- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz AwfulTruth #152096 üzenetére
Avensis nehéz lesz, corolla e11 szűk és ronda, de érdemes megnézni egyet. Golf ok, Leon is jó, Vectra is, Zafira is. Mazda nagyon rohad. G Astra is sokaknak bejön. Stilo-ra is adnék egy voksot.
-
válasz AwfulTruth #152104 üzenetére
Ha kérdés előtt olvasnál TIR-t, akkor ott látnál egy linket ami kalkulátorokhoz vezet ahol magad is kiszámolhatod az autó adatai alapján a teljesítményadót
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
válasz AwfulTruth #152104 üzenetére
Nehéz venni használhatót Avensisből. Ha elviseled az e11 kinézetét, akkor ne is keress tovább, azt kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz AwfulTruth #152149 üzenetére
Jazz-t 1M alatt nem veszel, ami alatta van, az csak annak látszó tárgy.
-
elistvan
senior tag
válasz AwfulTruth #152303 üzenetére
- Rozsda: ajtók alja, csomagtérben a kerékjárati íveknél, illetve pótkerék körül a csomagtérben
- Hátsó üléseknél beázás az utastérben (ajtótömítési gondok)
- Rádió meghal bizonyos típusoknál (gyári hiba) Világít, olyan mintha menne, de nem reagálnak a kezelőszervek. (javítható 20ezerből kb)
- Válót kattogása (nyeles tengely csapágy)
- Rángat alapjáraton (eltömődött EGR szelep)Mivel a magyar Honda kereskedésekben nincs tárolva a központi adatbázisban a km állás, így csak az eladó/előző tulaj becsületességére lehet hagyatkozni, hogy mennyire valós a km.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AwfulTruth #152303 üzenetére
2004 utánit keresnék nem csak a futóműve élhetőbb hanem a féke is jobb (a hátsó dobféket tárcsára cserélték).
A kevés km nem feltétlenül jobb... ha városi használatban volt végig az nagyon strapás a technikának (gondolj bele hányszor fékezel/kuplungolsz 100 km városi km alatt és 100 km autópályán megtett km alatt).
De olyan évi 20-25k km az még átlagos futásnak számít. Persze hogy mennyiről mennyire lett visszatekerve az már megint másik kérdés... Ezért mondjuk, hogy állapotot veszünk nem km óra állást.Volt pár visszahívás is de azt alvázszám alapján meg tudod majd nézni, hogy el lettek-e végezve rajta vagy sem.
Összességében nem problémás autó, a többinél is vannak ilyen vagy még cifrább gondok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz AwfulTruth #152303 üzenetére
Ilyen vélemény is van:
Remekül összerakott kiskocsi bosszantó hibákkal.
A kintről behozottakat érdemes kerülni, mert szinte minden példánynál visszatekerik a kilométert. Állapotot veszünk az igaz, de nem mindegy mégis, hogy mekkora az átverés. Egy jó hazai Swift lehet, hogy jobb lenne az ilyenektől.
elistvan Ez elég baj, hogy nem lehet az óra állást lecsekkolni a márkaszervizben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen