Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    válasz MaXing #6903 üzenetére

    Szia!

    Az olajszivattyú láncnak semmi köze a szívósorhoz.
    Próbálj meg utána járni, hogy mikor volt utoljára szívósor takarítva. Én még nem találkoztam láncszakadással, de előfordul. Neked kell eldöntened, hogy kicsit még csúsztatod-e vagy sem. Nehéz megmondani, hogy mennyit megy el, mert 150 k-s és 150 k-s futásteljesítmény között különbség van. Amiatt lenne érdemes megcsinálni, mert a lánccseréhez le kell venni a szelepfedelet, ahhoz pedig ki kell venni az injektorokat. És az injektor alatti tömítések miatt van sok gond ezekkel a motorokkal. A lánccal is, nem a szívósor miatt. Én a Te helyedben először a lánccal kezdenék, és csak később a szívósorral. Azzal elég akkor foglalkozni, ha dobja rá a hibát.


    #6897WasabiTrsr
    Ilyen tényleg van? Ha odamész, hogy csináljátok, meg akkor azt mondják, hogy attól sem lesz jó, nem csináljuk meg? Nem pénzből élnek? Ez röhej. :(
    Keress egy olyan szervízt ahol kicserélik.
    Sima 2.0 PE?


    #6895smerch
    Én erre azt mondanám, hogy vállalható. Ha olyan autót keresel, amin semmi rozsda ne legyen, akkor sokáig fogsz keresgélni és zsebbe kell nyúlni.
    Ez még átmegy így műszakin. Azért a lengőkarokon, futóműkereten van anyag, az nem rohad csak úgy el. A küszöbök, sárvédő ívek, padlólemez legyen rohadás mentes, mert azok 1-es lemezek. Ott könnyen lesz lyuk. Ha azok jók, akkor szerintem ennek még elég egy alvázvédelem és ebben az állapotában megfogható a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák