- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Szada85 #58460 üzenetére
Szerintem az a gond, hogy a tekerés ősi műfaj (majdnem mint az utcalányoké), hiszen súlyos 100ezrek múlnak/múlhatnak rajta. Így amikor megnézel egy 240ezret futott autót, lehet, hogy az már a 400ezer környékén jár valójában, azért is néz ki lepukkantabbnak.
Rögtön lemész 100ezerrel a keresésnél, hátha megkíméltebb autót kapsz. Évtizedek óta megy az átbaszás a tekeréssel, így akarva-akaratlanul is paranoid lesz az ember, és vadássza a kevés km-es autót, mert annak még talán elfogadható a minősége.A másik hiba a szervizek eddigi hozzáállása, illetve az online adatbázis hiánya/nem vezetése, adatok nem kiadása.
És még mindig ott vannak azok a gecik, akik megveszik újonnan az autót, beletesz mondjuk 40k km-ert, visszatekeri húszra, viszi szervízbe, stb, és mondjuk 200k-nál eladja, holott lesz benne 400k, de minden stimmelni fog, és eladásnál ugyanúgy át leszel verve, csak még bizonyíték se lesz rá.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #58460 üzenetére
" az álmot kergeti, azt én is csak megerösíteni tudom." ez nem alom kergetes, hanem szintiszta butasag es szüklatokörüseg....ezek abbol indulnak ki, hogy 5k km t fut egy auto egy evben, elkepzelni sem tudja, hogy többet is futhat es utanna sem nez, hogy amugy egy rövidtavu varosi kocsi miert lehet sokkal rosszabb allapotban, mint egy 5x annyit futott, jo minösegü üzemanyaggal tankolt autopalyas.....en nagyon fel tudom huzni ezeken magam
-
Snoop-y
veterán
válasz Szada85 #58460 üzenetére
Azert azt vedd figyelembe hogy nemetfoldon is 2003-as autot ezekbol az okokbol vesznek:
- nincs penz uj autora (es akkor a vasarlokozonseg nem az irodai dolgozokbol fog kikerulni)
- az auto kultikus modell
Na most egy 2003-as OPC az gondolom nalatok is mint nalunk is (UK ) ocso hulyegyerek auto kategoria.
Miert csodalkozol a vasarlokozonsegen?
Jobban jarsz ha beregisztralsz valami OPC klubba dokumentalsz ott egy kicsit aztan majd eladod klubbon belul. (persze ne 1 hetes reggel tedd ezt)
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen