Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kevo

    tag

    válasz Khelben #16024 üzenetére

    hisz csak a pedált kell taposni - igen és ha nincs jónéhány "hárombetűs" kütyü az autódban, akkor már el is szálltál :U Ez kissé sarkallatos kijelentés véleményem szerint.

    Nézd, én abból idnulok ki, hogy mikor tavaly ment előttem egy Audi R8 és hirtelen a fékbe taposott, mert a rendőrök egy kanyar után igazoltattak valakit az út szélén mindenféle jelzés nélkül én érdekes módon meg tudtam állni mögötte ugyanazon tempónál (nem volt könnyű, elismerem, pedig megvolt a korrekt követési távolság), pedig annak nagyon nem dobfékei vannak. Egy középkategóriás autóval simán belecsattantam volna az adott tempónál, ebben biztos vagyok. Nézd, lehet az a baj, hogy nekem Swift-em van és azon nincs olyan profi fék, mint gondolom pl. a Te autódon, de az általam vezetett autókhoz képest egy sportmotor féke ég és föld. Én is kérdeeznék egyet: ültél már motoros mögött, ha nagy tempóról egy isteneset kell fékeznie? Ha autóban teszed mindenzt érzed, hogy erősen vinne tovább a lendület...motoron nem egyszer úgy érzed, hogy kiszakad a tüdőd. Nem hinném, hogy egy olyan autó, amelyiken elől van 2 tárcsa-, hátul 2 dobfék (ez a leginkább jellemző az általad említett kategóriára) jobb fékhatással bírna, mint egy motor tized akkor tömeggel és és két tárcsafékkel, ami elől legalább akkora, mint némely autóé, ráadásul dupla, de nem kizárt, hogy tévedek, elismerem, nincsenek megcáfolhatatlan adataim egyik állítás igazának védelmében sem.
    Ergo elhiszem, hogy igazad van, és motoron nagyobb a fékút (mondom, az én járműveim esetén ez nagyon nem így van), akkor sem értem, hogy mi végre tetted fel a kérdést? Egy normális motoros tudatában van, hogy mit tud a motor, és adott sebességnél, adott útviszonyok között kb. mekkora fékútra számítson...legalábbis optimális esetben így kéne lennie.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák