- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
egyáltalán nem ezen múlt.
nagyon nagy mákja volt, hogy úgy nyomódott be a teherautó alá, hogy pont a vezető része sérült a legkevésbé. ha a másik irányba fordul, akkor semmi nem maradt volna belőle, pont úgy, ahogy a jobb egyben ha ül valaki, az sem éli túl.vele volt isten.
-
tibi666
senior tag
válasz Winner_hun #17215 üzenetére
á, a cicababák nem szoktak sztrítrészerkedni.
illetve ez így nem igaz, mert ismerek olyat, aki igen, csak annak olyan verdája is van. gyöngyházfehér mercedes sl kabrió. brutális, azért teperek, hogy kipróbálhassam a kocsit. mondjuk a csajszit is megdugnám, de a kocsija jobban érdekel. -
tibi666
senior tag
siófok, szombat.
négysávos úton megyek, látom, hogy összeszűkül kétsávossá, indexelek, tekerem a kormányt.
bal oldalról bekanyarodik egy porsche kabrió, én folytatom a manővert lendületből, hármasban voltam 50 körüli tempónál (pirostól indultam), hallom, hogy felbőg a repedtfazék boxer hang, ekkor én is padló, befértem elé.erre a faszfej 3 másodperc múlva a záróvonalon keresztül megelőz, a városban, még a négysávos szakaszon. ledudáltam, még neki állt feljebb. beletaposott a fékbe, megállt. ki akart szállni, de meglátta, hogy mi 3an vagyunk, ő meg egyedül, ezért meggondolta magát. csúnyán nézett, én mosolyogtam.
kemény, fuxos, kreol, 50+-os papi volt. német rendszámos, ND volt, neuburg an der donau, mivel debrecenben a 10 milliónál drágább autók legalább fele ilyen, ezért feltételezem, hogy ő sem echte német volt. mert az nem előz városban négysávoson záróvonalnál, az nem padlózza le a porschejét, hogy ne férjek be elé, illetve ezután nem akar fizikai konfliktust kezdeményezni.
de ezúton üzenem, hogyha valahol esetleg rálelek az autójára, akkor 4 új gumit, valamint egy autófényezést ütemezhet a kedvenc szerelőjénél.
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #17572 üzenetére
nem volt balesetveszélyes, mert én is padlóztam és néztem a tükörben. ha az lett volna, inkább hagyom elmenni és fékezek.
hálistennek a 200 dízel póniló azért meg tudja lendíteni a kasznit, ha szükség van rá.de a 4 sávoson, záróvonalon előzés már felhúzott. neki meg nem tetszett, hogy ledudáltam. ez van, sajna öregszik az autó, pár évvel ezelőtt még ilyen kiszállok az autóból, mert fasza csávó vagyok dolgot nem mertek eljátszani vele.
cls500-at kéne venni. újonnan sajnálom rá a pénzt, meg nem is engedhetem most meg magamnak, de sokat nézem most a hirdetéseket, és év vége felé belevághatnék egybe. nem tudom, hogy 320cdi legyen újonnan drágán, vagy egy megfizethetőbb cls500. nagyon szépek vannak. azzal alapból nem nagyon tud kötekedni egy porsche sem. meg még tekintélye is van. és gyönyörű az az autó.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz mephi666 #17574 üzenetére
az nekem már túl nagy. néha ezzel a 4.8 méterrel is megizzadok, míg beteszem egy-egy szűkebb parkolóhelyre. nem mondom, hogy nem fogadnék el egy s600 v12 biturbot, de az már annyira irracionális választás lenne, hogy fájna.
már a cls500 is az egyébként a 320cdi-hez képest, mert igazából a forgalmi szituációk 99.9%-ában utóbbi is bőven elég, de azért az autóbuzi énem fantáziáját mozgatja az az 5 literes benzines. végülis egyszer élek.
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #17577 üzenetére
tudod, hogy volt c320 cdi-m, csak ellopták. nem hozott szerencsét az az autó, azóta elég sok baj ért. most kezdenek rendeződni a dolgaim.
már akkor is nagyon szemeztem a cls-el, de túl drága volt. most, hogy ellopták, úgy vagyok vele, hogy holnapután elüthet egy teherautó is. akkor meg addig élvezzem ki azt, amiért dolgozom, ameddig lehet.
-
-
tibi666
senior tag
válasz deicide #17748 üzenetére
a kamionosokat is szidtam a követési távolság miatt.
engem marhára irritál, ha valaki a seggemben jön. főleg, ha látja, hogy előttem sor van. olyan ablakmosózok, abból kap ő is az arcába, hirtelen nagyobb távolságot kezd tartani.autópályán meg nem fogok olyan tempóval menni, hogy egy kamion is a seggemben jöjjön.
-
tibi666
senior tag
na, lassan irány erdély. a homokszínű mercedesek elől tessék lehúzódni az m3-on, sietni fogok.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #17763 üzenetére
tudom, nagyon be kell tartani a szabályokat, rengeteg helyen radaroznak.
egyébként meg ahol jók az utak sem lehetne haladni, mert tele van teherautóval. szóval ez ilyen békés 90-100-as tempó végig.de azért köszi, hogy szóltál!
-
tibi666
senior tag
válasz vwpolopg #18049 üzenetére
az az igazság, hogy egy ilyen autóban annyira más érzés az utazás, hogy el sem tudják képzelni az emberek, míg nem ülnek be egybe. és a nyugalmat irigylik sokat, amit ezek nyújtanak. a csend, az erő, a kényelem.
persze ez nem változtat azon, hogy sok paraszt van a sofőrök között, de a többi autós között is. alsóbb körökben is népszerűek az ilyen autók, ők pedig egy clioban is ugyanígy viselkednének.
viszont én meg a passzátosokkal vagyok előítéletes. a legtöbb seggemben jövő, villogós, pattogó köcsög passzátot vezet. vett egyszer egy pédétádéit magának, ami érzésre elég korrektül megy és azt hiszi, hogy ő a király. falun biztos.
-
tibi666
senior tag
milyen autó ez?
láttam már olyat, hogy azt írja ki, hogy 0.7-0.9l/h, de akkor álló helyzetben, alapjáraton ketyegett a motor. de menet közben órára számított fogyasztást még soha.az biztos nem igaz, hogy adott távot nagyobb sebességgel kisebb fogyasztás mellett érsz el. eltekintve persze az olyan extrém helyzetektől, mint pl. 2-esben 30-al totyogva vs. 80-al hatosban.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #18201 üzenetére
bizony tudnak ezek húzni, minden alkalommal mosolyogva ülök be és szállok ki az autómból, pedig már több mint 200 ezret beletettem.
-
tibi666
senior tag
ma én is vészfékeztem egyet, bevallom, nem emlékszem, hogy milyen technikával, a lényeg, hogy megálltam. elbambultam egy körforgalmat, ha féktávon belül lett volna az előttem lévő, akkor is ki tudtam volna kerülni, mert széles volt a torkolata, de örvendek, hogy arra nem volt szükség.
a poén, hogy 500 méterrel később, a következő körforgalomban majdnem beleszálltam egy másik autóba, mert már én már láttam, hogy kijön a bent lévő autó, és mi mehetünk, de a csávó előttem nem indult el, satu, csak centiken múlt, hogy nem koccantunk. mindenesetre a maradék 100 kilométeren tempomat, 105-re állítva, és kínosan tartottam a követési távolságot. szerencsém volt, ma nagyon bambán vezettem.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz kételkedem #18431 üzenetére
megnézve a xantiát, nem az ütközés erejéről, hanem a swiftek többször bizonyított biztonságáról mond el sok mindent a kiszakadt motor.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz jerry311 #18472 üzenetére
engem az készít ki, hogy fehérvártól 3 sávos ugyan az m7 budapest felé, mégsem használják. a sok birka megy 110-el a középsőben.
én, ha arról van szó, 170-el is kimegyek a legszélsőbe, amíg előznöm nem kell. jobbról nem előzök.de ez az összes kapaszkodósávra igaz ez.
ciki a legkülső sáv, vagy miért csinálják ezt? -
tibi666
senior tag
válasz kételkedem #18579 üzenetére
én ha román rendszámos autót látok, padlógázzal menekülök.
úgy mennek mint a hülyék, és mindegy, hogy bihari rendszám van rajtuk, ahol még relatíve sok magyar él, vagy bukaresti, vagy bármilyen csőromán területről jöttek, ugyanolyan szarul, ámde gyorsan vezetnek.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
mivel itt szeretnek általánosítani a mercisek, de főleg a bmw-sek felé, ezért leírom a mai élményem. debrecen, reggeli csúcs, balra szeretnék bekanyarodni. szemből csak jönnek, jönnek, jönnek. 2 percig álltam, akkora volt a forgalom és senki nem engedett be. volt ott hondás, suzukis, volkswagenes, minden. figyelem az autókat, amik jönnek szembe, köztük egy spoilerezett, sötétített bmw e60-as. amint átfutott az agyamon, hogy na, ez sem fog megállni, lassított, és villantott, hogy menjek. kösz!
-
tibi666
senior tag
én se értem soha, hogy miért fikázzák az automatát. egyrészt sokkal finomabban vált, mint az emberek 99%-a. az szokott lenni az érvük, hogy nem azt csinálja, amit ő akar. persze, ha úgy ülsz bele, hogy fúj, automata, akkor nem is fog tetszeni. ha viszont hajlandó vagy tanulni(a kuplungolást is meg kellett tanulni...), akkor 5 perc alatt rájössz, hogy a gázpedálállással tudod kontrollálni a fel- és visszakapcsolásokat.
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #19084 üzenetére
látod, a múltkor valaki beírt a bmw topicba, hogy miért élvezet lenyomni az ilyen corsás sztrítrészer lúzereket egy háromszor olyan erős autóval. többek közt azért is, mert arról nem írnak ilyen örömködős postot.
-
tibi666
senior tag
ma 4 sávos bevezetőre akartam bekanyarodni egy kis utcáról, jobbra. közepes forgalom, mindenki a külső sávban, pont akkora követési távolsággal, nehogy beférhessek. egy autósnak nem fordult meg a fejében, hogyha behúzódik a belsőbe, akár ki is tudnék fordulni. egy idő után meguntam, nagygázzal kimentem az egyik elé, akkor kapcsolt, hogy hé, 2 sáv van...
félelmetes, hogy a legtöbb autós valóban úgy közlekedik, mintha csak ő lenne az utakon, a környezet pedig teljesen statikus számára.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #19191 üzenetére
kíváncsi vagyok, hogy a teszkóban 6900ért kapható minerva téligumi mégis mire jó...
-
tibi666
senior tag
de utálom a hétvégi sofőröket.
ma m3 kivezetőn az a kemény 70-80 körüli tempó a belső sávban, miközben a külső üres...azt hittem, tökön szúrom magam, ráadásul haladnom kellett volna.
de senkit nem érdekel, hogy üres a külső, tolják bent 70nel.ezeknek tehetem ki a balra indexet, villoghatok, eshetek 15 centire a lökhárítójuk mögé, teljesen balra húzódva. semmi. de egyáltalán, ma haladni nem lehetett. 140es átlagot nem tudtam jönni. 200 felé is csak vagy kétszer tudtam menni, rögtön beértem valakit, aki a végeláthatatlan sort előzte 135tel.
mire az m35höz értem, feladtam, és beálltam 130-ra, szépen hazacsorogtam, a találkozómat meg égő pofával lemondtam.
-
tibi666
senior tag
pályáról kiérve ha nem kell lassítani, akkor tempomattal beállított 140es tempó mellett 140es átlagot lehet menni. nézd, 3 és fél órámba telt megtenni azt az utat, amit máskor kettőbe.
nem számoltam a pénteki csúccsal, ez tény. de pályán 200, vagy afeletti tempó egy jó autóban semmi. tudom, hogy nem biztonságos, de ez van.
-
tibi666
senior tag
nekem is van gps-em az autóban, megmondja mikorra érek oda. de azt nem tudja, hogy péntek délután a halottak napja miatti népvándorlásnak hála az m3 kivezető teljesen bedugul, és gödöllőig reménytelen haladni. és a belvárosban is nehezebben lehetett haladni, mint máskor...
ideges én is csak a 70el a belsőben tökölő tatterekre voltam. miután kicsit tisztult az út, nyugodt szívvel nyomtam tövig a gázt.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #19431 üzenetére
ha elhaladok valaki mellett, visszaveszek, ha látom, hogy előzni készül, visszaveszek.
a közlekedés a kölcsönös bizalmon is kellene alapuljon, én pedig bízok abban, hogy belenéz a tükörbe.én 135tel szoktam járni pályán. tegnap a nagyon ritka kivételek egyike volt.
-
tibi666
senior tag
én nem hiszem, hogy olyan jól vezetnék. finoman vezetem az autóm, évente egyszer elmegyek vezetéstechnikai tréningre, de egyébként sosem mondtam, hogy jól vezetek. eddig még nem volt balesetem, és remélem ez így is marad.
tudom, hogy 200-nál ha nincs valami erős őrangyalom, meghalok.
de a magyar autópályákon egy jó autóval lazán lehet tartani a 200as tempót, nincsenek nagy kanyarok. hidd el, tömött úton én sem megyek annyival, pont amiatt, mert kijöhetnek elém. -
tibi666
senior tag
magyarországon kis távok vannak, tehát tényleg csak max 1 órát lehet spórolni, ha kinyomom a szemét is. figyelem a hidakat, meg a pihenőknél mindig visszaveszek.
de ilyen sietős út ritkán van, fél évben egyszer.
egyébként tempomat 135-re, és annyi. régebben 150-re állítottam, de úgy fél literrel többet is eszik.
az enyémnek óra szerint 245 a vége, de valójában 225-230-nál biztos nincs több.
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest