- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz geckowize #181715 üzenetére
Nem a hengerültartalommal van a probléma hanem a konstrukcióval.
A régi 1.0 1szfe örökélet+1nap. Cseréled olajat 600-700.000km után 0 olajfogyasztás, akár eredeti vezérlés, lánc...
Az 1krefe meg az egyik legproblémásabb Toyota motor. Hiába figyelsz rá, cseréled olajat időben 200.000kmet nem szokták megérni. Lehet, hogy 2014re a hibáit javították... lehet nem.Hamár ugyanez a helyzet a régi 1.3as 2sz-fe vel is. Az is örökélet +1nap. Cseréled olajat 600-700.000km után 0 olajfogyasztás, akár eredeti vezérlés, lánc...
Utóda az 1.33as 1NR-FEmeg leragadó gyürű, vvt, 200.000kmnál már hiába figyelsz rá, cseréled olajat időben minden baja van.Ha jól emlékszem a 2004es 1.4 D4D elég jó konstrukció ha nincs vele bajod mért akarod cserélni? Keveset eszik, megbízható.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
SaNyEe
aktív tag
válasz geckowize #181715 üzenetére
a forgatónyomaték különbségre vesd szemed, azt fogod érezni.
Nyomatékból a több,az a jó. Az lesz rugalmasabb a hétköznapokon is városban, kaptatón felfelé meg úgy általában mindenkor. Hogy csúcsteljesítményben is jobb, az grátisz.Amikor beültem a turbódízelbe (320Nm) hirtelen megértettem hogy fér be a 2 autónyi lyukba akárki a belsőbe a külső sávból, csak ki kellett várni a turbó tőtike idejét..
A villannyal már ez a baj is megszűnt-- end of transmission --
-
válasz geckowize #181715 üzenetére
inkább a nyomaték fog hiányozni az 1.0 vs 1.4 között még akkor is, ha mindkettő benzines, pláne így, hogy az 1,4 az diesel.
1.2 benzinnel is sikerült majdnem nem felmennem az emelkedőn, az 1,4 már megoldja benzinesben, ha vissza kapcsolsz és pörgeted. az 1.0 csak 1-2 személynek, sík terepre városba[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Xbox tulajok OFF topicja
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Politika
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs