Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz batai15 #142665 üzenetére
Kb. ugyanaz mint a B5 Passat, az volt nekem, de minden autóra igaz többnyire a legdrágább a legjobb, persze érzék is kell hozzá nem ráböksz a legdrágább hirdetésre, és ennyi, mindig van 1-2 versenyző aki bőven áron felül hirdeti a szarját, van hogy a legdrágábban, na ebben az esetben nem jelenti azt.
Ha nem ennyiért veszel, akkor 99% nem ennyi km lesz benne.
300e km-el meg már nem valószínű, hogy igaz lesz, hogy évekig használod semmi hiba nélkül.
Ha ennél nem volt futómű cserélve eddig, itthon valószínű kell (lehet csak 220e km-nél, de kell majd), ha hosszú távra tervezed, akkor legjobb alkatrésszel a csere ára 170-180e Ft amivel többet gondod nem lesz rá, feltéve ha nem vered telibe az összes úthibát.Az embereknek fáj az igazság!
-
Szada85
aktív tag
válasz batai15 #142665 üzenetére
Szerintem abból Indult ki, hogy elözöleg azt írtad, hogy " olyan darabot szeretnél, amivel utána jó ideig nem lesz gond... ". Ergó olyant szeretnél, amire nem kell rögtön az árának egy részét még rákölteni.
Nem feltétlen a legdrágább a legjobb, csak az általad vágyott jellemzök alapján valóban érdemesebb a kínálat felsö szegmenséböl nézni darabokat. Ez a legtöbb típusra azért ráhúzható, az olcsók nem véletlenül olcsók, a drágák pedig nagyobb valószínüséggel okkal annyik, leszámítva a már említett túlértékelt darabokat, de azt még mindig nem nehéz kiszürni.
Ne felejtsük, hogy ezek 16 év körüli autók, a hozzá tartozó futásteljesítménnyel, amit mire kifizetsz 19-20 lesz. Én csak egy 13 éves - sportos, tehát hajtott - Opelt vettem, a kínálat közepéböl, mégis egy év alatt ráment még egy szabad szemmel is jól látható összeg, a használt autó egy ilyen játé, többet-kevesebbet úgyis invesztálni kell.
Ha leosztod a kívánt összeget a leírt 3 évre, az valóban csak mondjuk havi 20 ezer Ft törlesztés, de 3(!) éven át fogod azt fizetni. Azért az nem kevés idö, még ha fiatal is vagy.
Nyilván nem vagyunk a személyi bankárjaid, de ilyesmi helyzetben én is inkább elrakosgatnék amennyit csak tudok, és inkább 1-1,5 év múlva ( vagy ha eladod a jelenlegi autódat, akkor kevesebb ) kp-ért beleülni egy - akár ilyen, akár közben más is megtetszik - autóba, mivel, ahogy írtad van mivel közlekedj, és utána megint a teljes félrerakható pénzed megmarad.
De persze ez csak egy vélemény, ami mint tudjuk, olyan, mint a shaglyuk...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen