- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz trassher #9959 üzenetére
És ha fagy akkor mi van? Megáll az élet vagy mi? Úgy írjátok mintha nyárival mínuszban lehetetlen lenne a közlekedés. Ha hó is lenne akkor más lenne a helyzet, de így simán lehet váltani. Működik a "7 fok" marketingduma nagyon működik.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz trassher #9964 üzenetére
Csak jelzem hogy ha a télit megkocogtatod az is kemény hidegben, de főleg azért mert keményre van fújva. Egyébként teljesen természetes a "műanyagérzés", a jobb gumikban is csak 40% körüli a nyersgumi tartalom. Azért a "kocogtatásnál" kicsit komolyabb indokot vártam.
SzlobiG: Egy-két kilóméterig a téli és a nyári is rideg ha fagy, de utána nem venni észre különbséget, sőt a nyárim már jobban tapad. Ráadásul reggel egy fél óra-egy óra amíg 0 fok alatt van a hőmérséklet, majd utána egész nap bőven fölötte.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
A mercedes törli a dízel fejlesztéseit.
Repül a vw vezér.
Lehet a vw kinyírta a dízelt?Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz SzlobiG #17521 üzenetére
Az rendben van csak ki fogja venni? Ráadásul nemrég a francia kormány is keménykedett a dízelekkel. Még annyi, ha egy mercedes méretű cég beáldozza a dízelt nem fogják követni? Az tény hogy a franciáknak lesz a legfájóbb, de az élet már csak ilyen kegyetlen.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Most is benzinesed van ha jól rémlik, pályán az sem eszik keveset, illetve egy hibrid sem enne többet. Az meg tudott dolog hogy a hibrid előnye a város, ennyi, ha sokat mész pályán akkor nem Te vagy a célközönség.
Ja és hol az a vaskos felár? Meg kell nézni az auris és a yaris hybridek árát, annyi mint más gyártónál a dízel. Hol van a vaskos felár?[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #17582 üzenetére
Az Auris Hybrid 6,59 millió forintos alapára nem olcsó, viszont ha belevesszük, hogy viszonylag jó felszereltséget (pl. automata klíma, tempomat, elektromosan behajtható tükrök, tolatókamera, Bluetooth-os kihangosító és érintőképernyő is szériában jár), valamint automataváltót kapunk dízeles fogyasztással és benzines kulturáltsággal nyakon öntve, akkor már érthető a plusz.
A konkurenseket elnézve sem járunk feltétlenül jobban. Egy ugyanígy felszerelt, menetdinamikailag az Auris HSD-vel pariban lévő 1.2 TSI VW Golf például 6,47 millió forintot kóstál a listaár szerint, s másfél literrel azért többet is fogyaszt. Nem jobb a helyzet az Opel Astra és a Ford Focus esetében sem, ahol ráadásul automatával kevésbé gazdaságos, és/vagy drágább hajtásláncokat kapunk. A diszkontvételt jelen esetben a Renault Mégane jelenti, amely hasonló szintű felszereltséggel akciósan 5,92 millió forintba fáj – automatával, 110 lóerős dízellel. De a Hyundai i30/Kia Cee’d páros is megmarad kedvezménnyel 6 millió alatt, igaz, azok hajtáslánca kicsit többet fogyaszt.
Idézet innen [link], ez a teljesítményhez képest sokat esznek meg tök értelmetlen, gondolom ezt Te sem gondolod komolyan. Mennyit eszik ez a lényeg, hogy a vasedényhez képest-e az a háromlábú lőtéri kutyát nem érdekli.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #17588 üzenetére
Igen, Mo "hegyesebb" még svájcnál is, ezért csak 1,8-tól felfelé .
Mindkettőtöknek eltérőek az igényei az átlagtól, ezért oda nem jó a hibrid, de erről nem csak a hibrid tehet, mint írod az 1,2 tsi sem lenne jó pedig azt szerintem többet vesznek mint hibridet. Átlagos magyar viszonyokra bőven jó egy hibrid, az 1,8-as motorral már a pálya sem probléma, engem csak a "csúszó kuplung effektus" zavar benne, de ez az én bajom, valószínűleg megszoknám egy idő után.Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Nem tudtam, de mint írtam akkor nem Ő a célközönség, ennyi, nem kell ezt túllihegni.
#17601) Qru: Ugyanazt írjuk, akkor még egyszer: Mindenkinek nem jó a hibrid, de az átlagnak akik főleg városban vagy rövid távokon használják annak bőven megfelelő. Említettetek két olyan felhasználást ahova nem való, de egyik sem átlagos, Mo nem egy hegyes rész és nem jellemző hogy mindenki naponta 200-km-t ingázik pályán. Ráadásul ha szigorún csak a fogyasztást nézzük akkor rosszul is választottál, egy turbódízel fogyasztáselőnye ott jön ki igazán.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz szőröscica #17852 üzenetére
Mint ahogy ezelőtt nálad is, csak a csere normál használat mellett nem változtat semmin. Az öreg fékolaj tartós terhelésnél gond /pálya, hegyes rész/, az alacsonyabb forráspont miatt buborékok keletkeznek benne, akár a teljes fékhatás is elmehet.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz LógaGéza #21260 üzenetére
Itt azt írod hogy megcsinálta [link], csak nem bírtad ellesni, most akkor megcsinálta vagy nem. Azt már csak halkan mondom szervizbe nem 100 km-re kell hordani a kocsit hacsak nem muszáj, de erre úgy látom Te is rájöttél.
De utoljára, a szerelők a tudásukból élnek, azt kell megfizetni, egy masszőrt is hiába kérdezel hogy mondja meg ingyen hol nyomkodd meg a fájós hátad. Ha nem tetszik tanuld ki a szakmát aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
VW: Az európai vásárlók le vannak tojva. Csak így tovább, bravó .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz kaszaking #21334 üzenetére
Ha nem terheled túl a váltót akkor semennyire. Felváltásnál lehetőleg ne 2-esből 6.-ba kapcsolj /igaz ha kihúzatod 80-ig akkor mehet nem túl gyorsan/, visszaváltásnál meg attól függ mit akarsz, ha sportosan vezetni akkor duplakuplung gázfröccsel elég gyorsan vissza lehet váltani több fokozatot is kihagyva, csak arra kell figyelni hogy az új fokozatban még legyen fordulatszámtartalék, az sem nagyon megterhelő a váltónak ha jól csinálod. Felváltásnál én is nemegyszer kihagyom a 4.-et, semmi gond nincs belőle.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Sima gázfröccsről ki írt? Duplakuplungolás közben felengedett kuplunggal egy gázfröccs, ennek van értelme, látszik nem vezettél még szinkronizálatlan váltós járművet. Szinkronosnál is van értelme, visszaváltásnál van a legnagyobb terhelése szinkrongyűrűnek, azt lehet kiváltani a duplakuplug-gázfröccs dologgal.
Ha felváltásnál nem lassú a váltó akkor mi értelme van duplán kuplungolni?
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Sima gázfröccsöknek a kutas örül, nő a haszon, más értelme tényleg nincs. Kinyomott kuplungnál adott gázfröccsnél a váltóban gyakorlatilag semmilyen fordulatszámváltozás nincs, ezért nincs értelme. Felváltásnál főleg nincs, ott eleve a következő fojkozathoz a motor fordulatszámának vissza kell esni, azért nincs értelme, az viszont igaz hogy roppant vagány dolog még ha értelmetlen is, de sportdobos verdáknál kötelező .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz McSzaby #21364 üzenetére
Kopott szinkronnál pont van értelme, hiszen szinkronizálatlan váltónál pont a duplakuplung illetve visszaváltásnál a duplakuplung gázfröccsel hozza azonos fordulatra a váltó fogaskerekeit a kapcsoláshoz, magyarán ezek a "műveletek szinkronizálnak". Ha a szinkrongyűrűk nem végzik el a feladatukat akkor pont emiatt van értelme, a gyakorlat legalábbis ezt mutatja.
Ja ami kimaradt, nem mindegy mekkora az a gázfröccs, ha nagyobb vagy kisebb akkor recsegés a vége, ezért találták ki a szinkronizált váltót, sokan egyszerűen nem tudnak úgy váltani.Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Úgy látszik nagyon kell a lé [link].
Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 24
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen