- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csókolom
tag
válasz Atomgeszi #52935 üzenetére
hat hogy melyik sebessegbe tegyed azt az auto sebessegetöl, a domborzati viszonyoktol es a szandekodtol (gyorsitani akarsz, elözes elött ha varhatoan a nyomatek nem lenne eleg stb) függ.
A keresztezödes illetve a kanyarok, ha valtozatlan sebesseggel haladsz at rajtuk: nem szükseges visszavaltani.
Ha kikerülnel a fokozatra jellemzö also sebessegtaromanybol, tovabb csökkentve a sebesseget, ugyis vissza kell valtani.Meg milyen helyzet lenne, ha olyan a helyzet, hogy veszely van, kupplung be es fekezes -minden sebessegnel, motornyomatektol függetlenül
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz Atomgeszi #52940 üzenetére
az nagyon koptatja a kupplungtarcsakat amit irsz.
Ha bekanyarodsz fekezz elötte le üresben (tehat kupplung le, sebesseg ki, kupplung fel es fekezes pl. 90km/h-rol) arra a sebessegre, amiben varhatoan bekanyarodsz, ha elerted a kivant kanyarodasi sebesseget, be kell tenni a sebessegnek megfelelö fokozatba (pl. kupplung le es pl. 2.-sebessegfokzat be, kupplung fel es kanyarodas, gazadas)[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz Csókolom #52941 üzenetére
kiegeszites, mert felreerthetö lehetett: 90-röl autofüggö, kb. 50-60 km/h-ig termeszetesen benthagyott 5-ös sebesseggel fekezhetö mindegyik, utana egyesevel visszvaltogatasok es fekezgetesek helyett 1x kupplung le/üres be/kupplung fel es lefekezes a kivant kanyarodasi sebessegig. Ott kanyarodasi sebessegnek megelelö fokozat kivalasztasa es kanyarodas.
Csak ne üresben legyen kanyarodva, mert ha törtenne vmi tudjal mar ott reagalni is, egy sima fekezesen kivül.. -
Csókolom
tag
válasz Reggie0 #54093 üzenetére
-eleg sokminden egyebkent veszelytelen dolgok valnak ugy közveszelyesse, ha egyes honfitarsaink 200 km/h felett közlekednek.
-ha a sebessegkülönbseg 50 km/h alatt maradna egy egeszsegesen altalanos 130km/h-s sebessegkorlatozasnal, hirtelen biztonsagosabb is lehetne.
Sajnos Nemetorszag az egyetlen orszag az EU-ban, ahol az autopalya a videoban szerplö idiotaknak meg mindig felsö sebessegkorlat nelküli szabad gyorsulasi teszpalyakent hasznalhato. A video is onnan van, hidd el, sok ilyen van ott es nagyon idegesitöek -
Csókolom
tag
válasz Reggie0 #54096 üzenetére
a probelma a következö: es ez a hianyzo sebessegkorlatozasbol ered:
-auto a közepsö savban közlekedik 130-al a szelsö savban kamionok 90-el. Közeledünk a közepsö savban 140-el hozza. Hatranezes utan kb. mar a közepsö savban 200 km/h fele kellene gyorsulni ahhoz, hogy a jelen helyzetben biztonsagosan (=50km/h sebessegkülönbseg alatt) elözhessünk jobbrol a belsö savban. Es ez nonszensz -
Csókolom
tag
válasz Reggie0 #54098 üzenetére
en mar evek ota berakom közepsö savba a 130-at es leszarom, csak akkor van gebasz, ha a nemet közlekedesi kulturabol adodoan 115-120-al mennek tartosan közepen
De mindegy, mindenki olyan gyorsan veszet, ahogy akar -es nem ertek vele egyet. Nem ertek azzal egyet, hogyha a közepsö es a belsö savban egy haromsavos palyan a korlatozas hianya miatt 100km/h feletti sebessegkülönbsegek vannak. Mert ez nem biztonsagos.
Talan be fogjak vezetni a 130km/h- s hatart ök is, es jobb lesz. Nyugodtabb, atlathatobb.[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz Chris Kiki #54309 üzenetére
a film lenyeget 3 pontban összefoglalva a kövtkezöket allapitotta meg:
-aki feltöltötte a youtub-ra fingja sincs, hogy mi törtenik
-ket pizzafutar talakozott az egyik cimröl jött, a masik cimre ment
-mar rendelt tölük pizzat 1-2 alkalommalparhuzamos vilagok
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
Dehat benne van az altala linkelt cikkben [link] :
50 km/h-nal egy masodperc alatt 14 metert halad a kocsi. Tehat 1 mp-es reakcioidönel is. Ha 2 mp- a reakcioidö pl az elterelt figyelem miatt, akkor 28 metert halad 50 km/h nal mielött egyatalan fekezni kezd (14m+14m). A fekezeshez kell neki 50-röl (dehat a szamitas benne van a cikkben) 13 meter (minimum).
1 masodperc reakcioidövel: 14m +13m =27 meter mire megall, ha 2 masodperc reakcioidö utan kezd fekezni 50-röl akkor 28 metert megy 50-el tovabb es fekezni kezd +13m =41 meter mire 50-röl megall.Ha 60km/h: +3 metert kell az 50km/h-s összeghez hozzaadni masodpercenkent, de ez benne is van a linkelt cikkben.
1 masodperc reakcioidö (+3m): 30 meter mire megall 60 km/h-rol
2 masodperc reakcioidö (+6m): =47 meter mire megall 60-rol
Tehat a +3meter illeve +6meter különbseg az 50km/h hoz kepest 60km/h-rol visszafekezve mar szamit.
Egyebkent a fekezes ugyanugy, mint a gyorsulas nem linearis, mert -de ez is benne van az irasban: a mozgasi energia v².[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
Tegnap talaltam ezt a vidit [link]
most lehetne tippelni, hogy hogy folytatodhatott a video a rendörökkel:
-az elsö beugrott a kocsiba es elkezte üldözni a mercist otthagyva a tarsat
-erösitest hivott, jelentette a mercis rendszamat, aztan a masodik is odaert valamikor es beszallt
-a masodik is elkezdett futni a kocsihoz es a mercis utan indultakA masodik rendör, amelyik nem igazoltat nagyot alakit, meg is halhatott volna, nem nagyon figyel sem magara sem a tarsara, sem a mercisre sem.
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz aprokaroka87 #54558 üzenetére
az törtenhetett talan, hogy bennt volt a sebesseg, mert nem akarta kivenni. A fek feloldasa utan "ugrott" egyet az auto elöre, az nagy szerencse az egeszben, hogy a gyenge kisautok kicsit es lassan ugranak -de hogy a csaj lathatoan elöször fel sem fogja, hogy elütöttek, mert telefonal, tenyleg nem kutya
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
igaz evekkel ezelött volt, de mar fizettem egyszer osztrak autopalyan "indokolatlan megallasert" 120€ -s birsagot. Van olyan, hogy indokolatlan megallas, ha akkor amiatt vki belenknyakal hatulrol, mi vagyunk a hiabasak. A leallosavban alltam meg egy müszaki hiba miatt es telefonaltam a kocsiban...foto volt rola, hogy telefon van a kezemben, es ott allok a leallosavban villogoval mielött folytattam az utat.
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz tyielow #55364 üzenetére
mar ketszer befekeztek igy az autopalyan, az volt, hogy a büntetöfekezök kb. +20km/h val gyorsabban akartak volna haladni a megengedett hatar felett... es arra mindig visszafekezgetni hülyek miatt olyan izeee.. Valoszinüleg ezeknek sem rögtön durran el igy az agyuk, hanem miutan ez a visszafekezgetes többször megismetlödik naluk, aztan a következönel csinalnak egy büntetöt.
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz nyikszi #55531 üzenetére
Van egy OBI áruház Budaörsön is, ahol van hozzá egy autopálya-lehajto, amit egyszer benéztem es ezért az utana következöt vettem be. Utána nagyon bonyolult lett... itt a térkepen lätszik, hogy hogyan oldottam meg a szamozas alapjan. 2 eve volt, de még mindig élénken emlékszem ra
nagy volt..a valosagban bonyolultabb mint a kepen, mert forgalom van, sebesseget is tartani kellett es navigacios segitseg sem volt[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz tyielow #55539 üzenetére
Hat ott a környeken mar en sem
pontositva a korabbi irast mar volt (egy korabbi evben), hogy ott az OBI-hoz a Tópart-Lakótelepnél jöttem le, a Törökbalinti-tonal az M1-röl mert onnan latszik az OBI. Mert jozan esszel ott kellene lejönni az M1-röl, ahol mar latszik az OBI. Ha mar az ember ugyis oda akar...
De a levezetö ut, latszik ezen a felnagyitott terkepen is egy hosszu egyenes utan egyetlen lehetösegkent balra lekanyarodik es a Topart-lakotelephez es az M1-feletti keresztbe vezetö felüljaroban folytatodva megy el az ut az M0-ba. Ez a felüljaro pedig egyiranyu (! ne hidd el, de igaz) ezert nincs lehetöseg belöle az M1-re visszafordulni Budapest fele.
Pirossal bejelöltem, hogy hogyan szivtam mar ugyanott, szinten navigatcio nelkül:
Szinten az OBI Budaörs lett volna a celEU-pénzes, támogatott es agyonbonyolitott utépitesek.. -de azok az EU-bol a felcsuti kisvasuton akadtak ki Pedig ez nagyobb buli
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz MasterMark #55617 üzenetére
ha kettö kerekcsavar hianyzik /laza /elreped, a kerek meg nem laza es kopogas sincs, a maradek harom csavar pedig egyszercsak ugyanabban a pillanatban eltörik -es a kerek elrepül....
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz MasterMark #55621 üzenetére
de eltörik, eleg egy melyebb uthiba hozza 80 km/h felett, eleg ha meg be van rakodva, eleg, ha a csavarok mar 10 evnel idösebbek, ha a csavarok nem ez eredeti csavarok, amiket a gyarto ajanlott, hanem valami mas, eleg egy erösebb fekezes es ezek kombinacioja.
Es mikrofelvetelen belassitva nem abszolut egyszerre törnek el, hanem a harom közül az elsö, majd egy ket-tizedmasodperc mulva a masodik mert megint nagyobb terhelest kap es egy-tizedmasodpercre arra a harmadik csavar is törik, mert mar megint megnövekedett a terheles.
Ha az utolso csavar törik, a kerek szemlyautonal kb. 110Nm erövel robban le a kerekagyrol + a sebessegtöl függö centrifugalis erö hat meg
Remelem igy kb. megfelel[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz MasterMark #55624 üzenetére
az eröatvitel utja:
kerekcsapagy, csavartest (ahol a menet van), v-alaku süllyesztes a csavarfej alatt utana felni.
Hol a legvekonyabb a csavar es a törespont? A v-alaku süllyesztes alatt közvetlenül, ahol a csavaron menet kezdödik.Pesze, ha mind az öt csavar laza, akkor azt eszre lehet venni. De szerintem az elkövetö sunyibb volt ennel, es csak harmat az ellentetes oldalon lazitott meg
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz MasterMark #55627 üzenetére
hat akkor megis mind az 5-öt meglazitotta es en tevedtem Es igen, azt azert eszre kellene mar venni, mert hallhato
-
Csókolom
tag
válasz ElektrikusDE #55633 üzenetére
Igyvan, nem mindig lehet eszrevenni, es sok kombinacio lehetseges!
Most itt is volt nemreg egy link, ahol kiszakad egy kerek [link] -
Csókolom
tag
tenyleg rohadt szerencsed volt, hogy az allat jobbra ugrott el. Igy, ugyanezzel a kormanymozdulattal ütöttem el tavaly a jobbra- az ut közepe fele- elugro örült rokat. Azota pedig rozsdasodik az elsö resze a lökös felett...a redszam is leesett, de az a legkevesebb, a roka 3 reszre szakadt 95km/h. Siman tulelte volna, ha ugy ugrik el, mint az öz. A roka vadasz, es elöre ugrik az öz pedig üzött vad es visszafele
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
2024 julius 7-töl befellegzett a hasznalt regebbi autoknak, csak ISA-val jar akkortol mar a forgalmi engedely [link]
Valahogy ugy kell idöziteni majd a müszakit, hogy julius 7 elött meglegyen.[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
hogy ez mekkora balfek [link] -hihetetlen egy ürge szinesz ugyanigy jatszana el ezt egy parodiában
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz nyikszi #55895 üzenetére
es, hogy az eltte levö villogott is a 4 sargaval, mielött szinte fekezes nelkül belement.
[link] -ezzel kacsolatban, nem ugy nez ki, mintha a piros toyota a savjaban egy fekezes helyett inkabb gazadassal reagalta le a feher peugeot hirtelen savvaltasi szandekat meg az ütközes elött?
A feher peugeot egy melyen ülö tipus, valoszinüleg a piros toyota a tükör holttereben lehetett -
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz mephi666 #55901 üzenetére
igen a feher peugeot a hibas, nem is villogott, es ö okozta. Viszont nem is latott semmit a tükörböl, ugy okozta (ez nem mentseg)
-a piros toyota a tükre holt tereben volt
-a piros gyorsabban ment, mint a többi es 50km/h
-a piros nem tett semmit sem az elkerüles erdekeben, söt közvetlenül az utközes elött adott egy kis gazt neki
-az ütközes utan sem tett semmit a masodik ütközes enyhitese erdekeben, fekezes nelkül rongyol bele a szemböl szabalyosan közlekedö kameras kek autoba. Ebböl a masodik ütközesi sebessegeböl latszik, hogy az elsö ütközes mekkora sebesseggel törtent, ami elött mennyit fekezett -semennyit.. -annyit lassult, amennyit a feher peugeot kivett belöle
Ezek csak az elsö reszben latszanak, ha leveszed a lejatszas sebesseget 0,25-re 1-röl. A belassitott ismertlesekben ezek nem latszanak, mert ott hülyen az ütközes elött közvetlenül indul a lejatszas.[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz ElektrikusDE #56587 üzenetére
ezt neztem szinten, hogy hol hajthatott fel -a jegverem utcabol, sötetben nem annyira egyertelmü a helyzet helyismeret nelkül, lehet szinten lehuppantam volna a sinekre a sötetben a bem rkp. vegen. Aztan ott az autonak is annyi -se elöre se hatra
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
Az aki egyebkent oda behajt mert ott van dolga, az ott fordul meg a sineken a villamosközlekedes közben ? Vagy hogy jut ki mashogyan onnan?
-
Csókolom
tag
válasz ElektrikusDE #56590 üzenetére
amikor mar az alagutban volt talan meg is probalt visszatolatni a melyebb sinekröl, de nem volt lehetseges, hiszen az auto alja meg volt tamasztva illetve ha nem is, akkor olyan közel volt a sinekhez, hogy az nem volt lehetseges a szintkülönbseg m. -aztan megis elöre haladva probalt kijutni valahogy helyismeret nelkül? Ketsegbeesett helyzet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs