- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz mobal #184800 üzenetére
Benzin vagy dízel?
Legújabb KIAkat is érdemes lehet megtapizni, azok beltérben szerintem már a focus felett vannak - szerviz problémákban meg már régóta alatta -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz mobal #184862 üzenetére
Amperában pont az akkumulátor ami legmegbízhatóbb. Nem kell félni tőle, hogy bármi bajuk lesz. Még 7-8 évesen is gyakorlatilag 95% körüliek. Viszont 2013-as a legfiatalabb belőle. Totalcarnak van egy nagyon jó videója érdemes megnézni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mobal #184862 üzenetére
Szerintem igen, összességében jól tartja az árát és nem romlik el minden sarkon. Tudják a gyárak is, hogy mindenki attól fél, hogy az akku elromlik, ezért kifejezetten tartósra tervezik őket - gyakorlatilag ha nem hagyod egy évig lemerülve egy helyben állni, akkor szinte semmi félnivalód nincs. Inkább hajtómű csapágy szokott hiba lenni, nem vészes tétel (spóroláshoz képest főleg). Casco némileg drágább tud lenni a plug-in hibridekre, Ampera esetén az elején van több hűtő, ami meg tudja drágítani egy karambol javítását. Mivel van piaca, vannak szervizek is, akik kenik-vágják (elsősorban e-service). Ampera klub fb csoportot ajánlom, van egy profi GYIK/tudástár (illetve ha kell, biztosítós ember is akad, aki segít jó áron casco-t kötni).
-
-
válasz mobal #185068 üzenetére
Az írásom linkelte a kolléga, ha valami kérdésed lenne küldj nyugodtan püt, amúgy van fb csoport közel 1000 taggal, nem igazán vannak problémák, inkább user error.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Mauzes
őstag
válasz mobal #186088 üzenetére
Én nem várnám nagyon. Most ideiglenesen (pár hónap) csökken a készletes autók ára, adnak jó kedvezményeket. De miután beindul a termelés, egyrészt még mindig csak az elmaradt termelést fogják behozni a gyárak, tehát nem lesz túlkínálat, másrészt pedig nagy adag elmaradt vásárlás fog fokozatosan rácsorogni a kínálatra. Mindez persze szvsz.
-
válasz mobal #186088 üzenetére
Mivel már indul újra a gyártás és eddig nem csökkentek az árak, és jelenleg inkább hiány van (nem volt gyártás, nem volt használtautó behozatal) nem hiszem, hogy fognak csökkenni, még az is lehet nőni fognak, ha ideiglenes hiány alakul ki, meg ugye a forint árfolyama is elég gatya.
2008-ban a sok svájci frank hitelek bedőlése volt ami okozta az egészet[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz mobal #186745 üzenetére
Olyan, mint a régi, csak 1-2 dl-el kevesebbet fogyaszt, ez ugye nem igazi hibrid, nem tud hajtani, csak besegít a motornak induláskor. És ugye ez miatt már drágább is 500eFt-al
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
válasz mobal #186759 üzenetére
(Szerintem nem iróniának szánta.)
A Suzuki aktuális 1.2 szívóbenzinese kimondottan élvezetes motor az alacsony önsúllyal párosítva. Apámnak az van Ignisben, érzésre röpíti a könnyű, ~ 820 kg-os bódét, alul sem érződik gyengének, miközben harapós, lelkesen pörög, tiszta kár, hogy 6200-nél leszabályoz. (És viccesen keveset fogyaszt - az 5 l/100 km teljesen reális, akár sok várossal is.)Magyarán azt érzed benne, hogy hű de megy a gép! És méltán vigyorogsz. A valóságban viszont nem száguldasz vele ön- és közveszélyes tempóban. De a feeling megvan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz mobal #188247 üzenetére
olyat keress, ami itthoni és még garis. Ahhoz, hogy garis legyen km-ben 1000 a tűrés, viszont a dátumot nem lehet túllépni. A-B-be jutásra megfelelő, nekem a korábbi volt 1,4-el, mondjuk az egy másik motor volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mobal #195729 üzenetére
G8-as Civic esetleg ami még szóba jöhet és nem egy időzített bomba. Vagy Jazz.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz mobal #197822 üzenetére
Mazdák itt még rohadnak, a Focus... ha tetszik próba után is akkor a 125 lovas szívóval; de a Ceed/i30 vonalra mennék inkább rá, egy nagyságrenddel jobb autók mint a 3as Focusok.
Veron: Én tuti megnézném.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz mobal #198257 üzenetére
Szerintem 1.4 kevés lesz, tippre az 1.8-al sem versenyautó. Nekem még 8gen volt a 140 lovas 1.8-assal, de már azt sem mondanám sportosnak. 9genben meg elvileg még jobban fojtva lett az EU normák miatt.
Korábban olvastam itt a fórumban, hogy a '12-es évjárat környékén volt némi gond, ami olajfogyit erdményezhetett, így kerülném azt az évjárat környékét.
Egyébként szerintem jó választás lehet, de pl. zajszigetelés terén az olvasottak alapján elmarad egy Astrához, vagy Golfhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz mobal #198257 üzenetére
Nekem még az 1,8 is gyengének tűnt* próbavezetésen.
Amúgy tetszett, kívűl- belül , meg is vettem volna, ha a kereskedővel meg tudok egyezni.* gyengének tűnt... ezt értsd úgy, hogy sima 1,4 szívó után tűnt gyengének, tehát nem valami nyomatékos Tádé vagy turbóbenzines után.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MC Pite
veterán
válasz mobal #198308 üzenetére
Együtt lehet vele élni, de főként városba jó. Évente párszor a hegyekbe is elmegy akár, de meg kell tanulni vezetni. Amit nehezít, hogy rosszul tanítják az embereket (eleve sebesség váltónak hívják a nyomaték váltót). Engem pl eléggé idegesít, mindegy milyen autót hozok el ismerősökkel, mindig én hozom a gyengébbet (50-80LE) de másfél-kétszer erősebb autóban is lemaradnak minden egyes gyorsításnál, pedig normálisan megyek, nem racsingolok. Éppen ezért eléggé utálok vonatozni...
FireShadow: Ceed, Leon, Megane, Auris HSD a hagyományosabb vonalon.
I30 Fastback illetve Ioniq a Fastback vonalon.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pècsimunkás
addikt
válasz mobal #198322 üzenetére
Menj el vele pröbaútra, aztán meglátod...
Ha elég, vedd meg az 1,4- et.
Nekem a Meganom 1,4- es volt, ott elég volt az 1,4. Könnyebb autó volt mint a Civic, és nem euró 6- os volt.
Szóval menj, és próbálj ki egyet, aztán meglátod .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz mobal #198406 üzenetére
attól függ, találsz-e valami alkualapot, vagy pedig mennyire akarja eladni az eladó a kocsit, milyen régóta hirdeti, mennyire van elege a mutogatásából, vagy pedig az érdeklődők hiányából.
én februárban 150k-t engedtem a proceedből (1.25 -> 1.1), de ha 1M-et mond akkor is odaadtam volna. ha hétvégéig meglesz már az is egy jó jel (vagy rossz, hogy más valamiért nem vette meg ). de összességében a 3.3 szerintem túl ambíciózus, 3.4-3.45 reálisabb. főleg ha jó az autó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz mobal #198417 üzenetére
Biztosítást kössél rá, még mielőtt elindulsz az adásvételt követően (az előző tulaj biztosítása nem él tovább)! Ezt helyben telefonról/laptopról intézheted. Ha megjött a visszaigazolás emailben, akkor azt már be tudod mutatni a rendőrnek, vagy probléma esetén. Illetve ez az igazolás kelleni fog asszem az átírásnál is.
Átírásnál, ha jól tudom 6000-6000 Huf az új forgalmi és törzskönyv. Illeték teljesítménytől és kortól függ, itt egy kalkulátor hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz mobal #198422 üzenetére
Persze. x biztosító erre, y biztosító arra az ügyfélkörre lő. Kötelező esetén nincs igazán különbség. Ha kötsz cascot is, ott kell megnézni nagyon, főleg hogy teljeskörű legyen. Nálam inkább az szempont, mennyit szoptam velük. Kb 10 biztosítónál voltam, de az utóbbi kb 9 évben csak az unionnál van mindig a cascom és a kötelezőm, mert megy minden gördülékenyen, megvannak a régebbi cuccok, nem kell hatszor telefonálni rájuk, és árban is top3ban vannak 3x éves vidékiként átlag 1.6os motorizáltságú autókkal. ez többet ér nekem mint évi párezer forint. Korábban mikor évente váltottam mindig elakadt valami a biztosítónál/alkusznál/banknál.
Amúgy mivel spritmonitorba úgyis írom a költségeket, pl így nézett ki a Megane-nál (90500, de 95 volt a 208-ra is):
Vagyonszerzési illeték:52 650 Ft, Új forgalmi engedély:6 000 Ft, Törzskönyv:6 000 Ft, Forgalomba visszahelyezés:2 300 Ft, Ügyintézési díj:5 000 Ft, Eredetvizsga:18 500 Ft[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen