- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
gp A készülő játék első ránézésre egy Fallout klónnak tűnik, kíváncsian várjuk a részleteket.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz lafaty80 #27111 üzenetére
Szerintem ez a hazai forgalmazó vagy az LG igénytelensége, amivel a márkát rendesen rombolják.
Mert ugye a vásárlónak nincs módja a boltok beszerzési láncának felderítésre. Ő egy adott márkájú terméket (jelen esetben LG) vásárol, mert bízik a márkában. Erre kiderül, hogy az LG az adott termékhez nem nyújt szolgáltatást, mert a vevő nem szerencsésen választott boltot. A vevő a döntéskor két paramétert lát, az árat, és a márkát/tipust, ez alapján kell döntsön.Valójában még annyit sem tesz meg a hazai forgalmazó, hogy pl. egy sorozatszám alapján interneten kideríthesse a vevő (pl. mobilneten akár a boltban), hogy az adott termék kap-e hazai garanciát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen