- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz pana0017 #124525 üzenetére
Szerintem ennyi futáshoz nem feltétlen érdemes dízelt venni a használat módja ellenére sem. Fogyasztás jó kérdés, azért a havi 1000km egy zabagép autóval is két tankból megvan, ami maximum 40ezer Ft. Ha szeretnél 4 személynek kényelmes utasteret és értékelhető csomagtartót autópályázáshoz, akkor középkategóriás autónál kisebbek nem nagyon jöhetnek szóba.
B5.5 Passat, Audi A6 (C5), Mk3 Mondeo, T25 Avensis, Mazda 6, C Vectra&Signum, Pug 406 és 407, Citrom C5, ami hirtelen eszembe jut ebben a ligában. Mindegyiknek vállalható a fenntartása, van mindegyikhez jó benzinmotor és hosszabb utakon abszolút nem vészes a fogyasztásuk.
Nekem Passatból volt 1.8T, 4 utassal és koppig pakolt csomagtartóval evett 1500km-es úton sokat előzgetve 85%országút+10%pálya+5%város üzemben 7,5litert tankolásból visszaszámolva. Ez nyári érték klímahasználattal, nem épp fogyasztásbarát stílusban vezetve. Ennél kevesebb nem nagyon lesz, ha nagy motorosat veszel (2.5-2.8 V6), akkor ugyanez az üzem 10literből megáll, erre írtam a havi 40ezres üzemanyagköltséget. Ülj le, számolgass, a nagymotoros benzineseknek sokszor nincs áruk, mert félnek tankolni őket. -
Morris
veterán
-
veterán
válasz pana0017 #127595 üzenetére
Tényleg jók a Mazda6-osok, ha sokáig meg akarod tartani, nem 1-2 évig akkor még dízelt is vehetsz szerintem, és még 2 milliót sem kell elköltened. A benzinesek drágábbak, mert a dízel nem bírja a városozást és sokan azt hiszik hogy emiatt szar.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Lacko32
tag
válasz pana0017 #195159 üzenetére
Kia kiváló választás szívó benzinnel.
Mazda a rozsda miatt kétséges, ha kifogsz egy rozsdátlant, akkor azt mielőbb kezelni. Motorikusan gondod nem lesz.
Németekről nem tudok nyilatkozni.Esetleg i30 Hyundai? Civicet tudnám ajánlani, de ezekre az utakra még egy Suzukit is sajnálnék Vagy max a hybrid szedán Civic cvt-vel.
Apropo Suzuki... Korábbi SX4 modell nem bejövős?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Anaren91
senior tag
válasz pana0017 #195159 üzenetére
1.4 TSI nél nem a turbó lesz a legnagyobb gondod. Kokszosodás, meg az előélet. Olaj feszíti a láncot, ha az nem volt rendszeresen cserélve minőségi olajjal (nem 30k ahogy azt előírja a gyártó) akkor érdemes egy vezérléscserével indítani + olaj+szűrő, mert képes elszaggatni a láncot, az meg nem lesz olcsó móka. Helyedben maradnék a sima szívó 1.6 nál, főleg ha sok kis táv lesz a városban, igen hamar elrakódhatnak a szelepek, aztán lehet vinni dióhéjas tisztításra.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
ngaba
aktív tag
válasz pana0017 #195184 üzenetére
Ha kipróbálod, nem fog kelleni az 1.6 szívó...
De csak tsi jött szóba a turbósok között? A Fiat 1.4 t-jet motorja például nagyon jól sikerült konstrukció (itt is ajánlgatjuk gyakran), az Opelnek is vannak jó turbós motorjai. TSI-kből utána kell olvasni, hogy melyik megbízhatóbb.
Én 1.4-esnél kisebbet / 3 hengereset nem vennék semmi pénzért. De ez is szubjektív vélemény.
-
MC Pite
veterán
válasz pana0017 #195159 üzenetére
1.6 mpi szerintem is skippelendő. 1.2 tsi?
Mazda3 ennyiért ami hosszú távon olcsón fenntarható?
2012 utáni Ceedre céloznék ezek közül, mindkét motorral megfelelő arra amit írtál.
Auris, 308 II(elég gyorsan bemelegszik a puretech motor), Megane3?
Titkos tipp lenne a nagyobb B szegmenses autók, Rapid, Cactus, Clio IV (Grandtour), de úgy látom konzervatívabb vonalon mozogsz. Kis motorral is jól mennek, olcsón üzemeltehetőek, városban is jobbak a kis súly miatt[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kedvenc zene a mai napra
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mobilinternet
- Horgász topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs