- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz BigBlackDog #210191 üzenetére
Nem, dehogy.
Légzsáknak csak annyi előnye van, hogy változtatható a nyomása és szintezhető a jármű magassága kerekenként. Csillapítási feladatot nem lát el. Ha átalakítod a kocsidat légrugóra, akkor a gyári lengéscsillapító ugyanúgy bent marad. Illetve ha utóbbin nem változtatnak, akkor igazából a menettulajdonságokon semmit nem változtattál, mert a lengéscsillapító viszi át a kasztnira az ütéseket és vibrációt. Sőt! Ha nem az ideális munkaponton (jól írom?) használod a lengéscsillapítót, mert leültetted/felemelted a kocsit, akkor csak rontasz az egészen.Erre mondták nekem azt régen, hogy egy jó coilover sokkal jobb lehet a feladatra, mint a légzsák beszerelése. Utóbbi csak a teherszállításnál előnyös igazán a szintezés miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen