- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #51024 üzenetére
Mindkettő logikusan levezethető miért van így. Egyéként ha a kreszt minden résztvevő betartja az említett példákban, akkor nem történik baleset. Ebből kifolyólag nem értem miért a kresz szabályokon kellene változtatni.
-
kw3v865
senior tag
válasz Mr.Csizmás #51024 üzenetére
Nem értem, mit akarsz ezzel mondani. Szerintem nagyon egyértelmű, hogy kinek volt elsőbbsége: alárendelt útra kívánt balra lekanyarodni az autós, ezzel keresztezte a motoros útját, aki egyenesen jött. A KRESZ szerint egyértelműen a motorosnak volt elsőbbsége, ez szerintem a világ bármely országában így lett volna egy ilyen szituációban. Az autós nem csak nem adta meg az elsőbbséget, még a kanyarodást sem csinálta jól, mivel levágta a kanyart.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen