- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
gp A program továbbra is készül, megjelenési dátumot azonban sajnos még mindig nem kaptunk.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90370 üzenetére
Kicsit pontosabb elképzelést írhatnál még. Kombi, egyterű, sedan...? Évjáratban minimum elvárás?
mod.
Srácok, épített már be valaki utólag tolatóradart? Pesszimista vagyok az ilyen 5-6000ft-os szettekkel szemben. Korrekt, megbízható, minőségi szett vajon honnan indul?
Első körben ezt néztem, de azt sem akarom, h lehúzva érezzem magam.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #90370 üzenetére
Bocsi tényleg elfejejtettem pár dolgot. Szoval elöször is svédben lakom szoval semmi regado stb itt nincs ilyen. Régebbi dizelekre van elég nagy sulyado de ennyi. Legtöbbet egyedul utazom melo haza. Ennek ellenére kombi érdekelne elsö sorban de egy sedán vagy akár 5 ajtos is szoba jöhet. Kombi csak azért mert hátha kell alapon. De amugy bnömnek kombija van. évjárat olyan 2000 utáni inkább, km meg 150.000 max. Mivel ugye évente 35k -t megyek hamar gyulik. Csomagom csak egy szatyor meg egy háti táska van amit magammal viszek.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
runner 125
nagyúr
-
-
Bdanyy
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz Xmodule #90432 üzenetére
HI!
mert ha bug van egy cr dizelle a agatjad is rakoltotd, ami a hazai iszonyok ooztt igencsak fenyegeto veszejj, svedekel meg oto meg en nem vettem hogy esmerem a iszonyokat
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz Xmodule #90432 üzenetére
Ahol tipikusan sokat esik a ho, ott a hatsokerekhajtas nem elony.
Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Olyan nincs, hogy egy marka sokat fogyaszt. Az egyes modelleket kell megnezni, hogy adott motorral mennyit fogyasztanak. A Volvo C30 1.6D-vel akar 5l alatt is el lehet jarni, viszont egy S80 T6 nem fog 10L alatt fogyasztani.
Azert kaptal ajanlasba 2.4D motort, mert az a legjobb volvo diesel jelenleg. A helyedben a volvo V50 D5-ot keresnem. -
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90432 üzenetére
Ez nem nagyon igaz rájuk.
A kézi váltós 2.4D megáll 6-ból. De, a 140 - 170 lóerős 2.4 szívóbenzin is kijön 9 literből.
Ha, biztosra akarsz menni, ne automatát nézz, noh és fogyiban minimum 1,5 liter pluszt rá lehet számolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz Xmodule #90447 üzenetére
Minden autóra oda kell figyelni. Használtnál a bmw sajnálatosan nagyobb lutri: itthon hajtják mint a szódás a lovát, majd ha költeni kell rá, eladják inkább. A volvo itthoni közönsége sokkal megfontoltabb a járműkímélés kapcsán. Persze ezek csak előítéeletek, de az esetek többségében alappal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90447 üzenetére
V70-ben tény h sokkal több a hely, mint a V50-ben.
Alkatrészek árak biztosan olcsóbbak, mint a BMW, Merci, Audi trióhoz, ráadásul te ott vagy Svédországban, tuti hozzájutsz mindenhez sokkal kedvezőbben.
Qru
Mind home videó. Nagy részüknél nem lett lepróbálva előtte, h vajon felsül-e az autó, vagy nem.
Egyik nagy kedvencem még. Nyilván, ez már túlzó, nem ilyen környezetbe való, de meglepő mód, teljesítette az emelkedőt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Xmodule #90447 üzenetére
Haver S60 2,4 D-jében most van 560k km. Semmi baja pedig a sokat szídott 5 sebességes ótómata van benne (kezd kicsit hülyélkedni a váltó igaz de még megy/egyben van az is). Szóval a 200k km (ha valós) az még semmi, a legrosszabb esetben is az életciklusa felénél jár az a motor.
tboy93: Ez így nem más, mint egyenrangú utak kereszteződése, tehát jobbkéz szabály... Ha egyszerre értek oda arra is van vonatkozó iránymutatás a KRESZ-ben. Ilyenkor az egyik félnek le kell mondania az elsőbbségéről.
Gergőke88: Sokáig használtuk családi autónak a Jazz-t. Nyaralás 4 fővel sima ügy volt. Nem kicsi az az autó csak annak látszik.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90465 üzenetére
Ugyanígy megy itt is és még a feltöltési mennyiség is stimmel.
Valami ilyesmivel jól járnál szerintem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90495 üzenetére
Ebben a mikrobuszban szerinted miért van Volvo ülés?
Dehogy Rönó, 100%-ban saját fejlesztés. Tovább nem akarom ajnározni, fél évig bújtam a netet vásárlás előtt, hidd el h az egyik legjobb diesel konstrukció.
VW diesellel szerelték annó a 240, 740-es szériát, de az nem tegnap volt...A 2.4D jelölést akkor kapta meg az egyébként 100%-ban D5-ös motor, amikor kihozták a kedvezőbb adóterhek miatt lefojtott, 126 le-s modellt. Cikk. Nincs köztük fizikai különbség, utólagosan ugyanúgy teljes biztonsággal módosítható 185 le-re. (A modder cégek hozzáteszem 220le-ig, 455Nm-ig - mint a legújabb D5 motorok -, javasolják a módosítását.)
A D5 jelölés 163, 185, 215 le-s (csak a legújabb) teljesítményt jelenthet. A fentebb írt pénzmagért a 163 le-s fog beleférni, de ahogy írtam, van benne tartalék, ha kevésnek éreznéd teljes biztonsággal emelhető.Általánosságban elmondható, h az összes saját fejlesztésű motorjuk típushibamentes. Szívóbenzinek szögegyszerűek, de a turbos erőforrásokra sem panaszkodnak.
Egyedül az automataváltóra kell odafigyelni, de véleményem szerint inkább jobb elkerülni az 5 seb. Geartronic-ot. Vagy, ha bevállalod maradjon a zsebedben 5-6-700k, elrakva a váltóra. A minimum ezesetben h vásárlás után rögtön egy szűrő - olajcsere a váltóban és célszerű teljesen kipucoltatni szakműhellyel.
Turbo benzinmotorok papíron mindig kevesebb fogyit ígérnek, de ez a gyakorlatban aligha teljesül.
spritmonitor.de-n rá tudsz keresni 1-1 modell fogyasztására. Arra figyelj, h állítsd be mindig a le-t és a váltó típusát is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Verbat
csendes tag
válasz Xmodule #90495 üzenetére
A Volvokban ülni a legjobb. Már a 850-esben olyan az ülés, hogy utána minden kényelmetlen - a térkínálat már csak hab a tortán.
Komolyan gondolkodtam, hogy kimentem az autóból az üléseket otthoni fotelnak, csak akkor nem lehetne eladni
Nálunk lassan körvonalazódik a megoldás, talán a héten meglesz a döntés. Majd megírom, mi lett.
-
Kornel
veterán
válasz Xmodule #90574 üzenetére
Ha így "laikiusként" vibrálást éreztél, akkor az a kettőstömegű lesz.
kuplunggal együtt kint simán számolhatsz rá 400k-t HUF-ba átszmítva.
attól még lehet jó egy kocsi, csak bele kell alkudni az árába.
szerintem mielőtt megveszel egyet, nézesd át valami profi műhelybe/szakszervizbe.
a 30k-s olajcsere meg egy fszság, felejtsd el ezt a példányt, keress olyat, aminek gondos gazdája volt, és ledobta 15 ezrenként az olajat.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Xmodule #90574 üzenetére
Legjobban akkor jarsz, ha elviszed a kiszemelt autot egy markaszirvizes atvizsgalasra-alapotfelmeresre es ott megnondjak a tutit. Lehet, hogy belekerul partizezerbe nalatok es a vegen meg sem veszed a konkret autot, de nagyon megeri az arat, mert legalabb nem szaladsz be valamibe aminek mar log a bele.
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90574 üzenetére
A 90498-ban mar leírtam h ugyanarról a blokkrol van szó 185le-ig, es h tipushibamentes mind.
Hat, az 5 literhez igencsak kímélni kell, de képes akar 5-tel is beérni.
Motortartobakokra valóban célszerű figyelni, ezeket elképzelhető h hamarabb elfogyasztja, mint egy kis ccm-es benzinmotor, index fórumon cseréltek a közelmúltban többen is, de ez velejar.
A vibralas hol jelentkezett amúgy, mar alapjáraton, vagy bizonyos fordulaton?
Azert nyugodtan ki lehet huzatni ezt a motort akar 4-5000-ig is ha bemelegedett, nem kell rögtön elvaltani.
