- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
válasz parandroid #15604 üzenetére
Akkor levonhatjuk az általános szabályt: Az evolúció során az autó és a vezetője intelligenciájának összege állandó maradt ?
Azóta vagy 30x annyi autó van az utakon, amiknek a teljesítménye minimum megkétszereződött, de akár megháromszorozódott (hány lóerős volt egy skoda 120L?) a sofőrök pedig hülyébbek és felelőtlenebbek, mint valaha - épp azért, mert elvesztette a varázsát, a különlegességét az autóvezetés, ami a 60-as, 70-es, de még a 80-as években is valami elképesztően csodálatos dolognak számított, épp ezért mindenki kellő tisztelettel, és odafigyeléssel művelte. Manapság mindenki csak gondolkodás nélkül nyomja a gázt, tol le mindenki mást az útról, és anyázik a másikra odafigyelés helyett.
mezis
-
Mr X
veterán
válasz parandroid #15920 üzenetére
Viszont a stabilitásért a hátsó kerekek felelnek. Ezért van indig vita arról, hogy hova kell rakn ia hóláncot.
-
aphra2
aktív tag
válasz parandroid #17199 üzenetére
A fizikát sosem szerettem,.... de értem a célzást.
Alapból azért nem jellemző hogy tolok vkit, ha van rá mód, akkor megelőzöm ahogy lehet,... ő meg sétakocsikázzon
Csak ilyen esetekben mindig eszembe jut az a vicc, hogy mi a különbség a kocsisor, és a kigyó között ?
A kocsisornál elől van a f@rok.
Sajnálom, de idegesit ha 40-50-el kell valaki mögött menni, bár tudom hogy 50 volna a szabályos,..... de az nem életszerüProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
fekeandras
őstag
válasz parandroid #17206 üzenetére
Nem erről van szó.A többi sáv gyorsabban halad.Kirakod az indexed szabályosan megelőzöd és visszamész ugyanabba a sávba mert ugye jobbra tarts van érvényben (amire sok ember magasról tojik).Erre a megelőzött elkezd rád villogni ne adj isten még dudál is.Hát az ilyen idióta áramot vezessen ne autót.De azzal, hogy két párhuzamosan haladó sávból feltartja az egyiket idővel hatalmas torlódást generál maga mögé.Azzal, hogy mindenkinek őt kell előzgetni/kerülgetni feltartják az egyébként normálisan haladó másik sávot is.Vagyis mindkét forgalmi sáv akadályoztatva van = előbb utóbb dugó lesz.Csak azt ne mond, hogy te még soha nem szorultál be senki mögé mert az poroszkált miközben "szabad a pálya".Ha egy öreg daewoo-s bácsit megelőz valaki mert (jó esetben!) 50el megy ott ahol szabályosan lehetne 70el is ráadásul össze vissza kóvályog a sávjában akkor az már bohóc?Ez nekem új.
Egyébként is játszon mindenki a maga idejével ne az enyémmel.Azért mert valaki épp turistát játszik vagy marhára ráér ezért kényelmesen elkocsikázik várost nézni gondolhatna másokra is illetve arra, hogy Ő maga a közlekedési akadály.Indokolatlanul akadályoz másokat a haladásban és feltartja a forgalmat!Jobbat mondok miért ne menjen egyből 30al?Akkor nagyobb biztonságban lesz nem?Aki meg fél vezetni és azért megy lassan az szálljon inkább bkv-ra mert olcsóbb és gyorsabb mint ha a dugóban stresszelné magát halálra.Na meg nagy szolgálatot tenne a többi közlekedni próbáló embernek.
A másik oldal: Az ész nélkül nyomakodó, levillogó, index nélkül sávok közt cikázó, előzgető, gyorsulgató, dudára ragadt kezű, átkiabáló hülyéktől szintén felmegy az agyvizem...AMD: Ha fogod a Cliónak és 1-2ben dinamikusabban felgyorsítasz 40ig és berakod egyből 5be akkor kevesebbet fog fogyasztani mint ha szépen öreg papikás stílusban minden sebességi fokozatot végigkapcsolgatva 15másodperc alatt éred el ugyanazt a tempót.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz parandroid #17348 üzenetére
nem a motorral van a baj, hanem azzal, aki vezette..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz parandroid #17353 üzenetére
ez ugyanúgy érvényes az autós balesetekre is.
ott van az az idióta suzukis, aki kihajtott a kamion elé és eltűnt a fél utascella.
ki foglalkozik már azzal? nem annyira wow történet mint ez.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz parandroid #17348 üzenetére
Egy gixer ( GSXR 1000 ) 160-at megy 1-esben de akkor meg minek rá a további 5 sebesség
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #17367 üzenetére
Egy motor olyan manőverekre képes akár kanyarodás, akár gyorsulás-lassulás terén
Gyorsuláson kívül semmivel nem képes többre, mint egy autó, sőt, élesebbet kanyarodni általában csak kisebb sebességgel tud.
A motorosokkal az az alapvető gond, hogy magasról tesznek a kresz összes rendelkezésére, elsősorban a sebesség és az előzés szabályaira, és sajnos az impotens rendőrség nem is akarja rákényszeríteni őket arra, hogy közlekedésre használják az utakat, ne ámokfutásra.
Márpedig aki nem közlekedésre használja az utakat, hanem itt éli ki az adrenalinéhségét, az tőlem egy csepp partnerséget se várjon, akár motoros, akár autós.
-
nagyúr
válasz parandroid #17367 üzenetére
Kb. mindennel egyetertek. Ahhoz kepest, ahogy autoval kozlekedem, motorral joval tobbszor sertem meg a KRESZ-t. Mas kerdes, hogy igyekszem ezt nem veszelyesen tenni (pl. az elorecsorgas is szabalytalan, meg a buszsavozas is, en mindkettot gyakran csinalom -- de mondjuk nem megyek fel a jardara, etc.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
aphra2
aktív tag
válasz parandroid #17897 üzenetére
Pedig Pest is tele van olyan helyekkel , ahol az utcasarokig parkolnak, kedvenceim ilyen helyeken a dobozos kisteherautók, vagy a Kőbányai temető előtti kereszteződés ahol buszok és virágárusok takarnak el minden kilátást, persze lámpa nincs.
A legális megoldás alkalmazása pedig nem életszerü ,mikor mögötted is áll 5-10 autó. Csak az marad ,hogy 5-10 centinként tolod ki a kocsi orrát, ill már a homlokoddal a szélvédőn vagy és mikor már a sáv feléig kimentél , akkor látod,hogy jön-e valaki vagy nem.
Természetesen jönnek csapatostul, mindenki kerülget, de senki nem engedne ki .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #17951 üzenetére
Köszikösziköszikösziiii
-
TheVeryGuest
senior tag
válasz parandroid #17976 üzenetére
Nem pont az a lényeg, hogy a roki kártyát nem autóra adják, hanem személyre? Kap egy kártyát a hicomattos, aztán berakják abba az autóba, amivel viszik, így nem kell variálni ha másik autót vesznek, vagy a családból többen is fuvarozzák. Pont ezért szokták a szélvédőt bebaszva eltulajdonítani a kártyát.
“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
SpeedR
őstag
válasz parandroid #18187 üzenetére
Maxot próbáltad? 165-höz azért jóval több erő kell mint 140-hez. Nem pályázásra való gépek ezek, amit mutat az is, hogy annyit fogyasztott a suzid, mint egy 2.5x nagyobb köbcentis, jóval nehezebb BMW.
(#18188) Calogero
Mennyit spóroltál így azon az úton? (Ft-ban)[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
válasz parandroid #18187 üzenetére
Akkor magyarázd el légyszi, ha van egy kis időd, hogy mit jelent mikor azt írja az autó pl.: hogy "8 l/h". Mert én úgy értelmezem hogy 8 litert fogyaszt el óránként ezzel a sebességel, azon a fordulatszámon.
(#18177) tibi666: Ford focus, és hidd el h azt írja menet közben is ,de ha még mindig kételkedsz esküszöm lefotózom neked.
BANZAII
-
csapos2
addikt
válasz parandroid #18195 üzenetére
De a legkerekebb fejed neked van mind közül. ;-]
Lelkiismereted méri önzésed őszinteségét. Hallgasd figyelmesen.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18462 üzenetére
amugy nem vágom ezt a szitut nem tiszta hogy történt.elözn akart és tul hamar kiment??
kár érte jol összetörtek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18464 üzenetére
teso én a bmw.s linkre írtam.mind1.
fáradtak vagyunk."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#67688960
törölt tag
válasz parandroid #18462 üzenetére
A motoros már nem fog se mondani semmit, se megkenni senkit, ha tanú nincs, akkor elméletileg a golfos nem vall maga ellen. A törés alapján sokkal ment a motor.
-
mephi666
nagyúr
válasz parandroid #18469 üzenetére
dupla... elkéne ide egy moderátor
amúgy szerintem is az lehetett a szitu, amit írtál... a motoros nem 30cal szállt bele a golfba...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
jerry311
nagyúr
válasz parandroid #18464 üzenetére
Ha 90-nel megy (vagy a megengedett legnagyobb sebességgel), akkor a belátható útszakaszt úgy teszi meg, hogy a Golfosnak van ideje kikanyarodni, a motorosnak meg reagálni, ha szükséges. Nem viccből vannak kereszteződések előtt 60-as táblák.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18469 üzenetére
hehe...mert a motoros linken 2es golf vana bömis linken meg 4es és én azt hittem azt fejtegeted... ...
de komolyna nem vágom most se nem fáradtan hogy hozták össze...bal hátúljába??..,1-1 sáv ugye oda vissza...bömi megy valaki mögött golf jön szemből ő már nagyon előzni akar és kivág hamarabb...de akkor a golfosnak csúnyán be kellett volan pörögnie valahova meg a 3. autos hol lenne....nem vágoma szitut.
A másik link ahol a 2.es golf van mocival...ott egyértelműa szitu..igen valszeg amoci nem 60nal meg 90nel jött hanem kb 2-2.5x annyival.kikanyarodott enm votl sneki aztán odaért mert túl gyorsna jött.én csak azt sjanáltma volna ha a golfos hal bele és nem a mocis így véletlenül de a sors igazságosan döntött.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
glutamin
őstag
válasz parandroid #18464 üzenetére
Én sajnálom a motorosokat, de ha hangsebességgel száguldanak, akkor sajnos nem igazán jogos az elsőbbségre hivatkozniuk az általad írt indokok miatt.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
tomcsi23
veterán
válasz parandroid #18595 üzenetére
Olyan jó nagykabátot se lehetett máshol kapni. Még a legnagyobb fagyban is melegen tartott, eső sem tudta átáztatni. Horgászáshoz ideális volt. Jó kis lengyelpiacos napoleon konyakért.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
válasz parandroid #18595 üzenetére
Ha az A.K.K Szabadszállási telephelyen a falak mesélni tudnának ...
Leszereléskor nálam maradt ez-az "véletlenül". Kis búcsú ajándék. Pont leszerelés előtt egy hónappal állt át a MH a 3 színmintás cuccokra. Régi hagyományos zöld gyakorló gatya ing molinó stb ment a raktárakba. Pár üveg sörért zsír új surranót meg gyakorló gatyákat adtak a raktárosok az embernek csak hozni kellett helyette kintről egy szakadtat, hogy a darabszám azért stimmeljen. Tonnaszámra hordta haza mindenki öveket, kesztyűket, papucsokat (a papucs rohadt kényelmes volt).Kanálgépem még mindig megvan valahol.[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz parandroid #18606 üzenetére
A híradó szerint valszeg volt hátsó lámpája is, és fejsérülésbe halt bele. Szóval a sisak még mindig jól jött volna... Az a szegény versenyző srác sem kaphatott sokkal kevesebbet, de a sisak miatt mégis él. Bár eltört a gerince is, akkora ütést kapott, gondolom először fejjel a szélvédőnek, aztán arccal az aszfaltra, borzasztó belegondolni is - de azt írják, valszeg teljesen fel fog épülni. Szerintem minden egyes elem, a fényvisszaverő mellény, egy _jó_ lámpa, sisak hozzáad több-kevesebb százalékot a túlélési esélyhez.
Másrészt azt is tudom, hogy létezik olyan eset, amikor tényleg kivilágítatlan a bringás, és mire észrevenné az autós, már el is ütötte, tudok is olyanról, akivel ez megesett (préri közepe, részeg bácsi, egy szál zseblámpa a kezében előre, csalinkázott az úton éjjel... meghalt...). De ez itt szóba sem jön. A fiatal boldog Mercis focista miatt vállalom, előítélet, de szerintem _nagyon_ gyorsan hajthatott, ezért nem vette észre.
Azt viszont nem értem, hogy ha egy sávban mentek (ezt mondták), hogy üthette el a kocsi bal elejével.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
jerry311
nagyúr
válasz parandroid #18625 üzenetére
Értem én, hogy rajtunk keresztül vezet az út. Csak mondjuk pihenni kellene útközben vagy ha többnek van jogsija, akkor cserélgetni a sofőrt.
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #18625 üzenetére
HI!
en ma m1en toltam gyor>bp tavot, hat amnenyi ro rendszamu joszag tarott ugyanebbe az iranyba az hiehtlen volt, mongyuk gyir kornyeken meg cz-bol is volt egy vagonra valo
amugy vhol tbanya /ha jol remlik.../ magassagaban egy bmw 3as kombi feher ojjan szipen felkenodott a kozepso szalgkorlatra hogy orom vot neznyi, mikor arra jartrammar rendoro villogtak mogotteudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz parandroid #18694 üzenetére
azt természetesen lekell vonni belőle, hogy totálkárosan kell írnia, ettől függetlenül az utolsó m7-es tapasztalataim tök ugyanezek és mindegy, hogy autóban ültem, vagy épp motoron. annyi a különbség, hogy autóban jóval gázabb volt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dokar
addikt
válasz parandroid #18694 üzenetére
engem eléggé fel szokott húzni, amikor 55-60-al megyek városban és kijönnek elém, úgy, hogy fékeznem kell, aztán pedig 35-40-el tötyörögnek. itt veszprémben az autósok nagy része ilyen.
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #18694 üzenetére
én viszont be szoktma vállalni idén is avgy5x a vasárnap estét.du.n tényleg felejtő olyna 8-9fele már okés.inkább vállalom 11re érjek haza mint 7re idegbetegen.
olyankor már telejsne jol ment mindig a sor.
tény a 130at alulról surolva inkább, de ez van alkulni kell hozzájuk legalább sporolok.
Amikortól 3 sávos a pálya nincs gáz mindenki szépen rétegződik.amíg 2 addig parás néha ja főleg ha a külső tömött te kijössz előzni és persze hogy rárepül valaki 2kilóval...vigyázni kell.én úgy látom a gyakorlatban nem kell ehhez se bmw se X.es bmw...teljesne független, a sok dízeles is ugyanolyan.nincs értelme egy márkát se kiragadni.tény ahogy leírta a cikkíró nála is elszakad húr szerintme mindenkinél, irto nagy lelki nyugalom kell hogy ne így legyen.sajnos avgy sme én ezzel nem rendelkezem egyenlőre.lehet majd évek múltán.
mindenesetre 120-140 között el lehet haladni csak mikor valaki 100ra belassít akkor necces mert mindenki ahogy tud jobbról balról előzni akarja, és persze hogy valahol jön valaki 2vel.150 fölé kevesne nyomják mert tudják ott kemény csekkek jöhetnek.nem gond ha valaki 90-100zal akar pályázni de az menjen a külsőbe a kamionok közé és ki se tegye onnan az orrát.gondolom nem hiába lehet autouton 110zel menni.pályán meg 130cal.mert pályán illlik 120at menni, aki nem teszi az levillogás áldozta lesz, valszeg veszélyes szitukat fog szülni ezzela viselkedésével.másképp az autout kifizetődőbb, persze nem időben.
néha van kivétel főleg lefelé de a nagy átlag az én meglátom szerint az amit leírtam."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz parandroid #21259 üzenetére
már nem százalékos a büntizés.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #21259 üzenetére
ohh hát akkor no para...álltalában mindig fix álló autoból lőnek.és ott mire ők megfordul elindul ekap..plusz még azta másik 36ot aki gyorsabban ment...áhh akkor nyugi van.
azért figyelek a 65re.
mondjuk ora szerint 70 lehet nincs is 65.
hát legyenek is ha már a törvény rossz."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #21259 üzenetére
3 km/h a mérési hibahatára a traffinak. Ezért van az, hogy 50-nél 69-től büntetnek.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz parandroid #21257 üzenetére
"A közlekedésben nem változtathatsz úgy irányt, úttestet, vagy akár sávot, hogy a másikat sebessége vagy iránya megváltoztatására készteted."
Itt kimaradt egy szó: hirtelen.....
Minden eset más, de a konkrét eseteknél a teljes perirat ismerete nélkül nehéz véleményt mondani. Mindenképpen kell, hogy legyen a körültekintésnek egy határa, mert másképp nem beszélhetnénk jogrendszerről, nem tudnánk közlekedni az úton, hiszen akkor egyszerűen nem kerülhetne rá senki egy védett útvonalra, max a kezdeténél, aztán üres főutak lennének szerte az országban. Itt például kitolatott valaki, tehát ez esetben valószínűleg láthatta volna a motorost, ha elég körültekintő. Azonban sem a motoros sebessége, sem a belátható útszakasz hossza nem ismert. Nyilván kell lennie egy sebességnek, ahol már nem láthatta volna semmiképp az érkező motorost. Ha pedig nem láthatta volna, nem hozzák ki vétkesnek.
Nem érti senki ezek szerint amit mondani akarok?
Nem arról van szó, hogy a túlzott sebesség minden felelősséget levesz egy másik fél válláról, hanem arról, hogy létezik olyan sebesség gyakran, ami elkerülhetetlenné teszi a balesetet a másik fél részéről, amit az utólagos esetben rekonstruálni is lehet. Száz esetből akár egyszer, akár tízszer is előfordulhat ilyen.
Természetesen az úton úgy kell közlekednünk, hogy számítani kell egy esetleges szabálytalanságra is, /pláne sok itt olvasható post után... / de például egy úton hirtelen keresztező gyalogosra nem számíthatsz, ha még vadveszély tábla sincs kitéve...
Ha valaki gyalogol az út szélén, amit észreveszel, akkor természetesen nagyobb az esély és bizonyos mértékig számítanod kell rá....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #21264 üzenetére
tudom most jön a folytatás .....
hogy így születtem kormánnyal a kezemben, kuplunggal a lábam alatt, és a születési könyvembe egy bmw emblémát pecsételtek véletlen, a kötelező oltás meg fura mód barna színű volt, az volt ráírva a flakonra castrol edge, a nevem bejegyzéséánél is próbléma merült fel az m-power név jogilag védve volt.pár éves koromba pedig felfigyeltek a szemem körül világit 1-1 karika.sőt a füleim is aerodinamikusra nőttek.
ugye így gondoltad???
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #21268 üzenetére
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben. Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására. Azt a gyalogost, akinek elsőbbsége van, az elsőbbségre kötelezett nem akadályozhatja és nem zavarhatja áthaladásában.
-
mezis
nagyúr
válasz parandroid #21257 üzenetére
Sok évvel ezelőtt Debrecenben egy taxis kanyarodott ki a védett útra, ahonnan egy motoros oldalba kapta. A motoros sebessége jóval fölötte volt a megengedettnek. Úgy emlékszem, hogy a motorost hozták ki hibásnak, bár neki már mindegy volt.
Szerintem nincs abszolút védelme a védett úton közlekedőnek, hisz a KRESZ szerint neki is figyelemmel kell lennie arra, hogy milyen mértékben látható be a védett út a felhajtókról, és aki onnan érkezik nem számíthat arra, hogy valaki figyelmen kívül hagyja a KRESZ-t.
(Vannak útszakaszok, ahol külön sebességkorlátozás -akár 30 km/ó- van, többek között a láthatósági okok miatt is. Ezek szerint az itt közlekedőknek számítani kell arra, hogy jöhet egy szuper sportautó, motor akár 120-al is, tehát csak akkor kanyarodhat ki, ha mindkét irányba elküld egy-egy embert mobillal és azok szólnak neki, hogy most szabad az út ?)
mezis
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #21268 üzenetére
tudok akkor is tudtam, csak balra hátra nem de azokat a helyeket elkerülöm.és akkor mi van?valaki 5 éves jogsival nem mer pesten vezetni.
megy, mér ne menne?ezt nem is írtam.csak max. nem 50nel.
mér ne sikerülne??szerinted ez nekem probléma?? belsőbe 110zel mennek álatlában max. 120....én 80-90nel jövök a lehhajton avgy a csigán simán megvan.ez hazugság.ilyet sosem írtam.
max annyit egy 25sel könnyebb lenne.
ja max. elírtam akkor és ezen lovagolsz.valóságban sosme tévesztettem össze."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #22098 üzenetére
HI!
kennyem a hajamra normalisan mentem sehol senki, de annyi idom nem volt hogy a fekre atugorjakk, ill. mire fekeztem addigra mar koppant a joszag
ud
nedudki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
enerdzsájzer
tag
válasz parandroid #22098 üzenetére
Így van.Rengeteg veszélyes helyzet adódhat.Ezt nem árt szem előtt tartani és úgy vezetni.
Igen,a Mecsekben volt kb. 3 éve amikor felvette a balesetet a pali.De itt a környéken is volt egy baleset 5 éve.Ismertem a srácot.Éjjel kanyargós úton bőven száz fölött belement egy kivilágítatlan kisbuszba.Srác rögtön meghalt,az utasa berepült a kukoricásba de túlélte.Csak nyomorék lett.
-
félisten
válasz parandroid #22105 üzenetére
Ez igy van.
(#22106) philoxenia Igy van ez sajnos, ha az ember tudna elore, de nem tudja. Azert szerencses, hogy nem lattad, fenenek se hianyzik egy ilyen "elmeny."
(#22107) enerdzsájzer Nem vedem oket, viszont azt tartom, amit eloszor irtam a temara. Veszelyt nem okoztak masnak, se magunknak. Azt leszamitva, hogy 180-al is mentek, szerintem egesz korrekten kozlekedtek. Ellenben azokkal a pecsiekkel es a tobbi hasonlo videoval.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz parandroid #22187 üzenetére
Hol fedeztel fel ebben demagogiat?
-
félisten
válasz parandroid #22189 üzenetére
Szo sincs kotekedesrol. NoLF allitott valamit es en is. Mindketto igaz, mindketto elofordult mar es elo is fog. Ezert irtam, hogy nem kell statisztika, mert nem allt szandekomban a kettot osszehasonlitani. En is pontosan tudom milyenek az aranyok.
-
félisten
válasz parandroid #22191 üzenetére
Nincs igazad, nem ismersz. Ahogy nezem inkabb Te unatkozol nagyon, mert abba az egyetlen mondatomba belemagyaraztal meg annyi mindent hogy eszbonto. Kar volt es felesleges. En is hasznalom az ovet mindig es azt is tanacsolom mindenkinek, hogy hasznalja, ettol meg igaz az, hogy bizonyos esetekben tobb kart okoz, mint hasznot.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz parandroid #22191 üzenetére
Ez a "repülő a legbiztonságosabb utazási forma" kijelentés, mint axióma nem tudom, honnan ered, de utasszám/baleset statisztika szempontjából, bár hazabeszélek, a vasút szerintem messze megelőzi biztonság szempontjából a repülőt.....
Persze ilyen szempontból a gyaloglás a legbiztonságosabb, mivel a 7-8 milliárdot kell osztani naponta a balesetek számával.....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz parandroid #22433 üzenetére
Az szemelyisegi jogokat sertene eleg kemenyen, ezert soha nem lesz ilyen es ne is legyen.
-
FF23
senior tag
válasz parandroid #22452 üzenetére
A GPS is kikapcsolható, elromolhat. Vagy anélkül tilos lenne közlekedni? Ha elromlik akkor sehova, csak trélerrel szervizbe?
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
félisten
válasz parandroid #22458 üzenetére
Te atyavilag, milyen cuccot szivsz?
-
Nordic
Közösségépítő
válasz parandroid #22098 üzenetére
Nekem eddig egy őzes esetem volt(úgy 3 hónapja). Mondani sem kell az ütő megállt bennem, mivel bátran mondhatom hogy hiába vezetek 3 éve, még mindig tapasztalatlan sofőr vagyok(szerintem 10 év után is az leszek, mivel mindig adódnak őj helyzetek, amikre máshogy kell majd reagálni). Történt hogy szürkületkor tartottam hazafelé, főúton egy egészséges 100-110es tempóban. Mellettem ült egyik haverom. Egy nyílé egyenes szakaszon lépett ki az őz, viszont szürklet lévén úgy beolvadt a környezetébe, hogy észre se vettem egészen addig amíg a fényszóró meg nem világította a hátsóját(volt kb 4méter az őz és a ford-om bal eleje között). Kb egy kis jobbramanőverezésre volt időm. Szerencsére elugrott, így "mindketten" szerencsésen megúsztuk, de bele se merek gondolni, hogy mi lett volna ha akkor "összepuszilkodunk". Mondani sem kell azóta szigorú sebességbetartás uralkodik nálam is.
A legszarabb az a tudat volt, hogy kb csak 5%ban múlhatott rajtam, hogy nem kaptam/kaptuk telibe, mivel észre se vettem(azóta azt is nagyívben kerülöm, hogy szürkületbe vezessek). Nagyon szar érzés.
Most láttam h sikerült egy több hónapos hsz-re válaszolnom, fúúúú de álmos vagyok
[ Szerkesztve ]
-
Zozzant
addikt
válasz parandroid #33533 üzenetére
Szemüveget úgyis csináltatsz mert "elkopik" én az előző szart bedobtam a kesztyűtartóba, kész. Azzal még látok esetleg hazajönni ha elhagyom a kontaktlencsét vagy ha a szemüveggel lesz valami.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- World of Tanks - MMO
- Óra topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen