- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Zsozso- #173546 üzenetére
Ezt csak az idő mondja meg
Ha tényleg rendben cserélték és nem csak olajfrissités volt akkor nem szabad gondnak lennie. Ekkor futásnál inkább az EGR, DPF kombó szokott már megtelni. Érdemes elvinni márkaszervizbe ahol kitudják olvasni a DPF és a befecskendezők állapotát.A váltóba senki nem lát bele, de ez szerencsére a legkevésbé romlós fajta amit a 2.0 CR mellé tettek. Ha egy picit lefolyatnak az olajból akkor abból lehet valamennyire következtetni, hogy tényleg cserélve volt-e.
A vezérműszíj cseréje amúgy 5 év vagy 210k km. Tehát egy picit túlhordták szerintem. Ha csak nem 2 év alatt toltak bele mindössze 10k km-t[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen