- Poco X6 Pro - ötös alá
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #164439 üzenetére
Minden olcsóbb azóta, de érdemes elolvasni őket. Aztán kérdezz
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #164439 üzenetére
Szerintem igen (árak tekintetében azért változott a helyzet), de véleményem szerint azért van azokon kívül is jó választás. Milyen ársávban és milyen követelményhalmaz mellett nézelődsz, ha szabad kérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
válasz IMIIKE1998 #164439 üzenetére
Vannak benne jó ötletek, de én a háromnegyedét kukáznám, mert azok még új korukban sem voltak best dealek. Persze, persze új dácsia....
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz IMIIKE1998 #164570 üzenetére
Szerintem egy ilyen pár millából megvan, 90-et is tud talán:
-
proof88
addikt
válasz IMIIKE1998 #164570 üzenetére
Ha kinézet a fontos, vegyél használt kabriót. Sok mindent nem lehet pakolni bele, de instant jól fogsz kinézni benne, hiszen akkor is látnak amikor benne ülsz. HaHu-n bejelölöld hogy kabrió, és végig böngészed, milyen gyártóknak milyen kabriói vannak. Aztán meglátod melyik tetszik.
A másik meg, ha nem akarod hogy lassú legyen, nézd meg hogy adott típus hány kg tömeggel rendelkezik, nézd meg hány LE-s motorokkal van találat. 20 kg/LE arány garantáltan nagypapis. Ember vérmérséklete válogatja hogy honanntól kezdve nem nagypapis. Általában 10 kg/LE-től lefelé kezd élvezetessé válni gyorsulás szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #164570 üzenetére
MX-5, majd mondják a többiek, mennyi egy használható darab
-
-v-
addikt
válasz IMIIKE1998 #164570 üzenetére
160-nal akarok száguldozni
Nem mintha azzal baj lenne
-
proof88
addikt
válasz IMIIKE1998 #164578 üzenetére
500-ban benne van a papírozás is ?
-
pècsimunkás
addikt
válasz IMIIKE1998 #164578 üzenetére
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
426os
őstag
válasz IMIIKE1998 #164578 üzenetére
[link]
Swift > olcsón fentartható
Kabrió > menő
Tuti kombináció. Elég ritka is, szóval megfordulnak utána az utcán. Gyorsítócsíktól kicsit erősebb is lehet akár.
Viccet félretéve, ennyiből annak kell örülni, ha van műszaki, karban volt tartva, nem rohad és elvisz A-ból B-be, a "menő" és élvezetes kategória szerintem nem ez. Főleg, ha utána necces a fentartása is..
-
htomi85
tag
válasz IMIIKE1998 #164578 üzenetére
Most őszintén, ennyi pénzért mit vársz?
Értem én hogy 20 évesen túlteng a tesztoszteron, de lassan találkozni kéne a valósággal. Ennyi pénzért örülj, ha egy korrekt astrát kapsz amit nem kell kéthetente szerelőhöz vinni.
Csajozási esélyeidet úgysem javítja egy félmillás verda, sőt.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz IMIIKE1998 #164578 üzenetére
Figyu, elmondom hogy én hogy jártam. Tavaly nálam is jelentkezett ez. 4-500 körül gondoltam én is. Alkalmi használatra vettem volna. Pesti vagyok, nem vagyok kocsihoz kötve. Nyáron főleg bringával járok dolgozni. Szerencsére le tudok munkahelyen zuhanyozni ha gázos a helyzet. Most fel van túrva a város, sok a felújítás, ősztől kezdve újra használhatóbb lesz a BKV. Ha kell, azt használom. Télen is szoktam bringával járni, olyankor nehezebb megizzadni, talán még jobb is mint nyáron! Szóval én nekem tényleg nem kell annyira kocsi, de a jelenség hogy azért jó lenne ha lenne néha kocsi, nálam is jelentkezett. Gondolom ha vidéki vagy, ott fontosabb ha kényelmesen el tudsz jutni A-ból B-be vonat vagy volánbusz használata nélkül, meg nincs minden sarkon kis bolt, fontosabb ha van mivel néha bevásárolni.
Végül letettem a kocsi vásárlásról, mert ilyen áron nehéz olyat találni, amire aztán nem kell még ugyanennyit költeni szerintem. Amúgy Totalcar-ék csináltak videót is, asszem hárman választottak 1-1 autót 300 ezer körül és tesztelték őket. Sajnos most nem találom pedig kerestem. Voltak problémák a kocsikkal.
Életem első autóját megvettem tavaly 29 évesen. Az eladó jó barátom, egyben kollégám is. Nem akarta nekem eladni az autót, azt mondta nem akarja hallgatni hogy épp mi romlott el benne. Egy 21 éves B Corsáról volt szó, jó rozsdás, viszont csak 145 ezer km volt benne. Ő 2012-ben vette, azóta ő pakolt bele 30 ezret. Mondtam neki, azért ha tényleg el akarja adni, szóljon nekem mindenképpen. Azt mondta olyan 100-150 körül adná el. Végül amikor odáig fajult a dolog, azt mondta odaadja 70-ért, hogy legalább a következő kocsijának papírozását állja ez a régi autó.
Megvettem tőle 70 ezer forintért!
1 éve van nálam. Minden működik benne, igaz kb semmi sincs benne amire azt mondhatnánk hogy nem az autó mozgatásához szükségeltetik. Kézi ablaktekerő, nincs kormányszervó, se klíma. Viszont az ablakokat és a tükröket szépen lehet kézzel állítani, télen pár perc elteltével fújja be a meleg levegőt a kocsi, levegőztetés jól működik szóval ablakpárásodás télen is gyorsan elmúlik. Az autó mindig könnyen elindul, ablaktörlők működnek. Hidegben kicsit rángat a kocsi 1-esben de pár perc múlva elmúlik. Autópályán jó időben sík úton bírja a 130-140-et hangosan, enyhe emelkedőn nem erőltetem, 100-110 körül megyek, de sokszor sík úton is csak annyival, hogy kevesebb legyen a menetzaj.
Eddig 7 ezer km-t raktam bele, Horvátországba is levitt gond nélkül, haza is jöttünk vele.
Elmondhatom hogy nagyon szerencsés voltam vele.
Kereskedésben nem lehet ilyen állapotú kocsit kapni szerintem 2-300-ért sem. Legalábbis a Totalcar teszt alapján amit sajnos nem tudtam belinkelni, pedig tanulságos!Amiért ezt a hozzászólást írtam, az a fenntartás és egyéb járulékos költségek. Ez alapján még jobban be tudod lőni, hogy biztos most kell-e neked autó?
1.: papírozás mikor megvettem:
- KGFB + baleseti adó 33 000 Ft
- Eredetvizsgálat 17 000 Ft
- Vagyonszerzési illeték 10 000 Ft
- Törzskönyv + forgalmi 12 000 FtEz összesen 72 ezer Ft.
Gépjárműadót nem számoltam, mert azt az előző tulaj már befizette tavalyi évre. Amúgy erre a kocsira csak 4 620 Ft egy évre.
2.: szerviz
- Olajcsere (+szűrők csere) 20 000 Ft
- Új hátsó fékdobok 30 000 Ft
- Kerékcsapágy bal hátsó új 10 000 Ft
- Gumi cserék téli <-> nyári (2) 14 000 Ft
- Kerékcsapágy bal hátsó új 12 160 FtEz összesen 86 ezer Ft.
A hátsó fékek rossz állapota miatt nem fogott rendesen a kézifék sem. Persze el lehet lenni kézifék nélkül, ha fokozatban hagyod az autót, nem gurul el. De a kiállás nagyon nehéz lesz, ha meredekebb lejtőn állsz, és előtted-mögötted közel parkolnak a kocsik, szóval jobb ha ilyenkor is van egy fasza kéziféked. Ezt egyből javíttattam, azért kellett fékdobokat cserélni. Elvileg kerékcsapágyat is kellett volna cserélni, de csak egyik oldalon lett cserélve, a másik át lett téve a másik oldalra. Nem jött be, később újra elkezdett búgni a kerék menet közben. Nem kritikus probléma, el lehet vele járni még egy ideig, de cseréltettem egy idő után, ezért szerepel 2x a kerékcsapágy fent. Valamint ugye szezon előtt/elején gumicsere is kell.
Fontos továbbá hogy sokszor alapvető a vezérléscsere is. Esetemben nem volt rá szükség, hiszen megbízok a barátomban, és ő korábban cseréltette, még bőven nem jött el az ideje a következőnek. De ez további tényező általában amivel számolni kell. A motor bánhatja ha nem történik meg időben.
3.: egyéb
Itt nem sorolok fel mindent amit én beszereztem a kocsihoz, nem számolom bele a láthatósági mellényt, frissített elsősegélydobozt, porral oltó készüléket, vontató kötelet, bika kábelt, jégkaparót, fm transmittert, szivargyújtó usb-s töltőt, szivacsot.
Ami viszont szintén kellett legalább 1x megvenni: mivel a kocsit gyakorlatilag 2 db 7 illetve 2 db 12 éves téli gumival vettem, amiket alkalmatlannak találtam további használatra tehát elkerülhetetlen volt új gumiszettek beszerzése:
- Nyári gumiszett - Fulda, 36 ezer forint volt 13"-as méretben;
- téli gumiszett - Hankook, 32 ezer volt 13"-es méretben;
- ablaktörlő folyadék + fagyálló (vehetsz fagyálló ablaktörlőt is, én a nyárit kevertem fagyállóval) - 4 ezer ft.Ez összesen 72 ezer forint.
Szóval, tankolás nélkül a 70 ezer forintos kocsira költöttem 230 ezer forintot, hogy használhassam, + maga kocsi vételárával ez 300 ezer forint.
Valszeg ezt neked is meg kell tenni ha 500 ezerért veszel autót. Nekem nagy szerencsém volt hogy a felsoroltakon kívül semmi mást nem kellett csinálni az autón 1 év alatt. Mivel egy 22 éves autónál bármi elromolhat bármikor, ez nagy szerencse, meg az hogy barátomtól vettem aki nem kamuzott semmit. Sőt mielőtt megvettem, szerelő akna fölé álltunk a kocsival, megmutatta hogy néz ki az alja, stb. Továbbra is bármikor elromolhat rajta bármi: benzinpumpa, akksi, stb. Most sem patent az autó mert mint mondtam, hidegen kicsit rángat, illetve 1-esbe néha nem tudom berakni csak 2-3. próbálkozásra rutinnal. És ugye nagyon rozsdás. Hátsó kerékjáratnál, küszöbnél, stb. Következő műszakit már nem fogja megkapni, de sok pénzbe lenne a kilakatoltatás, ezért másik autót fogok keresni.
Így 1 év távlatából azt mondom, nagy szerencse hogy így kihasználhattam ezt a kocsit. Tavaly leugrottunk vele Horvátországba, barátom rosszul volt az ötlettől. De mondtam neki, ha megáll alattunk az autó akkor megáll, fiatalok vagyunk, az is buli. Mivel gyerek még nincs, nem olyan para ez. Nyilván gyerekkel sokkal nagyobb probléma lerohadni az út szélén.
Meg ugye, nem is olyan biztonságos ez az autó, újkorában sem volt a biztonság fellegvára, hát még mai szemmel, pláne rozsdásan. Beléd jönnek, összehajlik.
szerk.: most látom, nem is írtam oda, hogy a szervizelés mellett csináltattam egy full tisztítást amiben benne volt az ülések mosós-szárításos tisztítása is, elég koszos volt belül az a kocsi ... 16 ezer volt. Meg az ablaktörlő lapátokat sem írtam le, pedig azok is cserések voltak. Nekem ez a kocsi összesen 800 ezer forintomban van mindennel együtt, ebben van 275 ezer forintnyi benzinpénz, 300 ezer forint amit fentebb leírtam, és 225 ezer forintban az egyéb kiegészítők amit nem részleteztem és a parkolási díjak, matricák, alkalmi mosások amiket szintén nem írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz IMIIKE1998 #164578 üzenetére
Alkudj annyit, hogy kijöjjön az átirás.
Punto GT -
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #164610 üzenetére
Ha Bp, ott a Bubi és tsai, vidéken meg olcsóbb a taxi is talán.
-
válasz IMIIKE1998 #164610 üzenetére
Nincs drágább autó annál, ami csak áll.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz IMIIKE1998 #165421 üzenetére
Ford
-
szőröscica
addikt
válasz IMIIKE1998 #165430 üzenetére
Az meg pont nem. Focus es Fiesta Mk6.
-
szőröscica
addikt
válasz IMIIKE1998 #165432 üzenetére
Jo verda, de kb. annyira biztonsagos mint a Suzuki es vezetesi elmenyt ne varj tole. Elvisz A-bol B-be. Mind rohad rettento modon.
Nekunk volt 99-tol 6 even at egy, ujonnan vettuk. Szerettuk.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #165434 üzenetére
Havonta kb. 60k lesz a "diákfizetésem" suli mellett, ebből havonta max. 25k-t szánnék a kocsira fenntartás gyanánt. Gondolok ilyen esetben kb. ezek lesznek a lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz IMIIKE1998 #165441 üzenetére
Tankolással
-
hobizoli
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #165434 üzenetére
jo a Swift
kocka Golf mar OT rendszamos lehetnetöbb drón kell ;P
-
hacki87
senior tag
válasz IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Az 1.6 bravo kB 3x tankoltam meg havonta. Egy tank 500 600km kB 50liter.
-
Motion_Blur
félisten
válasz IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Annyi kis túlzással elmegy nekem a detailing kiegészítőkre
Üzemanyagot ha leveszed akkor havi szintre a kövezkező éves költségeket oszd le:
- teljesítményadó
- KFGB
- olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő
- 1x klímatisztítás
- 2x gumi/felni csere + centír, feltéve ha van rendes gumi és nem kell venniEz az alap, feltéve hogy futómű + fékek is faszák és nem rohad sehol az autó.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Ha Bp lesz, akkor BKV, Blinkee, Greengo, limo...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Nem, dehogy sok is, 5 ezer elég tankolással... Szerintem maradj a tömegközlekedés mellett, ha nincs rá pénzed. Én most adtam el a kocsim, 1-2 évre terveztem vele, és direkt úgy vettem hogy ne bukjak rajta sokat. Pár hónap híján 2 évig volt meg, a kocsinak egy 15 ezres kapcsolón kívül semmi baja nem volt, és a vételárhoz képest sem buktam rajta sokat, de így is ~1.5 millió ment el rajta, leosztva havi szinten olyan 70-75 ezerbe jött ki (ha érdekel itt van mire ment el). Szóval ha még semmi baja sincs a kocsidnak, nem csak annyiból áll hogy megvetted és tankolod.
-
426os
őstag
válasz IMIIKE1998 #165452 üzenetére
Várj még az autóval, 25k havonta semmire nem lesz elég. Úgy emlékszem én évi kb 10e km futásra, egyszerű szívóbenzinre (7-8l/100km) számoltam valami 40-45k-t havonta, csak az alap karbantaartásokkal számolva, feltételezve, hogy nem jön elő költségesebb probléma. Ezek alapján nem értem a 25k mire elég, hiszen a 40 is egy elég optimista feltételezés volt részemről a soha el nem romló használtautóval.
.
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #165470 üzenetére
Szerintem nincs.
A rozsdára kell figyelni nagyon, ha találtok egy alulról rozsdamentes bácsiautót azt azonnal meg kell venni még ha elsőre drágának tűnik akkor is. Bármi más hibája van azt néhány tízezer forintból meg lehet javítani ki lehet cserélni. Iszonyú olcsó hozzá a bontott alkatrész és rengeteg van belőle.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Emu
őstag
válasz IMIIKE1998 #165470 üzenetére
Nekem full alapfelszereltség (értsd: semmi extra, rádiót is én raktam bele - tényleg semmi sincs benne ami elromoljon) Megane I mk1 van. Bácsiautó volt 22 évesen 93k km-el vettem. Nálam is a kevés költés volt a szempont de nekem is inkább havi 30 körül jön ki a fenntartása évi 10k km-re.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #165496 üzenetére
És a 3-as Golffal mi a helyzet? Tudom, hogy 400 k körül vannak már a jobbak, de az is elég népszerű, emiatt annyira nem is drága fenntartani? Vagy nem? Esetleg van valami kínos típushibája?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #165502 üzenetére
Van. A rozsda nagy barátja.
-
-v-
addikt
válasz IMIIKE1998 #165502 üzenetére
Esetleg van valami kínos típushibája?
Ja, az hogy 25 éves autó
-
pècsimunkás
addikt
válasz IMIIKE1998 #165502 üzenetére
Nèzzèl esetleg Mègane 1 ph2 -t . 1,4 16v- t. Megbízható , csendes , jól felszerelt autók voltak . Klíma , 4 lègzsák alap volt azt hiszem.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #165739 üzenetére
B Corsa, másik köntösben. Gombokért van hozzá minden, én pluszegyezném.
-
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
-
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
Mit jelent a fenntartása esetedben?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
V8 (Viper esetében V10), és drágább a fenntartásuk, mint a legtöbb német presztízsbálnának.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
Tévhit. Addig drága amíg a vásárlást követően hibátlan állapotra felhozod és mások gányolásait kijavíttatod rajta. De ez ugyanúgy igaz egy európai modellre is szóval... A fogyasztása is lényegtelen mert nem napi használósnak tartja az ember az ilyen autót. Kifejezetten USA autókra specializálódott szerelő műhely is van egy pár az országban szóval a szakszerű szervizelése is megoldott bármit is vesz az ember. Alkatrészáraira lehet mondani, hogy drága de egy korabeli európai sportkocsihoz sem olcsóbb az alkatrész (sőt...) mint bármilyen minimál elektronikás, egyszerű mechanikájú usa autóhoz a nyolcvanas évekből.
Van egy haverom aki egy harmadik generációs Camarót hajtott évekig. Igaz az nem V8 hanem csak 2.8 V6 volt kézi váltóval de az nem finomkodva stabilan tíz litert evett vegyesben ami nevetségesen kevés szerintem. Jelenleg nem tudom mi a helyzet de akkoriban (2006-2007 környéke) az alkatrészárai sem voltak elszállva egyáltalán és minden kopó alkatrészt megkapott hozzá itthon raktárról nem kellett a tengeren túlról rendelnie semmit. Persze egy ritkább felkapottabb típust mint az általad említett Mustang is, biztosan drágább fenntartani."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166262 üzenetére
Egy veterán autó pláne egy ritkább típus az egyik legjobb hosszú távú befektetés.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Nálam is úgy van sajnos. Árnyékos hely előny és sokat segít az állapot megóvásában, ha nem fű vagy föld van az autó alatt (kipárolgás jóval kisebb).
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Nem, amilyen kevés a garázzsal ellátott lakás, nagyon sok autónak csak a csillaggarázs marad.
Nyilván így hajlamosabb az autó a rozsdásodásra. -
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Garázs jó, fűtött garázs még jobb. Minden alkatrész meghálálja. Nagyon sokat számíthat egy autó minőségénél, hogy új kora óta garázsban állt vagy sem. Fényezés, karosszéria, műszerfal, műanyagok, bőr. Minden.
Nekem mondjuk fűtetlen, illetve félig-meddig fűtött garázs van csak, de már ez is sokat számít. Mondjuk én télen hetente 1-2x lefújom róla a mocskot, ha lehet az aljáról is, így még jobban meg van kímélve.
Persze az autó van értünk és nem mi érte. Ha nincs garázsra lehetőség, akkor marad a csillagos égbolt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Szerintem (végiggondolva az elmúlt két hét használtautó keresés tapasztalatait ) 500-600 Huf minimum kell. És ott is nagy szerencse szükséges, hogy találj egy jobb példányt valami egyszerű, kismotoros kisautóból.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166381 üzenetére
Olyat venni, ami még van annyira egyben, hogy pár évig nem lesz nyűgös, kell kb 700-800k a zsebben mindenképp, 1 már korrektül elég. Swift általános tipp, Golf 4/Leon/Toledo 2/ Octavia vonalon nagy előny a galvanizált karosszéria, illetve városi cirkálónak én mernék Prius 1-et venni rendbetett akkuval.
-
Elektrosokk
addikt
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
A napokban làttam egy Opel Omega-t 3.0 v6 automata Benzin gàz, hatalmas felnivel és gyönyörű fénnyel. 3 vagy 4 napig volt fent. 500.000.- de írta hogy felni nélkül 400.000.- nagyon jól jàrt vele valaki, szóval ki lehet fogni jó autókat, de azokra vadàszni kell.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Peugeot 206 1.4 8 szelep. Kinyírhatatlan motor. Ha nincsen összeesve a hátsó híd, akkor gombokból fenntartható. Klímásból van már 500 alatt normálisabb.
-
#94529552
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #166381 üzenetére
Igen, többek között 206, 306, Swift, Polo, Clio/Thalia, Punto/Albea. Golf/Toledo/Bora/Leon vonalon már kicsit többet tennék félre, 500-600e Huf körüli daraboknak eléggé sok nyűgjük volt már (motortérben olajzott nem egyszer kb. minden, ami tudott és rozsda is megindult már a kerékíveknél általában).
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Attól függ mik az igények. Ha nem kell klíma villanyablak stb. akkor olyan 500k körüli összegből megállhat a dolog papírozással, biztosítással, szervízzel együtt mondjuk egy gyártás végi szebb állapotú Astra F Classic esetén. De az kőkeményen full fapad igaz, ami nincs benne az nem is romlik el soha. Ha klímás kicsit fiatalabb modernebb autót szeretnél akkor már drágul a dolog.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Mr X
veterán
válasz IMIIKE1998 #166400 üzenetére
Az 500k reális, abból veszel egy 300k-s autót (F Astra, elsó szériás Bravo pl.), a többi átírásra, első szervizre el is megy.
-
akos727
senior tag
válasz IMIIKE1998 #166864 üzenetére
Ford Puma 1.7-eket nézd meg. Kb mint egy feljavított, erős Tigra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen