- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Most nem azért, de ha szoftveresen megoldható a dolog, akkor nyugodtan frissíthetnék az autót gyártási évtől függetlenül. Mint ahogy más esetekben ez meg is történik: a Ford Transit Custom-ünk még az állófűtés miatt is járt szoftverfrissítésen, pedig az aztán egy igazán rétegextra egy alapvetően melós kisteherautónak szánt modell esetében. De hogy a márkánál maradjunk, apám Accord 2.2 dízele is járt bent szoftverfrissítésen, ha jól emlékszem a DPF regenerációval összefüggésben.
Ezek nagy valószínűséggel nyilvánosságra sem kerülő ügyek voltak, nem is értem, hogy egy ilyen nagy visszhangot keltő esetben miért nem frissítik a lehető leghamarabb az összes érintett autót. Blama.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen