- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #116836 üzenetére
A főtengelyt is át szokták hozni a GTi -ből, de most ezt nem cserélték. Az eredeti magyar főtengely egy kilóval könnyebb, mint a GTi-é, így még pörgősebbnek ígérkezett
azert nem veletlenul nehezebb am a gyari GTi fotengelye
a fotengely sulyabol fakado tengelyvonalban forgo giroszkopikus ero tart ellen a fel-le alternalo tomegeroknek, amik e hianyaban idovel szetvernek a csapagyazast, ahogy picit mindig meghajlitja a fotengelyt a lenduletuk
egyes esetekben a fotengely sonkakba wolfram pogacsakat is besajtolnak, mert az nehezebb a vasnal:
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Kornel #116836 üzenetére
A citromsárga valamelyik előző gazdája ss-tuner néven futott anno az ssgti fórumon. Azóta néhányszor már gazdát cserélt a kocsi, biztos nem véletlenül. Gondolom ahogy az lenni szokott megvette valami kis hülyegyerek addig taposta míg baja nem lett és továbbadta egy madárnak, és így tovább és így tovább. Most várják a legújabb madarat. Roberto: swiftmania@freemail.hu címen eléred az építőt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #116836 üzenetére
A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni.
bla-bla-bla
ezeket hulyere vertuk a szeria allapotu 1.4T PGT-kkel is mar 10eve
Buxy-nak kicsit vetitos volt a dumaja, de a fele sem igaz kb1/4-n 16.389-t olyan PGT megy, amiben le van mattolva a motor mar
en esoben mentem az enyemmel szeria allapotban 15.2-t isiden kiprobaltam a Marea-t is, 16.8-t mentem vele elsore (1x mentem csak) es az siman 500-550kg-val nehezebb egy GTi Swift-nel
ez csupan 4-5 autohossz diffit jelente a celvonalnal, azaz kb 20-22memlexem amikor Buxy azon sipakolt a ssgti forumon, hogy nyaron 35+ fokban fel delutan kaparta ki a hangszigetelo katranyozast a cikkben szereplo autojabol, es nyert vele vmi 1.8-2kg-t
wow
o maga meg 100-105kg
ha lefogyna abbol 10-15kg-t sokkal tobbet ert volna azzaltöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest