- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Az első előzeteshez képest kicsit látható a visszalépés szerintünk, de még így is jól fest a játék.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182785 üzenetére
Lehet, de a 8gen Accord egy jó kis gép lett. Kicsit tényleg karcsú az a motor hozzá, de nem annyival, amennyivel nagyobb előrelépés lenne. De ha ennyire a szívedhez nőtt a 7gen, akkor a második autó felállást javasolnám. Egy olcsón fenntartható, nagyobb autót venni, az Accord mellé. Ha jól csinálod, árban kb ugyanott vagy, mintha a 7gent 8genre cserélnéd.
Pár hónapja adtam el a Corolla Verso-t. Van benne hely, gyerekekkel ideális, tipikus mama autó. 1.350-ért ment el ha jól emlékszem, hibátlan volt, 160e km.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182802 üzenetére
Ja hat az akkor nehez eset. Egy kicsi + egy nagy eleg, viszont a sedan nem eppen többgyerekes megoldas, nalunk is csak 1 gyerekig mukodott a szinten sedan Accorddal, de mar az is sokszor problemas volt, hogy bepakolj rendesen. Egy kombi vagy SUV az igazi, gyerekes es hosszutavu utazasokhoz, melle meg valami kicsi, meloba jarashoz.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182805 üzenetére
Ha anyagi oldalrol akarod megfogni az autozast, akkor bizony sehogy se fog kijonni a matek. Nalunk a Corolla Verso bejott, az pont egy tokeletes "mindenes" auto, boven van hely, konnyu vezetni, egyedul a fogyasztasa magas, de rovid tavon hasznalva teljesen mindegy, nem mesz annyit vele. Viszont hosszutavon is jo, boven van benne hely. Ez a SUV-ra is igaz.
Szerintem kis futas eseten ne a fogyasztast nezd, inkabb a kenyelmi faktort, az ertektartast, es persze a megbizhatosagot. Ha ahhoz kepest evente par tankkal tobbet kell tankolnod, kit erdekel... -
Tin
veterán
válasz tboy93 #182809 üzenetére
Ertelek, amugy en nem az Accord helyett, hanem a Corsa helyett gondoltam a masodik autot. De ha a keretbe nem fer bele, akkor "ez van". A CRV-nel nekem az ara es a fenntartasa is magas, ami nekunk volt, az viszont eleg olcson fenntarthato kocsi (es belul nem kisebb, mint a CRV, sot).
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182813 üzenetére
Nekem is azt mondta, hogy az tul nagy auto, keptelenseg, hogy azt vezesse. 1-2 honap utan mar nem akart kiszallni belole. Nagy, kenyelmes, boven eleg eros varosi hasznalatra, es nem akarta mindenki letolni az utrol. Es hat ugye nem hatrany, ha a gyerekeket allva kotod be, es nem pedig behajolsz a kis autoba. Plusz, abban valos 3 ules volt, tehat meg 2 gyerekules koze is be lehetett ulni (pontosabban preselodni). A legtobb autoban ez sajnos nem mukodik.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182820 üzenetére
Igen, ez az, de csak a 2015 augusztus elott gyartott motorok, utana javitottak a hibat. Ez a kocsi decemberi volt, es mivel paraztam, alaposan utananeztem vasarlas utan, es valami japan oldalon talaltam infot a motorszambol arra vonatkozoan, hogy asszem szeptemberi gyartasu volt. Aztan az ido is igazolta: 1 csepp olaj nem fogyott 2 csere kozott, pedig sokat volt rovid tavokon is hasznalva.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboy93 #182855 üzenetére
Szia!
Akkor szerinted is jobb a yaristól a swift, és a jazz? Mert az, az igazság nekem is jobban bejövősek, és arról már nem is beszélve, hogy vasaló swiftünk már volt is. Az volt az első járgányunk, és anyucikám is vezette már legalább. No, majd akkor nézelődök ezen irányban, köszönöm!
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
-
válasz tboy93 #185181 üzenetére
Fater vett egy új kia carenst (~5M), elötte volt neki egy honda civic szalonból 1999-es és a civic evett az 1000 kilójával és 1,4 90 lovas motorjával 7 litert és készen van, hogy a carens 8-9 litert eszik az 1400 kilójaval (szélesebb, magasabb, hosszabb) és 1,6 135 lovas motorjával és fontolgatja, hogy eladja pedig, ha kiszámolod kilóra, vagy lóerőre vetítve jobban fogyaszt a carens.
Amúgy rosszul váltott benne, adtam neki pár tanácsot és mostanában többször 8liter, mint felette. (Kicsit megnyugodott)
Amúgy engem is zavar, hogy a tipo 1-1,5 literrel többet kér, mint másoknál, meg mint korábban az 1,4 105 lovas kia ceed, mert ok hogy egy évben 150-200eFt, de 10 év alatt az már 1,5-2M Ft amit elég sok másra lehetne költeni.
Meg ezt hozzá is csaphatod az értékvesztéshez, mert ez is + pénz.
Meg az értékvesztés csökken.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
marcusa
addikt
válasz tboy93 #185186 üzenetére
Köszönöm szépen! Az egyel korábbi Accord annyira nem tetszik, ha azt meglátom, nem jön elő bennem a birtoklási vágy... Az viszont pozitív, hogy nincs kettőstömegű. Köszi!
(#185187) molnarpeter
Dízelt nem annyira szeretnék, ha egy mód van rá. Köszi neked is!:-)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #185181 üzenetére
Mért ne lehetne szempont a fogyi?
pldadat alapul véve évi 230k a difi. Az pl 2hét fizetés netto bére. 2 hetet dolgozol minden évben amíg megvan a kocsi "ingyen" azért mert te a többet fogyasztót vetted.
vagy lemehettek 10napra balatonra gyerekestül ennyi pénzből. vagy 2hét balatonra leküldöd őket. 2hét nyugi.Más meg kigombolja azt az évi 230Kt üzemanyagra meg megvételnél a pl +félmisit + adókat+ évente a biztosítás difit mert előzésnél kevés az 1.0 TSI 115LE és 200nmje és kell neki az 1.5 150 sött a 2.0 250+leje. Előzésen kívül meg sok értelme nincs annak a sok kidobott pénznek. Kinek mi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mauzes
őstag
válasz tboy93 #185181 üzenetére
Ezeket inkább általánosságban írom, mint konkrétan neked, de mégis miért ne számítana, hogy 5 év alatt 1 millóval többet vagy kevesebbet költesz autóra? Egy 5 millióba kerülő autónál ez miért ne lenne számottevő szempont?
Akinek az autó kevésbé érzelmi dolog, az szerintem tök jól teszi, ha számolgat. Ezzel persze nem azt mondom, hogy erre kell a legjobban odafigyelni, de erre is. Pl. alacsony értékvesztésű autóval még egyszer ennyit lehet fogni.
-
Goose-T
veterán
válasz tboy93 #185245 üzenetére
A vezérlésváltóval (okoskerék) szoktak gondok lenni (legalábbis MK2-nél, MK3-nál már az sem biztos ám), de az olcsón cserélhető, és nem viszi magával a motort, ha elromlik.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
válasz tboy93 #186058 üzenetére
Én 400-800 autóból szedtem ki ezt a seatot naponta csak 4-5 órát böngésztem a hahut
És 1-2 órat a teszteket.
A 400-800 autót Kb 7-8 típusra szűkitettem, majd csomó tesztet olvasva, meg itt is kérdezgetve már csak 2-re, végül eldőlt, hogy seat ibiza lesz. Innen már tényleg elég volt egy elmentett keresés és napi értesítés.
Egy olyan ársávban/évjaratokban kellett keresnem, amivel mar 2010 óta nem volt dolgom.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #186416 üzenetére
Ez futott végig az agyamon nekem is, és beugrott, mikor joamilestoné(?) E60 után megvilágosodott és váltott Am/a vonalra
Írtad, hogy biztos türelmes vagyok, inkább spúr de szoktam hozni 10%-ot a Waze által írt időkből Bp-n kívül, szóval megvan a lendületből autózás, csak figyelek, hogy közben ne legyen csekk
-
Kos 7
tag
válasz tboy93 #186546 üzenetére
Most egy régi pug partnerrel mászkálnak, azt szeretnék cserélni. Nyilván nem must have a dízel, de ekkora rakterű autókban főleg ami újabb (10 év körüli), kevés jó benzinest találok, főleg ami nem 'professzionális' felhasználásra készült. Ötlet esetleg erre ?
(picit úgy érzem egyébként, hogy amit keresnek, az egy nem létező piaci szegmens )[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz tboy93 #186546 üzenetére
Tényleg nem kötözködésből, de amúgy általában milyen felhasználásra ajánlanál SUV-ot? Mármint a telekre/nyaralóhoz földúton rendszeresen kijárókon, hobbiból természetjárókon kívül kiknek való, ill. konkrétan mi értelme van (túllépve a divatosságon, nagyobb biztonságérzeten, road presence-en)? Szerintem autópályázáshoz nem optimális (nem gazdaságos), komoly terepre nem alkalmas, városban meg nem praktikus(abb mint egy személyautó/kombi/egyterű).
Szerk.: A sky11 által említett szempontot jogos , bár itt is van egy pont szerintem amin túl már ez sem feltétlenül igaz: egy túl magas autóba "felmászni" ugyanúgy problémás lehet egy hátfájósnak, mint egy sima személyautóba "leülni".molnarpeter (#186558): Ezt adom. A terepkombi kategóriát nagyon szeretem. Családban van Audi Allroad, azt valami zseniális vezetni. A Subaru Outback, Skoda Octavia Scout is nagyon tetszik. Több ilyen kéne a gyártók kínálatába szerintem, legalábbis inkább ilyenek, mint SUV-k.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz tboy93 #186565 üzenetére
És mint olyan, kinyírta az egyterűt, és épp a kombik torkát szorongatja. Én borzalmasan sajnálom, hogy a kompakt egyterűeket ilyen hamar feladták, 4 fős, aktívabb családnak ennél praktikusabbat elképzelni sem tudok. Talán a kisáruszállítókból készült családi autókat (combo, partner, turneo, vagy mi), de ott meg hiányzik a személyautós kényelem. Cserébe van tolóajtó, ami kisgyerekkel kb megfizethetetlen, imádtam a mazda 5-ön. De a suv a menő, meg biztonságos, meg nagy, meg elmegy terepen is, meg magyar utakra csak az való, aztán csodálkozunk, higy sokat fogyaszt, drága rá a gumi, meg halnak tőle a kisteknősök, vagy mik.
Szerk.: Lassú vagyok.
diegho: Szoktam röhögni, ahogy a méreten aluli anyukák próbálják bekötni a gyerekeket a suv hátsó ülésén a gyerekülésbe. Van ott akrobatikus jóga, mire sikerül nekik... Szóval roppant praktikus, valóban. Amikor ugyanezt egy jól megtermett bálnacsalád mama-bálnája próbálja abszolválni, akkor meg oda sem merek nézni.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MODERÁTOR
válasz tboy93 #186766 üzenetére
Akkor csak reggel volt. Tekintve, hogy én nem használnám sokat, néha 120 km pályán továbbá elutazni mo.-n belül ide oda akár még megfelelő lehet is számomra. A méret is elég egyelőre. Elgondolkodom rajta
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
parandroid
nagyúr
válasz tboy93 #186820 üzenetére
200k km környékén, pláne fölötte bármi eheti az olajat, vagy lehet rozsdás. Akármelyik márka fórumát nézed. Ugyanígy bármelyik gyártótól fogsz találni példányokat, aminek kutya baja, mert vigyáztak rá, normálisan használták, és rendszeresen szervizelték. Saját tapasztalattal meg max annyit tudok hozzászólni, hogy én még nem találkoztam ilyennel, de az is tény, hogy az elmúlt 20 évben nem volt 150k fölött futott autóm.
Nem értek hozzá, pláne nem akarom szerelgetni, inkább veszek újat, vagy kvázi-újat, megkapja a szükséges törődést, meg a szervizlátogatásokat, cserébe sosincs velük sose semmi egyéb gondom egy-egy kiégett lámpán, elkopott ablaktörlőlapáton, kiürült ablakmosón, esetleg néha egy defekten kívül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz tboy93 #186824 üzenetére
Igen, 1,6 ecotec astrát 8 év / 110k km-en keresztül vezettem, rendes olajcserén kívül egy csepp olajat sem kért sose. Cégnél akkoriban 10-15 db 1,4-es volt belőle, 200-250k körül futottak az életciklusuk végére, egyik sem ette az olajat, szóval ja, minden ecotec astra szar, sorozathibás hulladék, már akkor sem szabadott olyat venni.
Mondeot, Accordot nem ismerem, de gondolom ott is ilyesmi a helyzet.
Jellemző módon amúgy az ‘olajevős’ ecotec astra után átültem egy ‘rohadós’ mazda 5-be, bár közel 6 év, és 90k+ km után sem sikerült rozsdát produkálnom rajta, úgyhogy most lecseréltem egy mazda 6-ra, ezzel most már csak összejön. Valamit amúgy biztos nagyon rosszul csinálok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen