Hirdetés

Aktív témák

  • szasanyi

    félisten

    válasz CHIPman #28484 üzenetére

    Számlád, érvényes garanciajegyed volt-e? Samsung Magyarország -ot és/vagy fogyasztóvédelmet megkerested-e miután az üzletben a problémáddal elutasították? Nem mondom, hogy én biztosan megoldottam volna az ügyet, de az XXL-nél nem álltam volna meg azzal, hogy így jártam... erre mérget vehetsz! Esetleg rájuk borítottad-e az asztalt? ;]
    Egyébként éppen az a lényeg, hogy jogorvoslatot keress! Persze nem mindíg, minden esetben van, de számlával és érvényes garanciajeggyel egy ismert hibát (problémát) elutasítani nem lehet csak úgy ebben biztos vagyok.

    [ Szerkesztve ]

    Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?

Aktív témák