Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • geri0920

    csendes tag

    válasz t.zsolti #8182 üzenetére

    Üdv!

    Probléma megoldva :) A láncvezető melletti 2 csavart kellett még kiszedni és szépen le is lehetett "emelni"
    a hengerfejet. Kicsit meglepődtem az eredményen.
    Itt vannak a képek:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    Egyébként bírom hogy mielőtt szétszedtem ment a kocsi. Igaz mikor tőgázt adtam neki nem egyből pörgött fel hanem lassan/késve.
    A képen látható enyhe rozsda az egyik hengernél. Na akkor most a gyűrűk megragadtak ott? vagy mitől rozsdásodhatott be.
    A másik képen meg jól látható hogy víz áll a hengerben. Ahogy láttam a tömítést nagyon megvolt viselve.
    A vízjáratok tele vízkővel(sokáig vízzel volt hajtva). Szelepek épek a hengerfejen. Na most próbálgattam nyomogatni a szelepeket a hengerfejen mikor már levettem a motorról. Van 1 amit nagyon nehezen tudok benyomni a többit pedig egy kb. fél centire tudom így kézből. Annál az egynél meg sem mozdul. :S
    Szerintetek miért van ez? Rendeltem az unixtól hengerfej tömítést, szívósortömítést, szelepszárszimmering szettet, olajszűrőt.
    Most valami tanácsot kérnék a képek alapján. holnap szépen lepucolom az egészet.
    A rozsda foltokkal mitévő legyek? Csiszoljam le? hanyas csiszolópapírral? 800 vízpapírom van itthon.
    JA a képeken már nincs rajta a hengerfejtömítés.
    Köszi a válaszokat !!!

Új hozzászólás Aktív témák