Gaborbol jól mondja, ha nincs kint ismerős aki ért hozza, vidd el szakszervizbe es megnézik neked, de nézz meg meg párat es össze tudod majd őket vetni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
giigz
veterán
válasz Xmodule #90683 üzenetére
2.4 D5 után a 2.0 TDI vicces egy motor...
A 220k-s gondolom egy nagyszerviz, vezérléssel, folyadékokkal, olaj, szűrők, gyertya, ilyesmi lehet, nem hinném, hogy kis olajcserére gondolnának... Viszont még ezzel együtt is, ha jó az autó, akkor arra azonnal le kell csapni, utána sok évig tökéletes lehet
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Xmodule #90683 üzenetére
Nem olyan tartós és "elnyűhetetlen" mint a 2.4 D5. A kettőstömegű ebben is benne van ami jelentős költségnövelő tétel ha cserés (már pedig előbb vagy utóbb de cserélni kell), illetve a DPF állapottól függően okozhat galibát/extra költséget. Ennek telítettsége bevizsgáltatható amúgy. Ha kell tudják takarítani de ha nagyon el van tömődve akkor cserélni kell ami megint egy csinos összeg.
Más buktató így hirtelen nem jut eszembe...Viszont a jó hír, hogy ez a 140-es meg a 170 lovas között csak szoftveres különbség van, tehát egy egyszerű ecu újraírással nyersz nem is olyan kevés extra kraftot (már ha ez szempont).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90683 üzenetére
Ha holnapig ráér megnézem mit ír a szervizkönyv 220k-s szervizre.
2008-as? Akkor elég fiatal, főleg az első körben belőtt árkategóriához képest.Nem lehet a V70-hez hasonlítani, teljesen más autó. A 2.0 PDTDI-t aki kattint kettőt a Google-ban, messziről elkerüli. Közel sincs megbízhatóságban.
Qru
A 140 - 170 ló az a 2.4 szívóbenzin, ő dieselt nézett. D5-ből 126, 163. 185, 215 le-s verziók léteznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90694 üzenetére
6-os váltónak csak előnyei vannak, ez hiányzik az S60-ból is, sajnos ez még csak 5.
Hosszú távon jobb, autópályatempó mellett jól jön a 6. sebesség, de az átlagfogyi is kedvezőbb valamivel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Xmodule #90785 üzenetére
Citroen Saxo dízel. Olcsó, kicsi, nem fogyaszt, a világ végére is elmegy.
Mondjuk én valószínűleg benzines C Corsákat néznék, de biztos, hogy naponta ekkora távolságnál már jobb beruházás egy gázolajkályha. Vagy Yaris, annak van is talán épkézláb dízel-motorja, de majd mondja, aki ért hozzá. Ha amúgy ennyire nincs preferencia, akkor tényleg érdemes jó sokféle autót megnézni, és azt venni, amelyik a legjobb állapotban van a pillanatnyi kínálatból, vagy valami extrát tud a többihez képest (számlával bizonyított friss felújítás, igazolhatóan extrém keveset futott, limitált szériás Colin McRae aláírásával, vagy mittudomén).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #90785 üzenetére
Esetleg egy Lupo 3L Dizel? Az pont kijönne 1.2M ból 200ezer km-el olyan 2001-2002 es modell. Ez automata es 3L/100km alatt van a fogyasztasa. Ez a fogyasztas mondjuk eleg durva szeirntem. Föleg egy tankal mennyi km-t megy. Persze tudom ez kis auto en mondjuk nem vagyok nagy ember. Csak erdekesseg keppen. Igazabol erröl a 3L motorrol sokat nem tudok. Mennyire tartosak stb.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
footy
addikt
válasz Xmodule #90787 üzenetére
A lupo nem egy jó ár/érték arányú autó, hogyha rá vagy kattanva nagyon csak akkor érdemes megvenni.
Egyébként kicsi, puritán, túlárazott. Elsőként jó lenne ha eldöntenéd mekkora autó kell. A V70 és a lupo az nagyon a két véglet. Ha nincsenek extra igényeid akkor valami kompakt is megfelelhet, akár puttonnyal vagy anélkül. -
válasz Xmodule #90822 üzenetére
Lehet h Svédország más, de azért ott is van egy nagyon fontos vásárlási szempont. Nem km-t hanem állapotot veszünk! Soha semmit nem hiszünk el bemondásra , nem még Svájcban sem, hanem megvizsgáltatjuk és függetlenül mindentől a vásárlás után leszervizeltetjük hogy még feledékenységből se lehessen az autónak baja!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90945 üzenetére
Naa, nagy grat hozzá!
Kézi váltós?
Dobj majd be saját képeket is róla, illetve nem hívlak, mert már megtaláltad index-en a forumtopikot, de szívesen látunk továbbra is ott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hdman
őstag
válasz Xmodule #90945 üzenetére
Már kinéztem használt felnit (szép állapot) új téli gumikkal 77ezer ft.
A gumi márkájára kiváncsi lennék, ez igy egyben nagyon olcsónak tűnik...
Ha a 4 használt felni kerülne ennyibe, az is jó üzlet lenne, de hogy ebben még az ÚJ gumik is benne vannak...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple notebookok
- Diablo IV
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 60
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen