- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rover623
félisten
Kedvencem: a főváros felé fullra beállt M3-ason az "ügyesek" rendre berohannak a benzinkutakra, majd a túlodalon ki és bepofátlankodnak...
De ma rátettek egy lapáttal (lehet hogy csak én nem láttam eddig)...az uszodánál továbbmennek a pályával párhuzamosan, majd a buszmegállók után, közvetlenül a feljáró előtt átvágnak a széles járdaszigeten és a korlát hézagain keresztül nyomakodnak vissza az autópályára...
Komolyan mondom: ősbunkóság...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #2878 üzenetére
Ember, te normális vagy?
Hogy jönnek ide ezek a 3-asok...?
Egyébként a 318tds valóban 90 lovas és abból nem volt td, a 325-ösök pedig ugyanúgy számozódtak mint az 525-ösök: td=115LE, tds=143LE
És nehogy már a szánalmas magyar hasznaltauto.hu legyen a referencia, mert lebököm magam...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #2880 üzenetére
143LE volt...és pont ez az M51-es blokk volt amivel bebuktál a múltkori Opel Omega Diesel kérdésen...ott volt 150 lovas...
Az asszony "nyomott rover"-jéről meg jobb ha leszállsz...azzal még a nejem is elkenné a szádat...
Nem beszélnél ilyeneket ha kicsit is értenél az autókhoz...
Kérdezd meg Integrát hogy mit jelent az hogy H23A3...primus inter pares
-
Rover623
félisten
Szerencséd volt...
Az 525tds igen-igen jól eltalált holmi...a baj ott van, hogy a legtöbb hozzánk behozott diesel Audi/BMW/Opel/stb. iszonyat leharcolt...odakint (Német/Svájc/Belga/stb.) már megszolgálták az idejüket, a gondos tulajtól megvette odakint a török nepper, tőle megvette vmi igénytelen vendégmunkás, aki odafigyelés és karbantartás nélkül belenyomott még ugyanannyit mint az első tulaj...
Aztán visszatekert órával behozták hozzánk, ahol a legendás gondoskodó hírében álló első magyar tulaj beletekert mégannyit mint a kinti gazdák együttvéve, aztán eladta vmi csóringernek...na ebben az állapotában találkoztál te vele...P.S.:
Arról nem is beszélve hogy lenyomtál egy nálad gyengébb (150LE vs. 143LE), lassabb (max. 212km/ó vs. 207km/ó), rosszabbul gyorsuló (10.6s/0-100 vs. 11.0s/0-100) és valószínűleg nehezebb autót...bravó...primus inter pares
-
Rover623
félisten
Az 525tds-re találtam 1550kg-ot is...az 520-ra meg 1533-at...
Egyébként: minden kiló számít...
Mintha pont a BMW-nél (vmelyik sportkupénál) vesződtek volna egy facelift során hogy a tetőt (ami egy 2 ajtós járgánynál már igen nagy is lehet) könnyebb anyagból készítsék...nagy nyereség lehetett...
Az eltérések onnan adódnak, hogy minden ország, minden tesztszervezet, minden gyártó mást és mást tart "önsúlynak"...
Van aki teljesen üresen méri, van aki olajjal, vízzel feltöltve...van aki teletankolva...van aki félig tankolva, de egy 75kg-os sofőrrel nehezítve, stb...
De egyet kijelenthetünk: azonos hengerszámú és hasonló térfogatú szívó benzin és turbós diesel motor esetén a diesel nehezebb...a kialakítása miatt, a segédberendezések miatt (pl. aksit is nagyobbat szoktak tenni a dieselekbe), stb.Érdekes: az adatok keresgélése közben találtam egy jópofa dolgot...a BMW szereti úgy reklámozni az autóit, hogy többek között azért jó a hátsókerékhajtás, mert így az első kerekeknél csak a kormányzásra lehet koncentrálni...a vezetés közben is, meg a tervezés/fejlesztés során is...
Erre mit találok? Az E34 (speciel pont egy 520i) balra 11.4m, jobbra pedig 11.6m sugarú körben tud fordulni...
Nem voltak képesek megoldani a szimmetrikus kormányművet...? Pedig még egy motor sem zavarta ott őket...primus inter pares
-
Rover623
félisten
jesszusom mennyit zabálhat az a dög
Nem sokkal többet...
Minden a pedálkezelésen múlik...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #2893 üzenetére
Ja...meg tuningcuccként is kapható...10kg nyerelés 550 fontért...
primus inter pares
-
Rover623
félisten
Könyörgöm!
Fogjunk már össze és dobassuk ki ezt a sárkányköcsögöt...
Fontos hogy minden autós topicban az ő faszságait olvassuk...?primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #2964 üzenetére
Bár megfogadtam hogy ha egy mód van rá, kerülöm a veled való társalgást, lassan nagyon kihúzod a gyufát...
aki szabálytalankodik valahogy érzékeltetni kell vele
Hát ki a l*fasz vagy te, hogy bárkivel is bármit "érzékeltess" közlekedés közben...
Tán rendőr? Hogy jössz te ahhoz hogy veszélyeztess bárkit is? Mert az az "érzékeltetés", ahogy te fogalmaztál, az bizony veszélyeztetés...olyan manőverekről, "megmozdulásokról" van szó, amire a többi közlekedő nem számít, mert nem szabályosak...
Csak egyszer legyen az általad "büntetett" vezető egy kicsit gyakorlatlanabb, és tuti megijed...beborul az árokba vagy nekimegy vkinek (esetleg neked) és akkor remélem lesz a közelben egy jóérzésű arc aki megeteti veled a jogsidat...de mielőtt megjáratta a seggedben...És még nekem írtad hogy tanuljak meg vezetni, te tapló...? Amikor te szert tettél a piros csodádra, nekem már nagykorú volt a jogsim, vazze...
P.S.:
Ezek után legyek nyugodt amikor a családot furikázom...amikor ilyenek is az utamba akadhatnak mint ez az egysejtű...?primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz Rommel6600 #2969 üzenetére
az egy szerencséjük csak az volt, hogy Faterom velünk utazott, így mindössze annyi történt, hogy simán lehagytam őket a francba.
Mert ha egyedül vagy, mit teszel? Ráhúzod a kormányt...? Büntetsz...?
És ha hasonszőrűekkel utazol...? Bevágás a Sharan elé, satufék, megállít, autóból kiráncigál...agyonver?
"Büntetsz" mint dragon...?Nem szoktam általánosítani...de most itt elég szembeszökő:
Rommel6600 = BMW 525D
dragonfx = BMW 316Menjetek rendőrnek vazze...tessék felfogni, amíg szabályosan közlekedik, nem tehetsz vele semmit...
És ha szabálytalankodik, akkor is maximum feljelentheted az első útbaeső rendőrnél...
Ha feltart, "akadályoz", kerüld ki az első adandó alkalommal...előzd meg, aztán húzzál onnan mielőtt vmi balfaszságot csinál, balesetet okoz és esetleg téged is belesodor a bajságba...
De nincs jogod "büntetni", balesetveszélyes helyzetet provokálni...más életét veszélyeztetni...és nem is ésszerű...neked mindegy hogy mi történik a járgányoddal...? Vagy apuci tolta alád...?primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #2972 üzenetére
és ne általanásítcs a bmw-re csak tudod ők nem ahgyják magukat nem oylan bexariak mitn te...a 2.3as mocidrea szégyent hozol ezzel....
Te szerencsétlen...még nem magyarázta el senki neked hogy a közúti közlekedést nem eszerint kell játszani...? Ez nem autóskártya meccs, vazze...
Komolyan mondom: meg kellene keresni azt a nyomorultat aki neked jogsit adott és fejbe lőni...És azt is utoljára mondom (bár neked hiába mond bármit is az ember, szemmel láthatóan nem vagy képes megjegyezni semmilyen információt), nekem nincsen "2.3as mocim"...
Egyébként kiváncsi vagyok, hogy a forgalmid előkaparása nélkül képes lennél-e megmondani hogy neked hanyas "mocid" van...primus inter pares
-
Rover623
félisten
Az M3 buziknak...tanulságos...
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz venember83 #3007 üzenetére
Ezt most nem igazán értem...
A gyártók éppen hogy erős, sőt időnként túl erős autókat gyártanak...tolnak alánk...
A hivatkozott cikk is pont erről szól...Az hogy az átlag magyar miért vesz 1.2-es Astrát meg 1.0 Fabiat-t (vagy ami még rosszabb, pl. Renault Laguna Grandtour-t 1.6-os benzines mocival), egyértelműen megmagyarázható: mert olcsón megkapja, meg spórol pár ezrest a kötelezőn...
Aztán persze pont annyit fogyaszt vagy esetenként többet mint az egy-két számmal nagyobb modell, cserébe nem megy...tehát vérmérséklettől függően parázik benne, vagy kockáztat...de nem fog jóérzéssel beleülni, pláne élvezni nem fogja a vezetést...
Ettől frusztrált lesz, állatkodik az úton, tolakszik, szabálytalankodik..."büntet"...
Irigykedik a "nagyvast" hajtókra, elmondja őket minden köcsögnek és ott tesz keresztbe nekik ahol csak lehet...
És hipp-hopp, máris olyan a közlekedési morál, amilyen...S hogy miért vehet ilyen szutykokat? Mert a gyártók nem hülyék, látják hogy kereslet van rá, tehát gyártják...időnként csak és kizárólag nekünk (Kelet Európának) csinálnak olyan alulmotorizált modelleket, amiket nyugaton nem is mernének bemutatni...még a végén működő életnagyságú makettnek nézné őket vki...
Persze bejátszik az is, hogy a legtöbb ember sznob...ő akarja az elsőt fingani az autójába...tehát mindegy hogy milyet, csak újat...
Tegyék...
Így lesz nekem mindig olcsón normális használtautóm...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz philoxenia #3020 üzenetére
Amiről Te írsz, az Mo-on max. az autópályákra lehet igaz.
Igaz ez az autópályákra, az országutakra, a fővárosra és vidékre is...sajnos...
Aki nyitott szemmel jár, nap mint nap láthatja a jeleket...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #3054 üzenetére
UHH
Ember...te olyan zöld vagy még, hogy az elmondhatatlan...
A langlovagok.hu képei alapján nagy botorság lenne bármilyen következtetést levonni egy autó "ütésállóságát" illetően, sőt, az ütközés nagyságát sem szabad a képek alapján saccolni...
A "lánglovagok" kéjes örömmel szabdalják széjjel az autókat a spéci kis hidraulikus ketyeréikkel...no persze mindig megindokolják: akkor és ott csakis így lehetett kiszabadítani a súlyos sérülteket...
Ez persze nem eldönthető, kénytelenek vagyunk elhinni nekik...de a legtöbb ilyen felismerhetetlen autóroncson legalább akkora sérüléseket okoztak a tűzoltók, mint a baleset maga...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz fokukac #3165 üzenetére
A kamion előz kamion szitu az M3-ason is gyakori gond...a legjobb: emelkedőn kezd emberkedni az egyik...na akkor aztán tényleg sosem fejeződik be a manőver...
Másik problem: furgonok próbálnak letolni 130-140-es tempónál...kihúzódok, elengedem...aztán a következő kanyar után az emelkedőn majdnem beleszállok a seggébe, mert a dombon felfelé már nem olyan nagy legény...
primus inter pares
-
Rover623
félisten
Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
Egy kicsit másképp...
Ma délután a szokásos napi dágványon próbálok átvágni: 16:30 körül Lágymányosi híd, Hungária, M3 vonalon.
A Fradi pálya környékén elkezd érdekesen alakulni a közlekedés...középső sáv furcsán akad, hullámzik...időnként életveszélyes manőverekkel autók spriccelnek szét a külső/belső sávokba...
Jó ideig semmit sem lehetett látni, aztán a belső sávban haladva elértem az "anomáliát".
Kb. 80 év körüli, erősen töpörödött hölgy, vastag szemüvegben...piros 1300-as "mi autónk", beszédes rendszámmal (DIE-xxx)...
A legenyhébb megállapítás: a hölgy nem képes felvenni a forgalom ritmusát.
Mi több, a többi közlekedő jelenléte egyáltalán nem foglalkoztatta őt...olyannyira, hogy a Fradi pályától a Stadionig két alkalommal sikerült elbóbiskolnia...
Dudálás, kerülgetés, integetés...mind-mind hiábavaló igyekezet volt hogy jelezzük neki: le kellene vonulnia a körútról...Az M3-asra felérve leküzdöttem a lelkiismeretemet és felhívtam a 107-et.
Az ügyeletesnek vázoltam a helyzetet, de ő közölte: nem tudja mit lehetne tenni, de kapcsolja nekem a közlekedési ügyeletest.
Megtörtént...neki is elmondtam, hogy a helyzet erősen balesetveszélyes, tenni kellene valamit!
Ebben egyetértés alakult ki köztünk...az ő javaslata ez volt: valakinek "ki kellene szednie" a forgalomból...
Bőszen helyeseltem: én is erre gondoltam, talán a rendőrök...?
Mire közölte: ő nem tehet semmit, ha most meg is mondom hol a hölgy, amire odaérnek a kollégák, addigra eltűnik.
Mire én: rendben, ha mondok egy rendszámot, nem lehetne utánanézni a néninek? Meglátogatni, bevonni a jogsiját, akármi...
Az ügyeletes erre kijelentette: sem ezt, sem bármi mást nem tudnak tenni az ügy érdekében...
Kérdésem a következő volt: tehát akkor amíg baleset nem történik, semmilyen intézkedés nem fog történni !?
Erre odavetette nekem: ha én megállítom a nénit, megakadályozom hogy továbbra is részt vegyen a forgalomban (kiszállítom, elveszem a kulcsát, akármi), akkor ő odaküld egy járőrt...
Aztán ezzel gyorsan véget is ért a beszélgetés...elköszönt és letette...Tehát a megoldás: állítsam meg én...
Én? A háromsávos, bedugult, ingerült és agresszív autósokkal teli Hungárián...???
És miért én? Hát ki vagyok én? Milyen jogon állítok meg bárkit az úton...nem ezért vannak a rendőrök[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #3176 üzenetére
Komolyan mondom: én béketűrő ember vok, azt vallom, a fizikai megtorlás nem megoldás...de egyszer a kedvedért kivételt teszek. Megjegyeztem a fostalicskád fizimiskáját, ha egyszer összefutunk a városban, "rádmozdulok"...
Senkivel nem tenném meg, de veled igen...és ha majd neked áll feljebb, még fejbe is váglak vmivel...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #3185 üzenetére
ha beállók egy sebbességre és abbólfolyamatosan, egymás után soxor, pláne másmiatt ki kell zökkennem akkor felidegesítenek.....ez akár egy bevágólassab autó, egy piros lámpa is lehet....
Ennél több nem is kellene egy pszichológusnak...egy normális rendszer téged nem engedett volna jogosítványhoz jutni...
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz bolondember #3207 üzenetére
h fogyasszon 10et? minek? ilyen árak mellett?
Az enyém pont annyit fogyaszt. Normális üzemben (amennyiben a reggeli és délutáni pesti "dugózást" annak lehet nevezni)...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz parandroid #3275 üzenetére
Egy háromlitereshez képest meglehetősen takarékos fogyasztási adatok.
Amcsi motorok másképp vannak hangolva...nem kirívó fajlagos teljesítmény, viszonylag alacsony fordulaton leadott magas nyomaték...
93-as Hyundai Sonata (főleg amcsi piacra értékesítették), 3000-es V6-os, csak 146 LE (de azok jóféle muraközi lovak).
Városban nem ment 13 fölé...viszont országúton se lehetett 10 alá vinni (ill. egyszer sikerült, de ezt anomáliaként kezelem).primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #3343 üzenetére
"kisebbnek érzed magad attól, hogy lassítanod kell"--ez tökéletesen illik rám 100%ban ilyne jól még senki nem fogalmazta meg, ha beállók egy sebbességre és abbólfolyamatosan, egymás után soxor, pláne másmiatt ki kell zökkennem akkor felidegesítenek.....ez akár egy bevágólassab autó, egy piros lámpa is lehet....
[link]
Egyagysejtű...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
Radikális vagyok? Persze... Vegyük már észre, hogy a forgalomban az egyetlen személy, aki intézkedhet, kioktathat, az a nem túl nagy számban jelenlévő rendőr lehet...
Nono...Én általában nem szoktam, de ma (többedmagammal) mégis...
Igen komoly (több km.) hosszon bedugult autópályán az "ügyesek" azonnal elkezdték használni a leállósávot...annak ellenére, hogy hosszú ideje érvényben lévő előjelzők szerint távolabb le van zárva...tehát vissza kell térniük a külső sávba, tovább fokozva ezzel a torlódást...
Így hát bizonyos közönként néhányan szépen ráálltunk az elválasztó vonalra és úgy csorogtunk tovább...
Öröm volt nézni az arcokat, mennyei zene volt füleinknek a dudaszó...
Érdekes: néhányan észrevették magukat és visszasoroltak....
Természetesen a többség nem bírta ki és akár a tereptárgyak, akár a saját vagy más autójának veszélyeztetése árán is, de csak kikerültek minket...Nulla közlekedési kultúra van ma nálunk...amíg ez nem változik, nem lazítani kell a szabályokon, hanem szigorítani...egyetértek a sokszázezres büntikkel...
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz tiv83us #3610 üzenetére
Amikor még megvolt a Hyundai (annak még rendes anyagból volt a lökhárítója), egyszer én is így álltam ki az asszony helyett (ő nem mert) a házunk elől...
Amire átadtam neki a helyet, már szaladt is le a szomszéd házból a tulaj..."ő csak beugrott egy percre"...
Aha...a kocsi igazi "melós kocsi" volt, tele cumóval, a tetején létra...a baromarcúnak ott csorgott a kezén a festék...szóval beugrott egy percre...lakást festeni...primus inter pares
-
Rover623
félisten
-
Rover623
félisten
válasz Khelben #3649 üzenetére
magyarul egy csak villogót használó rendőrautót meg szabad előzni, ez volt a kérdés.
Magyarisztánban egy villogót sem használó rendőrautót sem szabad megelőzni...Téli este-éccaka: asszonypajtás barátnéjához mentünk ebédre, délutáni disputára, esti kávézásra, hegyek közé...hideg de tiszta idő.
Éjszakára komoly hó esett...téli guma ide, téli guma oda, az asszony a kevés (=0) téli gyakorlatával nem akart hazavezetni, főleg a hátsó ülésen alvó kölökkel mögöttünk.
Megkért hogy vinném én haza az ótót...
Igenám, de úgy volt hogy ő vezet...jogsit se vittem, az ebédhez pedig két pohár sört is lenyomtam. Gondolkoztam: 22-13=9 órával előtte ittam, csak legyűrtem már...érezni akkor se nagyon éreztem, bőséges (magyaros) volt az ebéd...
Jogsi: az autó benzinnel megy, nem papírral...éjszaka van, két település között, más lakott területet nem érintve sok gondom nem lehet...
Tévedtem...
Autóba be, óvatosan gépészkedem...még akkor is szállingózott a hó...30 felett nem nagyon lehetett menni.
Főútra kikanyarodva azonnal felbukkant előttem a rendőrautó...a helyi seriff és segédje őrjáratot tartottak...nem tódítás, gyök kettővel, ahogy az ilyenkor szokás, csendben, lopakodva, nem villogva...arra se emlékszem hogy világítottak volna valamivel egyáltalán.
Egy keresztutcáig bírtam mögöttük, majd mivel igen hosszú a település, meguntam a banánt és szépen irányjelezve megelőztem őket...még a 20-at sem értem el közben.
Sem előttünk, sem mögöttünk nem volt se élő, se holt...megjegyzem hazáig nem is találkoztam több géperejű járművel.
Indexelve visszasorolok, elhúzok...gáz nélkül, hisz a sebességkülönbség már így is "jelentős" volt, jobban menni meg ha akartam volna se tudtam volna, mivel a főúton azért már letaposták a havat, jobban csúszott mint a mellékutcákban...
Na, abban a pillanatban kékben úszott a táj, majd a békésen alvó polgárokra meredek ívben tojva a sziréna is megszólalt...
Rendőrautó utánameredt, mellémjött és bőszen mutogatva leállítottak az út szélére...
Na mondok: ezt megszívtam....
Motor leállít, ablak leteker, kiszállni nem akartam...hideg is volt, meg hátha sok ami filmet néznek a szervek az őrsön...még belémlőnek itt az isten háta megett...
Főtörzs odajön, köszönés helyett megkérdi: hova ilyen sietősen?
Mondok neki: haza, és nem sietek, ilyen időben nem lehet.
Kérdés: de megelőzött! Nem látta hogy ez egy rendőrautó?
De, mondok...láttam. És akkor...?
És akkor itt megpróbáltam elméleti fejtegetésbe bocsátkozni velük az érvényes közlekedési szabályokról (megkülönböztető jelzés, előzés, sebességek, stb.), de ma már tudom, merő hiábavalóság az ilyesmi...
Hamar félbeszakították a doktori védésemet és kicsapták az asztalra az adu ászt: jogosítvány, forgalmi, személyigazolvány...
Forgalmi asszonytól elkér, személyim szintén nála volt...gondoltam ravasz leszek, csak ennyit adok...nem jött be, hiányolták a jogsit...
Mondom az otthon vagyon...komoly homlokráncolás és szigorú nézés lett a jutalmam...és ezt hogy gondoltam? - kérdezték.
Előadtam a bevezetőben is vázolt szitut (be is néztek nagy komolyan a hátsó ülésre a takaró alatt szuszogó gyerekre
Szerencsém volt, megenyhültek...Szóval a végkifejlet pozitív kicsengése mellett megállapíthatjuk: rendőrautót megelőzni kis hazánkban nem jó ómen...
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz Khelben #3664 üzenetére
Erre is van sztorim...csak hogy ON legyek...
Nyaralásból jöttünk haza, a szombat délutáni laza forgalmú, ritkás autópályán ökörködés, kergetőzés ment (mea culpa, mea maxima culpa...azóta többször voltam kint a sivatagban hamut szórni a fejemre)...elég sokan voltak "hangulatban"...
Az egész pálya igen jó tempót ment, gyak mindenkit le lehetett volna venni egy jó kis összegre gyorshajtásért...
Ennek ellenére felbukkant mögöttem egy fekete Mondeo és kemény módon villog rám...a társaság beleegyezésével nem húzódtam le, hanem elindultam előre...ha valaki mögé beértem, nem toltam, nem villogtam, megvártam amíg elengednek...a Ford ilyenkor már tajtékot fújt mögöttem...próbálkozott balról, próbálkozott jobbról...többször is, volt hogy majd' feltúrta vmi kamion seggét...szóval erősen életveszélyes volt...
Nem túlzás, vagy 20km-en keresztül erőlködött (így jár az, aki nem tudja felmérni milyen vasban ül és mit tud/tudhat a játékostárs gépe), míg végül elengedtem, hiszen nekem le kellett térnem a pályáról...
Amikor elhúzott mellettem, megszólalt hátulról az egyik utasom: vazz...láttad a rendszámát? RR-xx-xx...
Megmondom az "őszintét": kihagyott a ketyegőm egy ütemet...
Aztán gondolkoztam: se villogó, se sziréna, se apám f*sza...a hajára kenheti az egész szituációt...
És lőn: azóta se kerestek meg...se hivatalosan, se másképp...P.S.:
Jöjjetek...ostorozzatok...ma szado-mazo napot tartok, tessék kihasználni, nem gyakran van ilyen...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz Khelben #3691 üzenetére
Ez így van...csakhogy nem volt gyorsabb...
Ha az lett volna, akkor megelőzött volna...amikor senki sem volt előttünk, kihúzódtam jobbra és adtam neki esélyt...nem tudott élni vele...
Jobbról meg ugye jó magyar szokás szerint akkor akart elmenni, amikor lassabb jármű mögé értem.
Mivel én az igen indokolt eseteken kívül (de gyakran még akkor sem, mert esélyem sincsen, mivel amire elhatározom magam, engem már javában kerülnek...még inkább jobbról) nem szoktam jobbról előzni, megtehette ezt. Persze épeszű ember nem szívesen csinál ilyet, hiszen bármikor kihúzódhat vki a belsőből (mint ahogy meg is történt) nem számítva arra, hogy nála jelentősen gyorsabb jármű jöhet neki jobb-hátulról...dokar: nem hiszem!
1. Városban nem ökörködöm, országúton max. megengedett sebesség+10%...sőt, autópályán is. Ilyen szitu egy évben egy-két alkalommal fordul elő...
2. autóm (és a feleségemé is, amivel az említett játék folyt) mindig jó műszaki állapotban van...a fényezést lesz*rom, de gumi, futómű, fékek, motor, váltó mindig tip-top...
3. amire annyi idős lesz a jogsija mint az enyém, én már alulról szagolom az ibolyát...szerencsére nem kell megérnem...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz tiv61us #3695 üzenetére
Na ja...ezekszerint (no meg a nick-ed szerint is) erősen egykorásúak vagyunk te meg én...a beidegződések nehezen múlnak el...a rendszerváltás után 8 évvel is köszöntem éjszakai igazoltatásnál (kissé szalonspiccesen, de gyalog!) a rendőrnek "Jó estét, zászlós elvtárs!" módon...szerencsére ő is régi bútordarab volt, fel se vette...
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz dragonfx #3698 üzenetére
Idézek (magamtól):
...próbálkozott balról, próbálkozott jobbról...többször is, volt hogy majd' feltúrta vmi kamion seggét...szóval erősen életveszélyes volt...
Próbáld elképzelni a szitut (mert gondolom az életben nem nagyon találkozol vele...autópályára szerintem te nem merészkedsz...): a belsőben az esetek nagy részében azért mennek az emberek, mert vmi lassabb járművet próbálnak meghaladni...mert amúgy jobbratartási kötelezettség van...
Ergo hiába ment ki jobbra, vagy feltartotta egy kamion, balról meg zárta az az 1-2-3 autó ami előttem ment, plusz én...vagy megfogták a sorból előbb kihúzódók...
Szerencsém volt...ha lett volna olyan szitu hogy a külső sáv nagyon tiszta miközben utolérek egy lassabb talyigát, akkor nekem is jobbról kellett volna kerülnöm...
Egyébként volt hogy tiszta szakaszon jobbról próbálkozott és egy ideig ment is mellettem, de sajnos a két lityós Mondeo ahhoz kevés, hogy döntő fölényt tudjon kiharcolni egy 2.3-as békebeli Hondával szemben...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz bolondember #3851 üzenetére
Na végre...esik a hó...az első baromarcú már megcsúszott a házunk előtt lévő 90 fokos kanyarban...asszem megint amortizálódni fognak a parkoló autók...
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz Zozzant #3847 üzenetére
Mondjuk ha két sáv van, és én egyenesen akarok tovább menni, ilyenkor már előre a belsőbe állok...mert hátha lenne aki jobbra menne...
Persze én lammer vagyok...képes vagyok ugyanabban a sávban végigmenni a Lágymányosi híd-Hungária krt. vonalon...és jókat derülni azokon, akik összevissza cikáznak, kockáztatják a saját és mások autóját...aztán az M3-as bevezetőnél előttem csorognak...primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz Gyuri27 #3853 üzenetére
De lehetett tudni...
Sajnos direkt baromkodnak...minden évben több törés is van...fekvőrendőrökért siránkozunk évek óta, de az önkormányzat cseszik ránk...Mondjuk, asszonykámat hiába kérem már három hete hogy guruljon el a cumishoz papucsokat váltani...még jó hogy volt annyi esze ma hajnalban, hogy az enyémmel menjen melózni...
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz bolondember #3859 üzenetére
a hóesés csillapodott
Nálunk erősödött...volt aki a felázott/behavazott parkolóból már kiállni is alig tudott...primus inter pares
-
Rover623
félisten
Kora délután óta egy fekete Subaru Imp. WRX tulaja gondolja úgy, hogy most jött el az ő ideje...a környező (nem is gyenge forgalmú) utcákban zajong keményen, folyamatosan a normálisnál egy-kettővel alacsonyabb sebességi fokozatban...kivi vagyok mi marad belőle reggelre...vagy a vétlen autókból/tereptárgyakból...
primus inter pares
-
Rover623
félisten
Pontosan így jártam szombaton délután az M5-ösön...
Vagy 8-10 kamion vánszorgott a külsőben...alig értem melléjük, beleesett a seggembe egy Touran...két kis nyikhajjal az első üléseken...refi, duda, index...minden ami belefér...
Mivel behúzódni nem volt kedvem - no meg nem is lett volna hova, egymás seggében "vonatoztak" a kamionok - inkább előremenekültem...180-nál elmaradt a Touran, én a következő lassú konvojig még tartottam a tempót...többet nem láttam őket.
Mire is volt jó akkor a nagy sietés...?primus inter pares
-
Rover623
félisten
válasz Khelben #3948 üzenetére
olyankor mindig beleakad az ujjam a refi kapcsolóba.
Azt hittem/hittük, ezt már kitárgyaltuk.
1. nincs jogod "büntetni"...ha te "refizel" ilyenkor, te is szabálytalan vagy...
2. csak egyszer villants rá egy érzékenyebb szemű, gyakorlatlanabb, rosszabb reflexű vasárnapi autósra...aztán imádkozz, hogy csak téged törjön össze és vétlen, harmadik felet ne...mert a veszélyeztetés ez esetben rád is rádhúzható...meg a vizes lepedő is...primus inter pares
-
Rover623
félisten
Háát...akik itt a szembejövők lámpahasználatán szoktak nyavalyogni, azok nem csak villantani szoktak...sokkal inkább a "felb*szom én is a refit, vakuljon meg ő is..." szitut favorizálják...
De igazad van: Khelben esetében csak feltételeztem...ha nem így szok' tenni, megkövetem...primus inter pares
-
Rover623
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Programozásról_szubjektíven
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs