- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #283001 üzenetére
Jaa, azt hittem gyarilag azzal jon.
Haladnak a korral, globalis felmelegedes...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
gooool
őstag
válasz focvis #283005 üzenetére
Támogatom az otletet.
Teszem hozzá, ha azon múlik az egyik garázst odaadom vele.Qru:
Őszintén szólva csak törni nem érdemes, de mechanikus tekintetben minden is van hozzá és nem is vészes áron.
A 3. generációnál szálltak el a költségek, na ott tényleg nagyon sok egyedi cucc van, ami jelentősen többe fáj, mint a sima változat.
Ráadásul az enyémben mindkét elülső dobbetét hibátlan, amik önmagukban 200 eurót érnek legalább darabonként, mert GB-t is beleszámítva, egyetlen sincs egész Európában.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
brumi1024
veterán
-
6030D
Ármester
válasz bandus #282984 üzenetére
Benzin nem olcsóbb? A másfelest két cégesben is szeretted, mondjuk ha dsg kell, akkor magán használatra rizikó a száraz, max nem veszed meg. Ha jól értem, a power nem vonz, tehát felesleges a a 2,0 benzin+ olajos dsg, világból kimenni ha gond van meg jó a kicsi is, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
A korabbi (kotatlan B) az uj tervezet szerint nem lenne automatikusan B+ jogsi. [link] Vizsgara fel sracok!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
#napifogyi'
S-Max, 7,36 (1.5 kutyamotor). Pedig azt hittem, hogy le tudom vinni 7 alá. Bécike (BC) jól átvágott, mert 6,9-et mutatott.
Biztos nem fogok mégegyszer benevezni ilyen alacsonyfogyi' ügybe.
Ezért hazafelé már nekem tetszően vezettem.@#283020 Qru
Vizsgara fel sracok!
Jajj... idén má' vizsgáztam vagy 4x. Mosmá' hallani sem akarok ilyesmiről (ez évben legalábbis)![ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
-
-
veterán
válasz macilaci78 #283031 üzenetére
Ki birja tovabb? Amugy mar vagy 3 eve nem vagyok autotulajdonos, de addig jo volt amig volt ceges vas a aeggem alatt
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz 6030D #283016 üzenetére
kb ugyanaz. nem olvastam el sok tesztet, de arra panaszkodtak, hogy az 1.5 tsi elég barátságtalan a 7-gangos s-troniccal a q3-ban, így inkáb manuális váltóval (ami kizárva), vagy a dízellel ajánlják. én nem tartok ettől a rizikófaktortól, szerintem túl van ez misztifikálva, hogy a száraz dsg szar és nem tartós. de ahpgy írod is, nem biztos, hogy hosszú távra tervezek az autóval. jobb lenne talán a kicsit erősebb kocsi, viszont az adóvonzata azért nem olyan barátságos itt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #283034 üzenetére
Tudom, nekem speciális Golfom van, de 96e km után viszonylag gyakran:
- 3>4 váltásnál már csúszik a DSG és fémes hang hallatszik
- 5>6 esetén csak a hang van jelen egyelőre
- utóbbi időben indulásnál néha már enyhén remeg.
Márkaszerviz szerint váltójavítás lassan időszerű, de természetesen gariban.Ez ugye az 1.5 eTSi, ami picit másabb, mint a sima TSi; csomót vitorlázik és menet közbeni indításkor lövi be a motor fordulatszámát az aktuális sebességhez. Gyanítom, hogy esetleg ez is igénybe vehette a szokásosnál jobban. Mondjuk lehetséges, hogy majd egy SW frissítés segít.
Ezek után nekem elszállt a bizalmam ennél a váltó + motor párosnál. Sima TSi-t még kipróbálnék, hogy hosszabb távon hogy bírja, de csakis újonnan és cégesként.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #283032 üzenetére
Ja, de taxival lehet katazni es szazalekert fiktiv szamlazni havercegeknek. Vegen ingyen fogok autozni is.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Reggie0 #283027 üzenetére
Komolyan lassan tényleg meg kell nézni, mi minden kell… Kata van, autót kapunk, kimegyek csinálok heti pár fuvart, még egy kis pénz is jön a házhoz. Úgy is van felesleges tultermelésem egész szinten…. azt ha eltaxizom, fog a tököm éjjelente retusalni, aztán masnap vörös szemekkel nézni ki a fejéből.
Fb alert autószerelő: [link]
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #283036 üzenetére
Szethajtottad azt a szegeny Golfot.
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #283036 üzenetére
Jók ezek a tapasztalatok, mert ahogy nézegetem a 20-25ezer € közötti ársávot, ott már relatíve sok VAG modell úszik be a képbe (pl. új Leon 5ajtós/kombi, G8, Seat Tarraco, Skoda Kodiaq), viszont a legtöbbjük ilyen 1.5 TSi/eTSi kombóval, amivel eddig is voltak ellenérzéseim, és a Te példád sem erösít meg benne, hogy ilyen irányba nézegessek.
Így visszakanyarodok a 7.5 GTI/ Cupra 300 irányba. Bár néztem, hogy az elsö generációs i30N-ek is ebben a sávban kezdödnek, de azoknak a belsejével/anyaghasználatával nem igazán tudok megbarátkozni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #283039 üzenetére
Ne is írd, már bennem is felmerült ez és elkezdett a lelkiismeretfurdalás is megtalálni. Csak még nem jöttem rá, hogy mégis milyen téren kellett volna finomabban kezelnem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #283036 üzenetére
mondjuk a váltón igencsak meglepődök. de mindig leírom, hogy nekem soha semmi bajom nem volt az "enyémmel"
én szerettem az etsi-t is az octaviával összehasonlítva, sokkal finomabb volt a működése, főleg a start-stop esetén. mondjuk az octavia manuális váltóval volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Szada85 #283040 üzenetére
jó ez a német piac, itt kb. egy 10-essel drágábbak az autók ezek szerint.
szerk: 1-2 példa a mai keresgélésemből
[link]
[link] - ez közel van
[link] - ez sincs messze, újabb és van benne mátrix led
[link] - vagy egy ilyen a4 10k-val olcsobban[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
Esti fogyasztás (polgárpukkasztás ), 47,7 km végig Budapest (apa taxi üzemmód), 1 óra 14 perc. 4.5 liter, elég rendes esőben (kuc kuc reggeli 2 millis időjárási jóslat).
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Jövedelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest