Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fehérsólyom

    aktív tag

    Sziasztok!

    Szeretnék segítséget kérni egy meglehetősen régi, de SMART LG 42LM660S-ZA TV-vel kapcsolatban.
    Netflix alkalmazást elindítva azt a visszajelzést kapom, hogy a régiómban nem elérhető a szolgáltatás, mármint a Netflix. Ezt követően csak kilépni lehet az alkalmazásból.
    Tekintve, hogy soha senki nem használt korábban Netflix-et az említett TV-n szerintem maga az alkalmazás (már a dizájnt látva is) lehet a régi, így nem tud a szerverhez kapcsolódni.
    Szerettem volna frissíteni a Netflix alkalmazást, de sehol nem találom, hogy hol lehet.
    Tudja-e valaki, hogy hol/hogyan lehet alkalmazást frissíteni ezen a TV-n?
    (A TV Firmware a legfrissebb, ami elérhető az LG honlapon: 04.62.12)

Új hozzászólás Aktív témák