- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174558 üzenetére
Citroen C4 1.6 109 lovas. A motor elég jó benne és elvan 7 liter körül vegyesbe. Ez simán bírja a pályát is.
Az a baj, hogy kis kocsiba nem nagyon fogsz olyat találni ami jó pályára.Toyota Corolla Ebből mondjuk leginkább 1,4-es van.
Kis autóba nem lesz nagy motoros. Tehát el kell dönteni, hogy nagy benzines pálya gép kell vagy kis kocsi.
Amiket beszúrtam most ezek csak példák a teljesség igénye nélkül. Így már tudsz dönteni, hogy mi neked a szempont.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Kérdés kinek mi az elég. Benzinest nézel, főleg a japánok, de jellemzően a szívó benzinesek magas fordulaton adják le a teljesítményüket. Egy kisebb szívób. motor pályán az áttételezés miatt relative sokat fog pörögni, ami napi szinten lehet hogy fárasztó lesz. Tartalék sem lesz sok, fogyasztásban sem lesz igazán sokkal előrébb mint egy 2 literes motor. Ha tényleg az utad nagy részét pályán teszed meg, én a helyedben 1.8-2.0 alá nem adnám.
-
őstag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Én ~ui. motorral teszem meg hétvégente a Győr-Bp szakaszt.
A kényelmes utazótempója egy ilyen motornak valahol 110-120 között van, ilyenkor 3400-3600 körül forog és pár decivel 7 liter alatt fogyaszt.
Persze lehet vele menni 130-150 között is, csak ott a fogyasztás minimum egy literrel megugrik a fordulatszámm meg valahol 4000 és 5000 között lesz, amit én hosszú távon nem szeretek. Plusz itt már inkább autózol lendületből, mint erőből, ha esetleg ki kell gyorsítani."Less but better" - Dieter Rams
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Nem illik össze az amit akarsz. A benzin kis motorral nem pályázásra van kitalálva. Ha célod a sok autópálya akkor miért nem inkább dízelt veszel. Van pár jól működő típus ami annyival kevesebbet fogyaszt, hogy bármi baja van vissza jön az ára.
Ha meg mindenképpen ragaszkodsz a benzines pályázáshoz akkor 1.8-2.0.
Elég lesz az 1.6 is, de 140-el akarj csapatni 300km hosszan naponta(#174567) Gaben92: Tudatosan van ott. Azért rakták oda, hogy minél inkább abba a magasságban legyen ahol kinézel. Így minimalizálva a letekintést. Már a CH-R-ben is oda rakták. Tény, hogy nem a legszebb, de érthető a kivitelezés.
(#174568) xEon1337: Elvileg belekerül, de még nem nagyon van róla infó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Ne akarj régi szívó 1.6-tal autópályázni. Nincs az a szigetelés ami tűrhetővé teszi az utazást, cserébe a motor a kényelmes fordulatszám-tartomány peremén pörög és tartalékod sincs. Nem írtad, mekkora távot mész naponta?
(#174569) Doki16
Épp linkelni akartam példákat, hogy régebbi modellekben mennyivel ergonomikusabban megoldották, aztán nekem is leesett miért van így Ilyen szempontból a BMW-Audi vagy a Volvo mozgó kijelzője sokkal jobb, mert ha nem kell nincs képben. Csak hát az a fránya "egy központi rendszer 'oszt jóvan" mentalitás...[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174575 üzenetére
Javaslom készíts egy listát a szóba jöhető típusokról, motorváltozatokról és menj el minél többet kipróbálni élőben. A menetkomfort, zajszint elég szubjektív és így legalább egy rangsort is felállíthatsz közöttük.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Laraxior
titán
válasz Demoman89 #177383 üzenetére
Sosem értettem ezt az elég-e a karosszériához szöveget...
Nekem is az autóm, 110LE-s, a legkisebb motorral szerelt csak, és majd' másfél tonna, mégis el tudok vele akár 5.5-el is járni. Mentem már 230-at is vele, igaz csak lejtőn lefelé, emelkedőn meg olyan 160-at bír... Van belőle 325LE-s változat is...
Ha sportautót keres az ember akkor ott számít, de itt kb a 0.1% az aki ilyet venne....[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen