- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #116350 üzenetére
Kevés a keret a G-hez. 5-600-ért nem túl fényes állapotúak vannak, arra még tuti költeni kell, utána olajcsere, vezérlés, gumi, átírás és bőven rálocsoltál 100-150k-t. Ennyi pénzből inkább F astra kombit néznék, azt 400-450-ből megkapod és marad a kötelezőkre. Esetleg megane kombi. Vagy corolla kombi.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz WOT-H-A-C #116350 üzenetére
En inkább egy fl es megane 1.6os kombit vennék ennyiért.
Jó g astra 7-900 ennyit meg mar en nem adnék érte.
Pont egyik nap ültem ismerős g astrajaba(1.4 16v 4ajtos).
Most nem azért de szerintem valami botrány.
Régi japánok se voltak valami nagy dizájntervezők de g astra kb ugyanez.
Látsz egy nagy feketeseget előtted ,rajta egy deszka es ennyi.
Menetteljesitmenyre az..... Nyomod neki a gazt,3000nel elkezd búgni zúgni fordulat egekbe sebesség sehol es mar valthatod el azzal a kemény kattogos váltóval ,ami alatt kavezol egyet mire bele kattan a sebessegbe(lehet csak ez volt ilyen lehet gyárilag ilyen nem tudom ) hisz hiába porgeted eredmény semmi.
Hátul nekem nehéz volt kiszállni kert magas a küszöb meg én is.Na most ez elfogadható lenne egy 3-400ezres autótól. De nem egy 6-800ezrestol.
Ülések viszonylag jók,futomu, menetstabilitas tényleg jó tehát nem dőlöngél,halknak halk de csalódtam a g astraban. Jobbat vártam.
Mondom. Lehet h csak ez volt ilyen rossz,nem tudom.
Lehet a 2006+ jobbak de ennyiért inkább megane kombi 1.6ba.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz WOT-H-A-C #116356 üzenetére
Szerintem a kombi se csúnya meganeba. Cserébe sokkal szebb belsőt kapsz,meg plüss foteleket.
Az nem baj ha kintről hozatod,sőt szerintem jobb is, feltéve ha nem a legaljabol valogatsz mert egyrészt jobban felszereltek másrészt több az 1.6os mint Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kenguru99
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #136566 üzenetére
Csak az 1.9 SDI miatt jutott eszembe a típus, abból is csináltak azzal a motorral, meg persze TDI-vel (illetve Golf 4-ből is, de azok jellemzően VW "felárral" cserélnek gazdát). Galvanizált karosszéria - amíg nincs törve, nem nagyon rohad (első sárvédő alját leszámítva, ott fel tud gyűlni a piszok, szóval évente nem árt kicsapatni a dobbetét mögött; illetve a csomagtérajtón jelenhet meg a baj kombiknál; első sárvédőív tetején ha van szivacs belül, az is tud gondot okozni, egy centi levágása az aljából a gyári hibaelhárítási előírás). Focus rozsdásodik, dízeleket nem dícsérik agyon az adagoló miatt főleg. Astráról nem tudok érdemben nyilatkozni, az Isuzu 1.7 CDTI-rők kevés rosszat hallottam, az is főleg az üzemanyag minősége/karbantartás hiánya, bár a CR dolgait illetően nem árt körbenézni, mennyibe kerülne rendberakni. DTI adagolója mintha hasonló lenne a Fordéhoz, de remélem kijavít majd valaki. Beltere puritánabb valamivel a Skodához képest. Turbo (változó geometria tud letapadni, ha rövid távon, alacsony fordulaton megy sokat), kettőstömegű be fog lépni, de létezik kiváltó szett, ha nem gond a kicsit több zaj és rezgés. Bezzeg a jó kis SDI, utóbbiakra nincs gond, csak némelyik váltóban kellhet szegecset csavarra cserélni, illetve a hagyományos adagoló nem kedveli itt és TDI-nél sem a tartós magas fordulatot (pályán 3000 a VW konszern topik ajánlása), és az üres tankkal járást (ami meg szinte minden belsőégésű motorral hajtott járműre igaz ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #136568 üzenetére
Ha SDI, akkor már nem kamrás, ezért is eszik olyan keveset Gondolom gyerek érkezik, azért kell a nagyobb autó, ennyiért megpróbálnám az épkézláb hajtáslánc, jó kaszni alapfeltételeket szabni, az esztétikai és beltér állapotára vonatkozó feltételeket másodlagosnak véve (ülés azért ne legyen szakadt ). Kombi testben a kis SDI közlekedésre elég, 5-6 között eszik nálunk, itt 68 ló, szóval nem kifejezetten dinamikus (kb 18,5mp a 0-100 gyári adat), és 120 felett hosszú távon nem érdemes hajtani. Ha többször van autópályás menet, akkor meg főleg TDI-t néznék inkább, 90 vagy 110 lóval. Felszereltséget érdemes figyelni, 6 légzsák (beltérben ezt 10 felirat hirdeti ), ESP, digitklíma már rendelhető volt (klíma kompresszor gyenge pont), ilyen téren is gondold át, mennyire számít a kényelem és biztonság. Facebookon a Hungarian Octavia Klub csoportot nézd meg hátha kínál valaki egy jól karbantartott darabot ilyen áron. Opel topikban kérdezz rá esetleg az Astra dízelekre még, és mindenképp menj próbakört a kiszemelt típus több példányával, hogy ráérezz a különbségekre (pl hasznaltauto.hu legolcsóbb és kereten kívül legdrágább a környéken).
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen