- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz 3L1T3 #167966 üzenetére
Ismerős vett 2004-es 1.6-ost 1M-ért, olasz autó volt, így csak kicsit rozsdás, de 1 éven belül kell vele foglalkozni, hogy ne harapódzon el a dolog, ezen kívül kb 200k-t költött még kopókra. Elég pofás és aránylag masszív autó benyomását kelti. Városba jó az 1.6, pályán már kevés lehet, de normális közlekedésre elég.
Rozsdán kívül nagyon nagy típushibája nincs, csak apróságok. Szerintem Golf4-nél sokkal jobb autó, 5-öst nem ismerem. A lényeg, hogy 1M-ért nagyon meg kell nézni, de ki lehet fogni vállalható darabot, amit némi ráköltéssel hadba lehet fogni. Rozsda ha nincs rajta, akkor már vagy foglalkoztak vele, vagy még csak eztán jön, úgyhogy alvázvédelemre/karosszériázásra mindenképpen kell költeni.
Viszonylag friss használtteszt..
-
siti
senior tag
válasz 3L1T3 #168171 üzenetére
Félek tőle, mert xy országhoz kötöm, mint a német audi, amit magyarok vagy török vendégmunkások gyártanak. Vegyél japánra mert az megbízható mindig az ugrik be, hogy Sainz ott guggol a Toyota mellett, Moya meg bedobja a sisakot a hátsó szélvédőn keresztül.
Ha tetszik, vedd meg. Ha lerúgták előtted mindegy. Mennyivel jobb olyan autót szervizelni, ami tetszik, mint amit még a kinézetére is utálsz. Mert mindegyiket kell majd. Uff
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
426os
őstag
válasz 3L1T3 #168649 üzenetére
Vannak márkák, ahol hirdetnek kedvezményeket idősebb autókra, ilyen esetekben szerintem megérheti, ha tudod, hogy az adott márkaszerviz megbízhatóbb fajtából való (pl fórumos értékelések, vélemények alapján).
Véleményem szerint viszont inkább márkára szakosodott, független szervizbe/szerelőhöz érdemesebb vinni. Nem biztos, hogy olcsóbb, de lehet, hogy költséghatékonyabb (mert ismerhet olyan javítási módokat, amit mondjuk a márkaszerviz egész egység cseréjével oldana meg, jóval drágábban).
-
hemaka
nagyúr
válasz 3L1T3 #198836 üzenetére
Árakat nem néztem, de kb ezek méretben ua kategória:
Ford EcoSport
Volkswagen T-Cross
Citroen C3 Aircross
Suzuki SX4
SsangYong Tivoli
Hyundai Kona
Nissan Juke
Opel Crossland
Renault Captur
Volkswagen T-Roc
Fiat 500XPróbálja mindegyiket, amelyik belefér a keretbe, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 3L1T3 #200621 üzenetére
[link] nem tudom, mennyire aktuális a központi adat, de elvileg van belőle egy készleten. Bár lehet mást értünk "jó belső környezet" alatt, nálam némelyik japán infotainment és kezelőszerv nem esik bele, nyilván felszereltség és ízlés kérdése.
Mitsubishi Outlander PHEV túl nagy?
Használatban ha RX450h 70k méterrel még beesik a radarra, akkor láttam mostanában egy korrekt darabot
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 3L1T3 #200617 üzenetére
Egy szavazat a RAV4-re 11 millióig.
Nem romlik el, nem horror a szervize.
Bár te biztos hozzászoktál, a feleséged rühelleni fogja egy ponton túl a töltikézést, a zöld rendszám is tűnő állapot 5-6 éves távon.Értéktartás plusz pont. Az a Fordnak nincs, Hunyadit passzolom.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz 3L1T3 #200617 üzenetére
Ha fontos a jó hybrid rendszer, én Toyota vonalon maradnék. Szép az új RAV4 is, de ahogy írták már, prémium vonalon az NX300h is remek vétel lehet.
Az új Tucson-t semennyire nem ismerem, viszont formailag szerintem ütős lett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
footy
addikt
válasz 3L1T3 #200652 üzenetére
En probaltam Kugat, szerintem nem rossz, a belteret nem ereztem tul szellosnek(a Rav4 talan tobb helyet ad), viszont legalabb nem annyira puruttya mint a toyotak.
Szvsz egyikkel sem jarsz rosszul, azt vedd amelyik jobban tetszik.
(A technika miatt nem nagyon aggodnek, mert a Kuga es Rav4 hajtasa kb ugyanaz a Hyundaira is van 5 ev gari) -
őstag
válasz 3L1T3 #200652 üzenetére
Kb ugyanabban a cipőben vagyunk, csak kicsit kisebb a keretem, meg kisebbet szeretnék de még nincs (új honda hrv-t megvárom, corolla cross lehet hogy nem is lesz). Szóval a Rav4 áll nálam az első helyen. Rengeteg tesztet néztem esetleges opciókról. Papíron a Kuga az lenne (egyik ami nekem számít abban jobb is, ez a hifi). De riasztóan nagy arányban van a tesztekben a rossz ülés a Kuga-nál... És ez nem olyan hogy beülsz egy körre és biztosan meg tudod ítélni Szóval én Kugá-t ezért nem merek.
-
válasz 3L1T3 #200617 üzenetére
Hyundai santafe/ kia sorento ha a belső környezet a fontos, inkább, mint a tucson
A kugában rövid és keskeny az ülés, nekem kényelmetlen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz 3L1T3 #200726 üzenetére
Hát igen, jó eséllyel csak a hibrid hajtáslánc elvét tette ingyenessé a toyota. Maga a 2.5-es motor egyáltalán nem egyszerű, sőt inkább összetett a rav4-ben. Van egy toyota szervízes amerikai a youtube-on aki jó hosszú ideig magyarázta a motort, és vannak benne érdekes dolgok (pl. amennyire megértettem van benne valami pörgéssel szabályozott külön kis dolog melyet egy külön elektromos motor hajt meg, de toyota módra úgy megoldva ha elromlik "csak" lefullad a motor nem minden tönkremegy). Azért ilyet nem egyszerű megcsinálni hogy csak egy egyszerű kis szívóbenzines... Lehet hogy a fordnak nem sikerült... És aki elmondta jó motornak tartja a rav4 hibridben lévő 2,5-est, pedig őszinte ember azt is megmondja ha valami nem jó (pl. toyota hagyományos 8-as automata első éve elég rázós volt).
-
-
-
-
válasz 3L1T3 #200754 üzenetére
Mondom: gyere át , itt vagyunk még a hét végéig Siófuckon, teszel egy próbát. Ha tetszik mondom a tapasztalatot és szerintem lehet találni rendes tehenet. Ma éppen mentem az én szar akksimmal egy teljes 29 km-s karikát Sóstó-Szabadi-Enying-Sóstó vonalon.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz 3L1T3 #200754 üzenetére
Nem 15 misi volt a keret? Nem követem a prémium suv árakat, de szerintem ebbe dupla ennyivel sem fogsz tudni beszállni (hivatalos árlista szerint 100k euróhoz elég közel indul).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
BigBlackDog
veterán
válasz 3L1T3 #200773 üzenetére
Igen, ez nekem is feltűnt. Talán egy kicsivel jobb a Lexus.
Hyundai/Kia, Volvo, SsangYong vonal megvolt? Mondjuk a svédek esetén a megbízhatóságról nem sok jót olvastam, SsangYong esetén meg félnék, hogy meddig létezik még a márka. De pl. az új Tucsont elvinném egy tesztkörre.
-
vzsryl
nagyúr
válasz 3L1T3 #200775 üzenetére
15M-ért a koreaiakból inkább a nagyfiúkat (Sorento, Santa Fe) nézném, ha már családi autó lesz.
VW vonalon a motorokkal bajban lennél szerintem. Gondolom dízel kizárva, az 1.4TSI gyenge ezekhez, az 1.8-as inkább kerülendő, a 2.0 talán már egy fokkal jobb. Ha újonnan veszed, és pár év múlva cseréled, akkor én 2.0TSI-vel venném azokat. Ami fájó pont a fauvénél, az a kötelező szervizek díja, mert 100k alatt még egy olajcserét sem úszol meg.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz 3L1T3 #200775 üzenetére
Hasonló igények mentén kerestünk akkor autót (amiket a belterekről, meg a felszereltségről írsz), annyi, hogy én kizártam bármi suvot. Végül Mazda 6 lett a befutó. Keretbe belefér, motor fasza, beltér igényes, hely van, extralista rendben, meg tetszett is a dizájn. Persze ezek mind kissé szubjektív szempontok. Ha még hibrid is lenne, meg motorosan nyílna-záródna a csomagtérajtó (igények, igények…), nekem ez lenne a világ legtökéletesebb autója.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz 3L1T3 #200788 üzenetére
Mazda 6 Skyactive G-194 (2,5 liter, turbó nélkül, 194 LE). Aktív matrix fényszóró, ő kezeli az egészet, ha szembejön, vagy előtted megy valaki, akkor is csak kimaszkolja, hogy ne vakítson, az út szélén meg marad a nappali világosság. Ezt a radaros tempomattal, meg a sávtartó automatikával együtt már én sem adnám fel. Négy ülésfűtés, az első kettőt hűti is, 360 kamera (állítólag csúnya felbontással, whatever), belül mindenhol bőr a szokásos zongoralakk helyett. Apple Carplay is van, de sajnos csak vezetékes (én legalábbis nem találtam meg bt-n keresztül). Most van az összes autós portál tele a 100 éves kiadással (pl.: [link] , [link] , [link] , [link] , stb), na, olyan, csak az enyém grafitszürke, és fekete bőr (az a fehér gyöngyház vörös bőrrel nekem annyira nem is jön be). Ja, ugyancsak automata, erről sem szívesen állnék vissza.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen