Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz EQMontoya #87655 üzenetére

    155 lóhoz? Simán jó oda a sperr, már az MX-5-ök nagyobb verzióiban is volt és van. És kell is bele.

    Ez azért az almát a körtével, azt érzed? ;) Az MX-5 -ös egy célgép, egy kétüléses élményautó, ami arra van kitalálva, hogy kimenj vele a Mátrába és letaposd. Nem mellesleg sokkal könnyebb, virsli gumik stb ... naná, hogy oda ilyen felhasználásnál kell a sperr. Nekem is csak 2 literes szívó, de ha mókázom akkor nagyon szar a nyitott difi, nem tudok kanyarból kigyorsítani .... (mondjuk ez még szar helyen is hajt, az is tetézi). Na de most őszintén, mikor viszed ki a lexust a Pilisbe letaposni? 1360 kilós autó, 2 literes szívóval, ráadásul hátsókerék miatt azért kerül súly hátra, ne mondd már nekem közúton átlag használatnál olyan marhára kéne ebbe egy sperr :U
    Ha ott és úgy használsz egy autót akkor igen, de mondom az más kategória. Persze lehet valaki játszósnak vesz egy ilyen lexust, nem tudom, de mondjuk itt pont nem erről volt szó :)

    [ Szerkesztve ]

  • 8th

    addikt

    válasz EQMontoya #87655 üzenetére

    Figyi. Nem kell folyton bizonygatnod a megbízhatóságát mivel tisztában vagyok vele és sosem állítottam az ellenkezőjét. De, a 233g-os CO2 kibocsátással szerinted nem környezetszennyező? Értem. Üvegházhatás meg smafu mi? Mindegy. Katalógus szerint 1430kg üresen porszáraz tankkal. Beül két átlagos 70kg-s ember némi csomaggal megtankolja mert anélkül nem megy és hoppá máris 1.6+ tonna. Ahhoz a súlyhoz még éppen elég annak a nyomatékszegény szívómotornak a teljesítménye. Az a nyomaték amit az a motor tud édeskevés egy akkora súlyú autóhoz. Ráadásul az a 195Nm is csak 4600-ig forgatva jön elő a 155ló meg csak 6200-nál van meg ergo szanaszéjjel kell forgatni, hogy produkáljon is valamit de ha ívet tapos az ember a padlólemezbe akkor sem fogja lefosni a bokáját a gyorsulástól. A fillérbaszó monitoron is versengenek az elvakult fanok, hogy kié eszik kevesebbet de még ott is 9,77 az átlagfogyasztás. Az mocskosul sok egy ekkora autótól de egye-bassza ha rendesen menne akkor még el is nézné neki az ember. De nem megy. Közel 10sec a 0-100 és valamivel kétszáz felett már véget is ér a móka. Sportkombi, hát persze. Amit haver vett pont egy éve az sportkombi ez nem. Manapság az 1.6 szívóbenzinesek is közel tudják ezt (egy Citroen C-Elysee 1.6 például). És ha már kombi: nevetséges méretű a csomagtér. Egy vacak Dacia Logan több cuccot elnyel pedig az nem kombi hanem egy egy mérettel kisebb filléres kis sedan. Ha már kombinak nevezik az IS SportCross-t meg kívülről hellyel közzel úgy is néz ki akkor legyen is az. Haver pont egy éve lett a tulajdonosa egy első generációs Subaru Impreza Wagon GT-nek annak is akkora a csomagtere mint egy alsó-középkategóriás csapott seggű 5ajtós akárminek vagy még talán akkora sem. Nevetséges. Vagy ott a Mazda 323 S-Wagon. Minek hívják ezeket kombinak? Japánban nem tudják mi az a kombi vagy mi? Egy Vectra vagy Mondeo kombi, az igen azokba lehet cuccolni de ezekbe szerintem még annyi sem fér be mint a sedan változatukba. És amilyen jól néz ki az IS sedan hátulról olyan ocsmány a kombi verzió. A C oszlopig unalmas és fantáziátlan mint a kilencvenes évek japán autói a seggétől meg egyenesen kiráz a hideg annyira ronda. Elképzelni nem tudom ki adott a SportCross-ért pénzt anno amikor ott volt a sokkal pofásabb sedan is.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák