- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz huliganboy #136530 üzenetére
Kozepkategoria nem egyenlo bizonyos markakkal.
Ha nagy meret kell, es kozepkategoria auto, akkor Superb, A4, de ezeknek sem lesz olcsobb a fenntartasa mint egy BMW-nek.
Vennek egy szebb, de korosabb (2003 koruli) A4-et 1.8 turboval vagy 1.9 pd-vel, vagy egy B5.5-os Passatot szinten ezekkel a motorokkal. (Napi 100km-re egtertelmuen az utobbi motorral)
Ha nem koltod el a teljes kereted a vasarlasra, akkor marad a fenntartazara es az esetleges surgos nagyobb koltsegu javitasokra is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #136533 üzenetére
Emlékeim szerint a "jó öreg" 1.9 PD TDI az újabb Passatokba már eléggé ritka, sőt 2009 utániakban talán már nem is volt. De azért, ahogy látom, található, relatív fiatal paszulyban is ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huliganboy #136533 üzenetére
B6-ban volt még 105 lóval, illetve A4 B7-ben is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #136536 üzenetére
Igen, készült 105 lovas változat is. Volt talán 115 és 131 lovas változat is. Én a leggyengébbet venném, átlagos használatra bőven elegendő az is szerintem és legalább nincs annyira kihasználva, mint a nagyobb teljesítményű változatoknál (élettartam szempontjából valamennyire előnyösebb).
Szerintem az Audi is ugyanazt a VW fejlesztette 1.9 PD TDI erőforrást használta.
Mondjuk fenntartás terén lenne jobb választás is véleményem szerint.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huliganboy #136536 üzenetére
Ott is közel ugyanaz a motor van, 115 lovas verzióban. Ha az 1.9 PDTDI-vel szerelt autó BXE/BXF motorkódos (egész konszernre értve), akkor hajtókarcsapágyat nem árt cserélni (nem vészes összeg). Kaszni abban az időszakban minden konszern autón jól sikerült, galvanizáltak az elemek, így ha nem vlt törve, nem is nagyon rozsdásodik. Az első sárvédők dobbetétje mögött évente nem árt kimosni a piszkot, de ez márkától függetlenül így van (ott el tud indulni a rozsda esetleg 10-15 éves korban).
BigBlackDog: 1.9 PD volt 100, 105, 115, 131, 150, de talán 90 és 160 lovas is
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz huliganboy #136530 üzenetére
Renault Megane II esetleg?
2.0 dCi motorral, sok extra, viszonylag kevés km-el lehet 1,5 millió környékén venni.
Problémamentes, keveset fogyasztó erős motorral.
Részecskeszűrő ezekbe nincs, turbó vagy kettős tömegű lendkerék ami cserés lehet, de ez a többi autónál is fenn áll.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #136562 üzenetére
Nem, ez a fos 2.0pdtdi ahogy a neve is mutatja. Ilyet ne nagyon akarj, csak ha szereted az oralis szexet a rossz oldalrol.
-
barnam_
nagyúr
válasz huliganboy #136570 üzenetére
Köbcentire állíts be szűrést.
-
barnam_
nagyúr
válasz huliganboy #136573 üzenetére
Hirtelen azt találtam, hogy a B6 Passat-ban 2009-ig használták az 1.9 PDTDI-t.
A 250.000 km nem sok, hiszen jellemzően a dízelek sokat futnak. De önmagában a kilométer nem számít semmit, hiszen akármennyi lehet benne. Át kell nézetni alaposan szerelővel. PD-nél a befecskendező rendszer lehet problémás/költséges, de ugye azért kell átnézetni, hogy ne legyen meglepetés. Amivel tanultam vezetni, egy 1.9 PDTI Superb, 12 évesen és valós kb. 340.000 km-el tökéletesen ment hiba nélkül.
-
barnam_
nagyúr
válasz huliganboy #136576 üzenetére
Az autó állapotát valószínűleg fel tudják mérni, de azt hogy mikor cserélték, kétlem. Max azt látják, hogy új, vagy sem.
A lekérdezés jó dolog, de csak 2012-től van benne adat. Tehát ha előtte tekerték, vagy külföldről hozták be, nem fogod tudni a valós adatokat.Ami szerintem hasznos lehet, ha számlákkal igazolhatóak a javítások, általában a km óra állást is rögzítik. Én pl. vezetek minden kiadást, meg a számlákat is külön gyűjtöm.
Spontán beállítva valószínűleg nem fognak foglalkozni veled, érdemes előre egyeztetni. Márkaszervizbe vinném, minimum egy hibakód kiolvasásra.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz huliganboy #136623 üzenetére
Alvázszám alapján.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137082 üzenetére
CR TDI motorokat dicsérik, meg drágák is, mármint a 2.0 PD TDI-hez képest ami hulladék.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137091 üzenetére
Én se vagyok nagy szakértő, de azt mondják a 1.9-es PD TDI is jó de a CR még jobb, viszont az jóval drágább is, vagyis normálisak ilyen 2.4-től jönnek ahogy nézegetem.
Feleségemnek tesójáéknak olyan van, fél éve vették, eddig nem volt gond vele.
-
SzlobiG
félisten
válasz huliganboy #137091 üzenetére
Igen az 1.9PD jó, de a legjobb egy 2.0 CR TDI lenne.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137097 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz huliganboy #137106 üzenetére
Há most mé? Annyi garantáltan van benne.
-
footy
addikt
válasz huliganboy #137121 üzenetére
Idezet a VAG forum topikmesteretol:
Akinek valaszolt az a B7-es Passatot kerdezte. Szoval akkor a B7-bol mindegyik fos. Marad a B8 vagy Octavia/Golf/Leon 2010 utan CFH motorkoddal.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137141 üzenetére
Köszi szépen...
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Köszönjük szépen ... elsőre 370k írtam majd javítottam 300 ezer km -re !
Szóval már értem hogy miért nincs a bal oldala "belülről" lefényképezve !
Szerintem ezekben az autókban 2M - 2.5M között mind 300 ezer fölött vannak, magyar szerviz könyveset pedig nem véletlen hogy drágábban adják
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Miert, mit vártal ennyiért?
Pumma:
Ha visszaolvasol éveket, mások által is igen csak ajánlott a kategóriában a megane.
Nekem személy szerint nem volt, de ismerősi körben igen, és gond nélkül futottak.
A ph1 még rohadosabb volt, ph2-t még személy szerint nem láttam rohadni, ami nem volt sérült.
Egyébként ennyiért szvsz a legjobb lenne egy jó swiftet vennie, és még tartaléka is maradna.[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Ja igen a barnát is lekértem, nah ott is vannak érdekes dolgok.
Ezt a tapasztaltak mivel magyarázzák?
4 hónap minusz 25.000 km?
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137173 üzenetére
A legérdekesebb hogy CRTDi -kén árulják a PDTDI ... sz*rt !
(#137174) huliganboy
Ennyi pénzért 1000X inkább vennék egy B5.5 amiben valóságos a Km !
Arról nem is beszélve hogy ismerőseim (sok Passat b*zi) azt mondják hogy a B6 -s Passat a legrosszabb ami valaha is létezett a VW családnál !
(#137176) huliganboy
Abból gondolom hogy 2008 -s Passat idejében még nem létezett a CRTDi motor !Bár ki tudja lehet ebben tényleg CRDi lenne
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137176 üzenetére
Különben igen ... ez 99% biztosan PD TDI !
Kicsit utánanéztem és 2008 májusában jelent meg a CRTDi ez pedig 2008/1
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #137173 üzenetére
'14-ben jött be, akkor lőtték vissza 161-re, aztán lehet, hogy most csak megszokásból
azért aki felmegy mobilére és elkezdi összenézni a kinti kínálatot az ittenivel, annak feltűnik, hogy amit ide megéri behozni, abban mindig több a futás, mint az itthoniakban. Amiket itthon ilyen évi 20-25ezer km körüli futásokkal próbálnak elsütni szervizkönyv nélkül, abban legalább a duplája van.
2011 utáni Volvokba ástam bele magam mostanában, egy-két elszigetelt 130-140ezer körüli esettől eltekintve a legtöbben 170 fölötti futás van. és itt 3-4 éves autókról beszélünk, nem 8-10 évesekről. Ezekben a Passatokban 300 alatti valós futás már azért a kínálat felső felét jelenti. Hozzáteszem, én mernék akár félmilliós futású autót is venni, ha az állapota jó. -
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #137181 üzenetére
Egyébként mi tetszik benne (tényleg kíváncsi vagyok, hogy Téged mi fogott meg a B6-ban)?
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137184 üzenetére
Alfa 159 miért nem ?
Ha ennyi pénzem lenne biztosan bevállalnék egy ilyen vadállatot
Ilyen áron elég nagy választék van az Alfa 159 körül, semmivel sincs több gond velük mint a Passat B6 -al, sőt
Vagy esetleg még Volvo S60 vagy V70 ? jó kis D5 motorral !
szerk.
Ami még nekem tetszik az a Skoda Scout ... hahun. 1 db nincs fent !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137188 üzenetére
Nagyon finnyás vagy
Akkor ott a másig véglet ami a 159 ellentéte pl. a Volvo V70 !Na bameg ... esetleg valami Mondeo vagy Pug 407 ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137170 üzenetére
Köszi, meg is spóroltál nekem egy utat, egy sörrel megyek... Pedig ebbe már kicsit bele éltem magam...:/
Amúgy nem tudom hogy fogunk így kocsit találni, mondjuk még ~2 hónapom van, de az összes ilyen lesz tuti...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137196 üzenetére
most kérdés hogy megelégszel egy alap felszereltségű de megbízható autóval amiben kevés km. van, vagy keresel egy fullos valamit amiben ugye csilliárd km. van és egy pénznyelő
Ugyan ez a kérdés rád is vonatkozik ...
(#137197) B-L-A-C-K
Ha szerencséd van igen ... viszont azt ne feled attól hogy relatíve kévés km van benne az még messze nem jelenti azt hogy nem lesz sz*póroller !
Láttam én már széthajtott "XY" autót 100 ezer km -el, és láttam már olyat is ugyan ezt a típust (XY) amiben 500 ezer km. és hibátlan !
Ráadásul B6 -nál elég nagy a rizikófaktor, DSG váltó ha elszáll 4-500k a javítás !
Szóval ki kell fogni, annyi biztos hogy egy H Astra -val kevesebb a gond !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #137184 üzenetére
Japánokat nem nézegettél (pl. Accord)?
-
Qru
MODERÁTOR
-
SzlobiG
félisten
válasz huliganboy #137319 üzenetére
Mk3 csak benzin 1.8/2.0.
Mk4 ott már jó a dízel is 2.0/2.2.
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #137564 üzenetére
Azért magánember nem nagyon vett szerintem paszulyt 2.0 TDI-vel. Aztán lehet, hogy tévedek.
-
trassher
addikt
válasz huliganboy #137604 üzenetére
Reggel 8-ra kaptam időpontot, délután 3-kor lett vége. Szerinted mennyire untam már a dolgot? 1 ügyintéző van akinek be kell adni a papírokat, onnan mehetsz tovább az illetékeshez. 7:45-kor érkeztem, akkora már 4 nepper állt a sorban 6-8 autó papírjaival.
Redmi Note 7
-
MunezXBK
nagyúr
válasz huliganboy #137620 üzenetére
Szerintem fotózásból elégtelen.
-
nagyúr
válasz huliganboy #137620 üzenetére
137k km? Persze
-
BigBlackDog
veterán
válasz huliganboy #137620 üzenetére
A Civicem is hasonló minőségben volt fotózva eladó korában és hasonlóan hihetetlen alacsony futásteljesítménnyel volt feltéve. Ennek ellenére valós volt a futásteljesítmény. De simán el tudom képzelni, hogy azért mentek ilyen keveset vele, mert volt valami gond (pl. motorcsere, vagy folyamatos garis javítások, amikkel nem sikerült kijavítani). Nézd meg, ha útba esik, de alaposan vedd szemügyre szerintem!
Ha nem magánszemély és nem itthoni vásárlás, akkor hagynám a fenébe...
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz huliganboy #137624 üzenetére
Aki jó autót árul, nem fél megmutatni, és nem szar telefonos képeket tölt fel.
Ha nincs legalább 8-10 HD kép egy autóról ideális szögekből fotózva, meg se nézem.
Igénytelenségre vall, ami kiterjedhet az auto használatára is.
Én csak hirdetésekhez vettem egy kis kompakt fényképezőt 30e-ért.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz huliganboy #137620 üzenetére
Ez nem CR, engedd el.
Egyrészt a CR-nek nem ilyen a motorborítása másrészt 2008 végén jöttek a CR-ek, ha ez 2008 januári akkor 1000%, hogy 2007-es gyártású azaz még nem lehet CR.
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137639 üzenetére
Ezt holnap nézem meg, tudom felesleges (gyanúsan olcsó, "kevés" km-rel), de ráérek. Már előre látom se nem CR, se nem 190 ezer van benne, bár gondolom magyar rendszám sincs rajta, így le se lehet majd kérdezni mennyi lehet benne...
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #137639 üzenetére
for evribádi, aki 2M körül nézelődik passatok között:
egy korai cr gyakorlatilag csak a befecskendezésben különbözik a pdtdik-től.
az olajpumpa és a többi simán ott van ugyanúgy.
plusz a problémás pd elemek már valószínűleg úgyis cserélve voltak, azokkal meg már nem nagyon lesz probléma. egy ilyen szintű, bonyolultságú autónál könnyen lehet, hogy az elvben problémásabb konstrukció megfelelően karbantartva, leinformálhatóan jobb vétel, mint az újabb, elvileg problémamentes, amin lóg a levegőben, hogy mi fog hamarosan beszarni, mert még a gyári. -
SzlobiG
félisten
válasz huliganboy #137639 üzenetére
Miért nem nézel más típust, csak a passat játszik? Szerintem nézz körül a piacon hátha megtetszik ebben a kategóriában más gyártó autója is es akkor könnyebb lesz találni. Amikor asszonynak kerestünk még év elején vagy 4-5 típus közül keresgeltünk és így se volt könnyű mire a 307 meg lett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz huliganboy #137639 üzenetére
A CR (ha valóban az) jó választás lenne. Korszerű de nem olyan kényes. És nem eszi le a hajad. Ez most az elmúlt 741 km átlaga nálam:
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
válasz huliganboy #137639 üzenetére
Ez elég jól szerintem ... Link bár a keretedet meghaladja !
Az a baj hogy lehet megveszed a kintről behozott 2.5M Passatot amiben csillió km van és ráköltesz rövid időn belül még 1M -t, vagy inkább Magyarországi autót keresel normális km. állással és szerviz háttérrel persze ez drágább de ezt csak akkor tudod mérlegelni ha már megtörtént ... és akkor gondolod majd ezt hogy "óóó b*sszus miért nem vettem meg a másikat drágábban" !
Különben pedig én B6 -t biztosan nem vennék ennyiért, sőt még olcsóbban sem ... sokkal jobb autókat is kapsz ilyen áron !
Avensis esetleg ... ismerősnek van és csak dicséri !
2.2 D4-D (roller) azt el kell kerülni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137657 üzenetére
"Sokan ajánlották már ezt a típust."
De kit érdekel, mi szeretünk veszélyesen élni helyette, nem?
-
SzlobiG
félisten
válasz huliganboy #137657 üzenetére
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137657 üzenetére
Te ragaszkodsz a kombihoz? Mert ha nem ezt lehet érdemes lenne megnéznetek, most leakciózták...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen