak a soloQ gameflow-t gyilkolja le.
Mundo is azért nem jó, mert kompetitíve (gondolom) játszhatatlan, soloQ-ban meg megöli csak a játékot. Lehet, hogy diában már nem, de a játékosok 80%-a nem diában játszik.
-
Yodamest
addikt
válasz tasiadam #66266 üzenetére
Borzalmas
Egyébként vehetnének példát más játékokból, mint lehetséges assassin design. Például a WoW-ban sem úgy néz ki a Rogue kaszt, hogy mindenkit 1-hitel, nem attól assassin, hanem attól hogy crowl controllal rendelkezik. Ott a "Rugó" ugyebár folyamatosan le tudja stunnolni az ellenfelét, elkábítani, majd stealth-ból támadni. Nem öl meg azonnal, nem sebez többet, mint bárki más, egyszerűen maga a gameplay más vele.
Elmehetnének a lolban is hasonló irányba, legyenek CC heavy assassinok akár, akik abban jeleskednek, hogy kulcs embereket ki tudnak venni a csapatharcokból, de nem azzal, hogy 1-shotolják őket, hanem kábítással, füstbombával, egyéb toolokkal. Szerintem ez egy sokkal jobb irány lenne, ráadásul kompetitív szcénában is játszhatóvá válnának a utilityk révén.
Ezt az Assassin = only dmg, concepciót kéne kicsit nyitottabb elmével kezelni és kibővíteni, akkor talán nem ilyen egydimenziós champek lennének mint most.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz tasiadam #66268 üzenetére
De ez nem kell, hogy csak support feladat legyen, ráadásul ők nem mobilisak eléggé. Pl. miért ne ugorhatna be a backline-ba egy assassin, abból a célból, hogy ledobjon oda egy füstbombát, amivel mondjuk a range dmg hátsó vonalat kényszeríti pozíció váltásra TF közben. Vagy egy jobb verziója Evelynnek, nem arról szólna, hogy nulla teamfight és csak az erdőben kapdossa el a gyanútlan solo játékosokat, hanem mondjuk stealthban akár TF közben oda tudna lopózni az enemy ADC mellé és lestunolni mondjuk 3 secre, majd stealthban kijönni onnan. Ilyen toolokkal sokkal gazdagabb lehetne az assassinok játéka és kevésbé lennének két dimenziósak miszerint: fed=ff15 vagy nem fed=useless
-
tasiadam
veterán
válasz Yodamest #66269 üzenetére
3 sec stun lolban borzalamsan sok a sok damage miatt. De ugye ha lenne front és controll, akkor nem lenne sok a 3s. Csak ugye majd megkavarják az egészet úgy, mintrégen az ADC metával, hogy egyszer volt 5-6 attack speed, majd 2.5 max, és ugye jöttek az új runák, amik meg megint szart sem értek, hanem csak x sec attack után lett korlátlan a damage, és ezt darálták le oda, hogy az adc kb ahszontalan egyedül.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Yodamest
addikt
válasz tasiadam #66270 üzenetére
A lényeg, hogy lehetne ezt hova színesíteni. Lehetne -több- méreggel operáló assassin, pl. adott területre odahajít egy méreggel teli lombikot, ami szétfröccsen és mint egy Gragas hordó, kis területen feldotolja az ellenfeleket méreggel, ami időarányosan sebez. Lehetne mérgező nyilvesszője, amit kilőhetne mint a Nidalee dárda vagy rakhatna le csapdákat, mint a Teemo gomba.
-
Lokids
addikt
Az assassinokkal nem is az a baj, hogy minden skillt felhasználva megöl egy kevés hp-val rendelkező hőst. A gond az, hogy ezt úgy is megtudják tenni, hogy a fele spell be sem talál.
Pl Sona sok esetben semmit sem ér a kis heal+shield-el, mert azzal együtt is meghal a full hp adc. És még Sonára is marad elég sebzése... A risk/reward-ot kellene eltolni, mert ha az akali nem ful kezdő és nincs sok cc az enemyben, akkor ölni fog. mindegy mennyire sikeres mid-en.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
grimm2015
senior tag
Jinx tank totál adc itemekkel (Senna support mellett)
[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Nammarci
csendes tag
válasz Yodamest #66262 üzenetére
Heca legalább egy 2 éve vagy giga broken vagy nagyon gyenge és ezek között ugrál patchtől függően..
Annyival egyetértek hogy az assasinok mobilitást adó spelljükön legyen nagy cd - ami általában meg is van, kivéve a példád Fizz ráadásul ő celozhatatlan, dashel és sokat is sebez 5-6 mp-enként
Szerintem jobban kiadja a kaszt jellegét ha megvan a nagy burst dmg de aztán nagyok is a cd-k, várni kell 10-12 mp-et legalábbA heal reductiont azóta sem értem miért hagyták 40-en mikor ordít a játékról hogy 50 de akár 60 is elférne.
Akár úgy ahogy volt hogy 800-ért 40%, teljes item meg 60% vagy szimplán amit mondtál hogy olyan tárgy ami kb csak ezt csinálja de azt 80%ban
Az anti shield meg rosszabb; AP tárgy nincs is ilyen - a shadowflame nem erre valo- a serpents fang meg egy korrekt és olcsó item de alig használják ráadásul csak assasinoknak van. (Ezen kívül csak 2 hősnek van összes shield ellenes abilityje, Zeritől ugye ezt IS el kellett venni )
A katarinás részre: a legnagyobb baj a karakterrel hogy mióta nincs Gunblade azóta mindent is akar vele kezdeni a riot és kész káosz a karakter.
A fullAP még oké, egész jók voltak rá a tárgyak.
A divine build? Wits end? Ne már...
Vagy a tank build Sunfire, Hydra, Heartsteel. Kész vicc
A krakenes borzalmat nem is mondom mert azt gyorsan hotfixelték.
A hős subredditjén már azt írják inkább vegyék ki a resetet vagy bármi csak kapja vissza a gunbladet mert egy szenvedés azóta.tenaijo:
A bruiser itemekkel a mythic tárgyak óta folyamatosan baj van
A divine miatt két évig senki nem vett Triforceot, a Stride aktívja mikor dasheltél undorító volt az immobilis karaktereken, goredrinker folyamatosan nerf-buff-nerf-buff, Shojin visszajött és természetesen ugyanúgy probléma van vele mint mikor kivették
Bár ezek jó része elég sokat változik/eltűnik majd. -
Enigma1945
őstag
nektek mi a véleményetek erről az új hősről?
Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
Yodamest
addikt
válasz Nammarci #66275 üzenetére
Assáknak lehet növelni a CD-t, de a megoldást nem ebben látom. Az a baj, hogy amíg CD reduc létezik, nem fogják tudni őket az alapján balanszolni. Illetve Fizz példàjával èlve, ha most nem 6 hanem 8 vagy 10 sec lenne a rotája akkor sem változna az ami miatt most undorítónak gondoljuk. A zavaró gond nem a CD, hanem az indokolatlan burst, amit 1sec alatt kitol. Illetve champ design szempontból azért azt is figyelni kell, hogy fun legyen vele játszani és az megöli a fun részét, ha akkora CD-id vannak, hogy nem mersz inkább semmit csinálni.
-
grimm2015
senior tag
Azért nem árt megnézni a tiert, meg a WR-t. Én nem úgy látom, hogy jelenleg nagy problémák lennének az assasinokkal, a tankokkal inkább, és a WR-ek is ezt mutatják.
Viszont messze sokkal jobba helyzet, mint ami volt... amit az új szezon szinte biztosan felborít.Battlenet: Grimm#22690
-
Nammarci
csendes tag
válasz grimm2015 #66278 üzenetére
A kifejezetten magas WR-el rendelkező assasinok az összes rankot nézve: Noc (bár ha ő egyáltalán az, van aki arra építi, maradjunk annyiban) , Briar ( hasonló, elég határeset), Fizz ( emlegetett szamár)
Emellett Kassa (most ő is vagy az vagy nem) és Naafiri vannak 51% körül
Az 5ből 4 csak félig meddig az, egyedül Fizz ami elég erős ( E cd buff...)
Ellenben a top 20-ban 8 tank is van.. szóval ja, true. -
Yodamest
addikt
válasz grimm2015 #66278 üzenetére
Meg ezt nem wr oldalról kell megközelíteni. Persze sokuknak nem kimagasló, mert high risk high reward, de attól még nem jó game design. Akit a 2-0 Fizz, Naafri meg a többi le 1-shotol és játszhatatlanná válok a game, azt nrm fogja vígasztalni hogy s kövo meccsen valamiért nem jutnak killhez és uselessek lesznek. Valahogy nem kéne ilyen végletesnek lennie a dolognak, hanem picit a kettő szélsőséget középre kéne hozni.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66280 üzenetére
Akkor milyen oldalról? WR a legjobb statisztika ilyen szempontból.
"Nem jó game design". Ezt. tudja. a. champ. Erre lett kitalálva. Beugrik, all in, egyhitel. Ha nem, akkor kampó. Változtassunk az assassinokon, de az nem gond, hogy a TANK ugyanezt megcsinálja
Fizznek pont az alacsony CD az erőssége. Ezért erős, és nem csak arról szól a champ, hogy beugrik, egyhitel, majd megpurcan. Tudnád, ha játszanál vele.
-
Enigma1945
őstag
sziasztok! mi kell ehhez a kitüntetés szint növeléshez? kb 2 -3 hónapja beragadtam a 3. szint utolsó pöttyénél
csak rankedezek ( maximum a noob befigyel, de ennél semmi más sincs! idiot, kys ilyenek aztán pláne nem )
kilépni se szoktam a játékból, és sose kaptam eddig chat-bant. nem ez miatt játszottam eddig sem, de meglepő milyen nehéz itt szintet lépni.
10 meccsből kb, 5-6 alkalommal kitüntetnek.[ Szerkesztve ]
Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
tenaijo
tag
válasz Enigma1945 #66282 üzenetére
Sok-sok honor, semmi más. Ha nincs más negatív tényező, ami lejjebb húzza, akkor türelem.
-
Callisto
őstag
válasz Enigma1945 #66284 üzenetére
Nem baj az. Ha nem reportolnak vagy nem bizonyítja az automata rendszer (chat), akkor semmi gond. csak türelem és játssz segítőkészen ezáltal is honor-t vonzhatsz be. A rendszer sajnos ilyen. Nagyon lassan lehet felfelé lépkedni. Lehet találni statisztikát hány játékkal és honorral átlagosan lehet fellépni pl. 2 szintet stb. Röviden: nagyon sokat kell játszani.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Nammarci
csendes tag
válasz Enigma1945 #66282 üzenetére
A fent leírtakon kívül annyit tennék hozzá hogy érdemes duozni vagy valakivel együtt játszani aki mindig honorál. (Elméletileg ezt kevésbé veszi számításba de legalább konzisztens honor)
A másik hogy talán aramban könnyebb honort szerezni. Vagyis nekem ez volt a benyomásom. -
Enigma1945
őstag
esetleg lenne kedve valakinek együtt játszani? aki aktív is, nem csak heti 2 meccset játszik?
Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
Enigma1945
őstag
hirtelen felindulásból beirtam a chatbe, hogy dont be autist, és némítást kaptam, és lasabban fogom elérni a kövi kituntetési szintet. az igen.. ezzel mi otrombát mondtam? megérteném ha azt irtam volna, hogy n@ci kutya vagy ilyesmi
vicc mellesleg semmi rossz indulat nem volt, csak elegem lett hogy a carynk solozik, és folyamat elveszitjuk a csapatharcotSegíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
forguet
senior tag
válasz Enigma1945 #66289 üzenetére
Háááát ha nem érted h ebben mi a sértő...
Amúgy meg ki kell kapcsolni a chatet és ennyi. Ott vannak a pingek mindenre.Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
grimm2015
senior tag
válasz Enigma1945 #66289 üzenetére
Játék előtt: Prefer AP supp
Go afk feeder and uninstall
Troll boosted shit.
Ennyi volt a chatem.
Chatban pár napra, és 5 játékeltiltás rankedtől 0 kitüntetési szint.
Pedig én viszonylag jól bírom a játékot kikapcsolt chattel, csak sajnos belehet kapcsolni játék közben .Battlenet: Grimm#22690
-
Enigma1945
őstag
válasz grimm2015 #66291 üzenetére
tuti reportoltak és azért én amúgy sosem irkálok, max annyit hogy start drake, vagy hogy go push we have baron, vagy hogy you noob de ez a max , ha már a csapattárs 0/10 körül van
de ez most kijött belőlem viszont nem hittem ezért azonnal cselekedni fog a rendszerSegíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
Enigma1945
őstag
Sziasztok ezeket miert kapom? Eddig sose lattam ezeket
Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
grimm2015
senior tag
válasz Enigma1945 #66293 üzenetére
Mert elérted az örökkévalók (kezdő) sorozatánál a szükséges 15 mérföldkövet (Nem kell mind a 3-ból az 5. szint, elég ha a három együtt eléri a 15-öt).
A másik meg, hogy a kiiktatási rekord elérhető (mert elérted az 5.mérföldkövet) Senna hősnél.
Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
addikt
Amúgy már annyira látom mi lesz: jön a 24-es patch és itt fog kb mindenki anyázni, hogy ezt meg azt baszták szét, gg wp ennyi volt a lol, ezzel a frissítéssel meghalt a játék stb. Annyira vicces lesz. Sajnos az emberek többsége nemigen alkalmazkodó. Én rohadtul várom, szerintem annyira kellett már minden amit behoznak ezzel, mint egy falat kenyér.
-
-
Yodamest
addikt
Hát igen ezek problémák. Nem vagyok egy rinyagép, 1-1 ilyen eset sosem érdekel, viszont ha mindenki kezében broken egy hős és elhatárolódik a hős brokensége a játékos egyébkénti skilljétől, na az már zavaró hosszú távon. Értsd amikor már a hős láttán dodgeolni akarsz, mert végig fut rajtad a hideg, független attól, hogy amúgy lehet valami tök noob a játékos aki ellened lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
-
Enigma1945
őstag
Tél kegyeltje event. Hurrá!
Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- SSD kibeszélő
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Suzuki topik
- Final Fantasy VII Remake/Rebirth (PS4 / PS5)
- Toyota topik
- Diablo IV
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Mobil flották
- Synology NAS
- További aktív témák...
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen