- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz Drenadar #27767 üzenetére
Mást ki lehet engedni úgy is, hogy te megállsz , mögötted megáll 6 autó, mögöttük meg 20 km hely ( ilyenkor szerintem célszerűbb nem kiengedni), meg úgy is, hogy te vagy a 4. autó, előtted van annyi hely, hogy ne kelljen nagyot fékezni és simán ki tudjon fordulni. Azért nem mindegy.
<tRucKdriFteR>
-
-
Drizzt
nagyúr
válasz Drenadar #27795 üzenetére
"A ne tartsunk fel senkit részben az a gáz, hogy szerintetek mi van akkor, ha 50-el lehet menni, és valaki haladni akar mögüled? és szerinted te 50-el mész?"
Vagy kielőz, vagy megy mögötted. Legrosszabb esetben belédmegy. Ilyen egyébként nincsen, hogy ne tartsunk fel senkit... Akadályozni, s veszélyeztetni tilos. Én még sose dudáltam. Az anyázás jobban megy.
I am having fun staying poor.
-
Rick4
félisten
válasz Drenadar #27870 üzenetére
Valóban, ha látod, hogy ki akar kanyarodni a külsőbe, jobb megkönnyíteni a helyzetét egy besorolással. Igaz, ha nem mész be, nem mondhat rá semmit se, bár ha neked satufék volt, akkor az nem a kismértékű sebességváltás kategóriája, tehát ő erre nem kényszeríthetett volna...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Drenadar #27878 üzenetére
Persze, van mikor nem jön össze, ekkor neki kell várnia. Én ilyenkor alkalmazom a megelőzöm- befékezek ökölszabályt, mikor mutogat, fék.. Általában hamar lenyugszanak....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Drizzt
nagyúr
válasz Drenadar #27884 üzenetére
Én akkor különleges vagyok, mert az automata miatt nyomom a féket.
De amúgy engem sose zavart, ha más nyomja a féket, a féklámpa fénye sose zavart. Lehet megszoktam, hogy amikor elkezdtem vezetni, abban a környezetben mindenki automatával járt. Szerintem nem zavaró. Manuális váltóval valószínűleg én se állnék a féken. Csak felesleges extra erőkifejtés a lábnak.I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Drenadar #27890 üzenetére
Én új fiú vagyok a volán mögött, augusztusban lett jogsim, mert amíg nem tudtam volna kocsit venni, addig nem láttam értelmét jogsit szerezni. Mostanra sikerült idáig eljutni. Csak az oktatáson vezettem manuális váltós kocsit. Aztán 3 automatát. Nekem jobban bejön az automata. Kevesebb dologra kell figyelni.
I am having fun staying poor.
-
Möhe
addikt
válasz Drenadar #27880 üzenetére
Ezekkel a pontokkal úgy egy az egyben már felhergeltük egymást pár hete/hónapja.
#27873: szerintem egy idióta szabályozás ez ,én nem húzom fel magamat rajta,pedig nem vezetek 3,5-nél nagyobb kistehert.Csak azon hogy a nulláson letol a román/szerb/ukrán kamionos pedig ott is 90el megyek át a hídon ami így is szabálytalan.
-
nyogo83
senior tag
válasz Drenadar #27884 üzenetére
"és persze teljesen indokolatlanul hiszen teljesen sík a talaj, szal nem gurul el sehova."
Ezzel alapjába véve semmi baj, csak pont szemtanúja voltam egy esetnek pár hónapja. M3 bevezető, Szentmihályi uti kereszteződés. Mellettem állt egy Lanos közvetlenül a lámpánál, seggbecsapta a mögötte jövő(kicsit elszámitotta a féktávot sztem), nem egy nagy sebességgel, de ahhoz pont elég volt hogy keresztül lökje a kereszteződésen.
Isteni szerencséje volt hogy pont 2 autó között rongyolt át a keresztforgalomban.
Ha féken állt volna, akkor max ha 1 métert tudja előrébb tolni kb -
#64791808
törölt tag
válasz Drenadar #27933 üzenetére
Lakott területen kívül, ha nincs összefüggő kocsisor, akkor mindenképp előzés. A jobbra tartás mindenhol, mindig kötelező az egyirányú utcát kivéve balra kanyarodáskor.
Az egyirányú utcákkal meg.... a biciklis jön szembe, holott csak akkor tehetné, ha erre külön táblája van, de nincs. Az előtted menő autó behúz balra, és jobbra kanyarodik, a másik jobbra húz, de balra kanyarodik, a harmadik középen van, index nincs, és fingod sincs, merre kanyarodik. Mindeközben te balra húzódsz, mert balra fogsz kanyarodni, de a balról melletted lévő parkoló kocsisorból az egyik utas kicsapja az ajtót.
Láttam már olyat, hogy nem két sávos egyirányúban egy autó beállt jobb szélre, a másik mellé erőszakoskodott bal szélre. Aki bal oldalon volt, az jobbra indult el, aki jobb oldalon volt, az balra indult el, mindketten index nélkül, és koccantak.
-
Möhe
addikt
válasz Drenadar #27935 üzenetére
Az egyirányú utcában szembejövő bicajos a kedvencem,meg amelyik a sáv közepén kacsázik. A KRESZ oktatást már gyalogos szinten is oktatni kellene az iskolában. Legalább annyira legyen már tisztában az úton átkelni szándékozó,hogy a határozottan tegye meg azt amit szeretne,ne tétovázzon és utolsó pillanatban "ugorjon" le a járdáról.
-
Möhe
addikt
válasz Drenadar #27938 üzenetére
Bunkózzatok le,de én nem adok helyet magam mellett egy lámpás kereszteződésben (ha jobbra akarok fordulni) jobbról érkező motorosnak ,bicajosnak,hogy megint elém kerüljön egy zöld lámpás elindulásnál,hogy ismét *ophassak. Jobbról előzni ugye megint tilos elvet követve.
MaciG: Fater mentős,de mindig őrjöng hogy miért nem képes lassítani egy kereszteződésben a mentő. Ha úgymond elé kanyarodnál ki (ő mozog egyenes útvonalon) akkor már kacifántosabb a dolog,még úgy is szerintem hogy ott a mentőnek piros jelzése van.Ez 5 pálcás kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz Drenadar #27948 üzenetére
Ha egyre gondolunk akkor nem elérhető most az a válogatás.
#Möhe: Azért sok esetben nem olyan egyszerű észrevenni , meg lehetne még sorolni jópár körülményt, ami miatt biztonságosabb az, ha a megkülönböztető jelzéseit használó jármű megfelelő körültekintéssel közlekedik, neki ez nem okoz gondot.
Jelenleg a pór nép minimum 60%-nak a közlekedési szabályok betartása és a normális közlekedés nehezére esik, megelőzésként deportáljuk őket először?<tRucKdriFteR>
-
Möhe
addikt
válasz Drenadar #27948 üzenetére
Egy olyan kocsit ami minden irányba kéken villog és k#&v@ hangosan szirénázik ,és többségében nagyobbak mint az átlagos autók (mentő, tűzoltó kocsiról már nem is beszélek)amit nem vesz észre, az megérdemelne egy rendes büntetést is. Ez erősen vezetői hiba,nem környezeti. Vagy csak én látom így?
szerk: elismerem az éremnek 2 oldala van,de azért egy megkülönböztető jelzésű járműnek is be kell tartani a KRESZ-t,de ő eléggé felhívja magára a figyelmet ahhoz hogy ha mégis meg kell szegnie a KRESZ-t azt úgymond nyugodtan tegye.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
-
Gebriel
veterán
válasz Drenadar #27983 üzenetére
Az a baj, hogy Te elméletröl beszél, ha van is jogsid kevés a rutinod.
És a világ nem olyan emberektől ilyen akik át hajtanak a piroson! ráadásul te magad sem vagy biztos a dolgodba megerősítésre vársz ment/rendőr/ Kresz oktatóttol. Akkor hogy mit ítélsz el???
Személyeskedés nélkül nem megy???
Nem nagyon tudsz olyan helyzetet felhozni ahol nekem nincs lehetőségem félre állni és ezzel én behajtható a pirosba. -
degu
senior tag
válasz Drenadar #27989 üzenetére
Azonkivul lesz*rjak,hogy pl. egy utjavitasnal,vagy egy forgalmi rend valtoztatasnal a vonzatokat is figyelembe vegyek,es a kapcsolodo utakat is vizsgaljak felul.
MO-on kivul nincs meg egy orszag,ahol egy utjavitasnal tavasszal kiteszik a korlatozo tablakat,merfoldes kocsisorok minden nap,es ket-harom ember krampacsol /de csak szigoruan hetkoznap!/ es oszig ba*zakodnak... .[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Gebriel
veterán
válasz Drenadar #28000 üzenetére
Nem neked írtam hogy ugyan arról beszélünk.
Ha már Újpest remek ugyan is ott lakatam.
Azért pontosithatnal mert az István út elég hosszú, de ha konkrétan a Árpád út- István út kereszteződést mondod akkor ott simán fel tud menni a szirénás a sínekre akar honnan jön.
Na meg a másik, hogy az István út két sávos nagyon nem értem a kérdést, ha egy autó van ott akkor kikeruli -
Gebriel
veterán
válasz Drenadar #28007 üzenetére
Bakker pl erre meg válaszolok aztán részemről vége érthetetlen vagy minden tekintetben. Nem nekem van értelmezési problémám, te nem tudsz fogalmazni.
1. Budapest egyik kerületében mit jelt az hogy város felé?? Érted Bakker egy városban a város felé.
2. A munkasotthon utca - István út mar nem is tartozik az újpest központhoz mi? valszeg akkor a belső sávban több autó állt. Nem? de.
Ja, hogy ott állt több autó is??? És ezt nekem honnan kellet volna tudnom??
Ha hogy kitalalni értem
Árpád út - István út bárhonnan jön a rendőr tudja használni a síneket.
Itt be is fejeztem, én voltam a hülye hogy bele mentem. -
Rick4
félisten
válasz Drenadar #28027 üzenetére
Amerre én lakok, ott nem a zöldet számolja, hanem a pirosat. És mellette sokfelé járok, de zöldet számolót még ebben az országban nem láttam, vagy csak nem vettem észre?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hallari
tag
válasz Drenadar #28517 üzenetére
Na végre, szóval ez nemcsak nekem szúrja a szemem. Itt nálunk (Bp. délkeleti csücske) a mazsolák 90%-a (!!!!!!) 30-nál gyorsabban nemigen megy. Egyszerűen röhej.
Anno én nulla előzetes gyakorlattal kezdtem neki, annyit olvastam, hogy a mérlegmozgásra figyelni kell, le ne fulasszuk a kocsit. Így tettem, mire az oktatóm megjegyezte, hogy én már biztos vezettem, pedig nem. Úgyhogy 1 bemelegítő kör után (Népliget) irány a délutáni csúcs a Hungárián! Hurrá.
Kis bizonytalankodás után megtaláltam a forgalom ritmusát és simán mentem (az akkor szabályos - '91) 60-nal. A felüljárón volt az 70 is, mire az oktató rámszólt, hogy vegyek vissza. 16 óra után pedig vizsga. És sose jutott eszembe, hogy a forgalmat feltartsam.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Drenadar #28527 üzenetére
Jajj, én hányszor csináltam meg ezt, de lerendezem annyival, hogy komplex hozzá nem szokás áll fenn, tehát nem csak a tempóval van baj, ilyenkor kérdem meg, hogy minek jönnek még ki a forgalomba, mikor látja, hogy nem megy...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
MaciG
addikt
válasz Drenadar #28527 üzenetére
Amit ezek a sebességtájékoztatók kiírnak (ha azokra gondolsz amik az út szélén vannak és mindenkinek kiírják az aktuális sebességét) nem feltétlen a valós értékek. Nekem volt már ,hogy lakkot területen buszra 168km/h-t ír ki, úgy hogy 70-nél le van szabályozva a gép, és amúgy se nagyon bírna többet.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
-
félisten
válasz Drenadar #28570 üzenetére
Az, hogy az autos szabalytalan esetleg (ez sem feltetlen igaz), az nem jogosit fel semmire ha ott a gyalogos atkelohely. Ha jon egy auto/motoros ott, akkor nem lephetsz le eleje, mert
Te is szabalytalan leszel es meg raadasul el is leszel utve.Kar ezt agyonragozni, amit leirtam szerintem Te sem vitatod.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs