- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #196645 üzenetére
Gondolom már unalmas, hogy ezt írom, de az 1.5 DPI-t ki kell próbálni. Szeretem a szívó és a turbó motorokat is (kompresszorost nem vezettem, szánom bánom ) meg a hibrideket is. Azt, ami jó lett. A foscsin hangolt/méretezett turbóst se szeretem meg a lusta/sehol nem húzó szívót sem.
Sajnos a keletiekre jellemző, hogy a sztratoszférába (vagy 1000prm-el) lövik be a nyomatékmaximumot, így erőtlenebb(nek tűnik) mint egy számomra kellemesebben hangolt (európai) motor. A 110lóval, és a kivételesen 3500as nyomatékmaximummal egy élhető karaktert megszavazok láttatlanban a Hyundainak.
Még azt is megkockáztatom hasonlóan használható mint egy gyengébb, hosszabb váltós Skyactive G a 3asban.Az én szempontjaim nembiztos hogy másnak is mérvadóak. Futóműnél egy minimum komfortot elvárok (ne rázzon, zötyögjön, dübögjön) és egy használható csillapítást is. Kanyarban, főleg magyarosan remek utakon ne essek le az ívről, mert nem csak zavaró, nem is biztonságos (suvok jelentős része itt kiesett, köszönöm, leülhetnek).
Motornál is majdnem milyen konstrukció, de legyen normálisan terelhető(használtban legalább chippelve), relatív megbízható, ne fogyasszon sokat.
Az autó legyen bevállaltan valamilyen, nagyon zavar amikor a különböző elemei az autónak különbözőre sikerültek.
Az ülések a rossz derekammal szintén fontosak, ahogy egy minimális vezetői környezet/ergonómia is. Ez azt jelenti hogy nincs olyan hosszú kezem mint egy orángutánnak, 175centimre tudjam kényelmesen és biztonságosan beállítani a kormányt/ülést; nyújtózkodás nélkül érjem el a ... mindent, magamra húzott övvel is. Fura, hogy ez pl a 208-ban neccesen teljesül, mert jobban kell (szellőzőrácsok, tekerők, váltó, stb) nyújtózkodnom, mint bármi másban, pedig kb függőleges támlával ülök (és itt éppen legalsó állásban, de ennek elég magas az üléshelyzete).
Legyen valamilyen nem túl pléh hangja; ne legyen darabos és nagyon döglött a kormány (Rapid és F30 már határeset, utóbbi már inkább zavaró), legyen jó a világítása, vagy könnyen upgradelhető legyen legalább.
Zajkomfort terén nem tudok konkrét számokat mondani, de szélzaj, üvegeken át a környezeti zaj, gördülés, motor, kipufogó is legyen valamilyen tűrhető szinten - vannak modellek ahol 1-2 zajforrás nagyon kiemelkedik a többiből, és elég zavaró.
Kiidegelnek ha a praktikumra nem figyeltek - kulacsot le tudjam rakni, (gyerekét is) tárcámat, telefont, szemüveget. Tudom, tudom, extrém igények, nem is sok modellnek sikerül ezt megugrania. Ide sorolom azt is, hogy legalább hátul legyen lehetőleg valami fényezetlen felület ha biliárdozni kell parkolásnál, meg cuccolás közben se karcoljam össze a lököst - ez egyre kevesebb autón van jelen (vagy gumicsizmás, akarom mondani túrabakancsos csomaggal esetleg).
Szintén földöntúli igényem a normális kilátás - A oszlop, hátralátás; értelmes méretű és alakú (gyorsan felfűthető) tükrök. 208ason nagyon faszák, leköveti a kaszni alakját, elég nagy, sokat látni benne, a Megané kevésbé jó, pedig sokan dicsérik hogy milyen fasza (nem rossz, pár főleg német konkurenshez képest, de van feljebb is). Ide tartozik az első szélvédőn kilátás is, nem akarok a kormányon hasalni a lámpáknál, meg vannak modellek (E90, F30) ahol még elöl is klausztofóbiám van.Nálam a jól használható és bővíthető csomagtartó is fontos, nem szeretem amikor 20-25°os szögben állnak a támlák fektetve egy kombiban, ill nem figyelnek a csomagrögzítésre, és/vagy rohad magas a csomagtérpadló (és pl nem férnek be a bringák emiatt). A dönthető anyósülést kezdem a következő autónál elengedni, mert már egy kezem elég ahhoz, hogy megszámoljam hány modell tudja
Az én szempontjaimnak főként a kombik, kompakt egyterűk, és egyes ügyesebb crossoverek felelnek meg.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen