- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Ilyen lesz a CMF Phone 1
ma Intenzív narancs színben és extra lehetőségeket kínáló hátlappal várható a Nothing almárkájának első modellje.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
madrac
őstag
válasz pit stop #9461 üzenetére
Ez valószínűleg így is van, de ez az egész céget és annak minőségpolitikáját minősíti, az teljesen mindegy, hogy azzal pont a tróger Béla foglalkozott. Ha ilyen komoly esélyei vannak az embernek arra, hogy pórul járhat, és bukhatja a 80-100.000 ft-os telefonját, azért csak elgondolkodik az ember. Én egy olyan változatot valószínűbbnek tartok, hogy nem 1-2 ember hozzáállásáról szól a dolog, mert ahhoz már túl régóta megy így ez náluk, és sok ilyen publikált eset történt, hanem egyszerűen azért van így, mert mondjuk megvan határozva egy mennyiség, hogy mennyit akarnak javítani, és a többit ilyen-olyan indokkal visszadobják. Hozni kell a számokat. Csak amit ők csinálnak az már büntető törvénykönyvi passzus, és visszaélnek azzal, hogy a tulajdonos a leadott készülékéről utólag nem tudja bebizonyítani, hogy az a nem rendeltetésszerű hiba, sérülés, nem nála keletkezett. Pedig van egy olyan gyanúm, hogy ilyen esetben a cégnek kellene bizonyítania, hogy a felhasználó volt a hibás, és szerintem olyan joga sincs egy szerviznek, hogy megvonja az egész garanciáját a készüléknek, vagy megtagadja a szervizelést olyan álindokkal, hogy nincs ott minden tartozéka. Ez nonszensz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- FinTech - Financial Technology - digitális pénzügyi szolgáltatások, szoftverek, rendszerek megbeszélése.
- Eredeti játékok OFF topik
- Ford topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Xbox Series X|S
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen