- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Az első S-maxokból vannak ajánlott tipusok?
Melyikkel érdemes veni, 1,8tdci, 2,0tdci, vagy inkább a 2,0 benzin ajánlott?
A kiszámíthatóságért, és megbizhatóságért cserébe beáldoznám a többlet fogysztást.
Spritmonitor 9,5l átlagot ír a benzinesre.Köszi szépen!
-
Cyborg
őstag
Seat Ateca nem játszik?
Pontos árat nem tudok, de sztem 7-8M között már jól felszerelt példányt kapsz.
Könnyű beszállni, gyönyörű, tágas, kényelmes, csendes,
nagy a csomagtartó, és a led lámpa atom....az új astrát próbáltam tartósan, a 150lovas benzines nagyon jó, és alig eszik, de belül szűk, sötét bunker, a menü rendszere gagyi, és hátra érdekes beülni, állandóan hasba vágtam magam az ajtóval.
...a fenti dolgok a saját véleményem természetesen.
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
1,5M-ig milyen autót érdemes nézni/venni az alábbi feltételekkel?
- 3 különálló ülés hátul
- lehetőleg benzines, főleg városi használat, kevés éves futással
- viszonylag megbízható, vagy legalább kiszámítható fenntarthatóságú autóTouran jó lenne, de az FSi-ről nem olvastam jókat, ellenben sok rosszat. Milyen motorral lenne érdemes Tourant nézni, ha egyáltalán érdemes valamivel?
Még az S-max tetszik, van 2.0 benzin, de eléggé a kínálat alja fér bele a keretbe.Ajánljatok légyszi pár bevált típust, cél a minél kevésbé lyukra futás
Köszi szépen!
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Erről mi a véleményetek?
Ezek a C4 Picassok vannak 1.6 , és 1.8 benzinessel is, ezeknek vannak tipushibái, vagy megbízható konstrukciók?Előre is köszi!
-
Cyborg
őstag
válasz Imilenni #172881 üzenetére
Nemtudom ki hogy van vele, Nekem volt egy hétre focus 1 kölcsönbe, imádtam , de én hosszú távra nem ajánlom. Nincs kardánbox a Rádió alatt, nem tudtam minek neki támasztani a lábamat, és már 40km után fájt a bokám benne, uh mielőtt azt vennél országútra, ülj bele, és menj vele sokat, ha tudsz. Amúgy az ülés jó, a 185centimmel jól elfértem benne. Ezt az egy hibát találtam benne, de ez nagyon fájt :-)
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Tudom, hogy elég összetett dolog, de esetleg nincs valami összefoglaló táblázat, vagy nem tudtok olyan weboldalról, ami azzal foglalkozik, hogy melyik autó tipusnál, motorváltozatnál mire kell figyelni?
Gondolok itt arra pl. , hogy ez szijas, az már láncos, ez már dpf-es, az még megbízható, meg ilyenek. Hiába olvas rendszeresen ilyeneket az ember, yt-ozik a témában, összemosódnak a motor variánsok, főleg a VW csoportban.
A 20 kerülendő motor cikkhez hasonló cikkekre gondolok. Az se baj, ha nem magyar.Köszi
-
Cyborg
őstag
Ezt az emissziós dolgot megcáfolta a VW is. Kiszámolta, hogy az e-golf, és egy 1,6TDI golf gyártása mennyi emisszióval jár, és már a gyártása is kevesebb emisszióval jár, mint a dízel golfé.
Ügyes googlis linkeje be, sajnos nem találom meg a cikket. -
Cyborg
őstag
válasz kisza25 #174859 üzenetére
Sajnos, nem tudsz mit tenni.
A céges autónkban(flottás) benne van a szervízkönyében, hogy long life , vagy mi a neve olaj kell bele, és hiába szeretnénk 10 ezrenként olajat cserélni benne, a flottakezelő nem engedi, ragaszkodni kell a gépkönyvben előírt 30.000 km-es ciklushoz -
Cyborg
őstag
válasz kisza25 #174871 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, én csak a mi flottás Atecánkról tudok nyilatkozni, abban semmi ilyen szerepel.
Bele van írva a QI6, ami 30.000km/2év. Csak km, és idő van megadva, meghatározva, de az kőbe van vésve, nem írják, hogy város, pálya, hegyoldal csak felfelé esetén lehet hamarabb, és ezt be is tartják. Nem érdekli a flottakezelőt a Te javaslatod. Ő a seatra mutogat, a seat meg a flottakezelőre, majd mindketten a gépkönyvre.
Annyiban rugalmas, hogy, ha hamarabb megvan a 30ezer, nem kell 2 évet várni. -
Cyborg
őstag
válasz molnarpeter #185457 üzenetére
Javits ki , ha tévedek kérlek, de homályos emlékeim szerint priusból érdemes 2006 utánit venni, mert ott volt vmi facelift, javítottak a beltér minőségén, a felhasznált anyagokon, szöveteken, megszüntek az gyakori izzó kiégések, meg más most nem jut eszembe. Azok inkább már 2M forintba kerülnek
Én is érdeklődöm a prius iránt, de 1-1,5M körül csak öregebbeket, vagy lefingottabbakat láttam eddig.
...mégegyszer, nem vagyok szakértő, nem követem napi szinten a prius piacot, és nem is vitaindítónak szántam, inkabb csak érdeklődés, hátha nem tudok valamit, amire nagy az esély
-
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #185470 üzenetére
Apropó Prius,
valaki esetleg meg tudná mondani, milyen széles a prius hátsó sora, vagy esetleg meg tudná Nekem mérni pusztán kiváncsiságból? Vagy az ülőlap szélességét, vagy ajtótól ajtóig.
Érdekelne, hogy 2 ülésmagasító között elfér-e egy felnőtt, de jobb lenne a számadat, mert akkor össze tudnám nézni a jelenlegi kocsimmal.
Előre is köszönöm!
-
Cyborg
őstag
válasz rbalint88 #185966 üzenetére
Nekünk Arvalos autóink vannak.
Ők is ilyenek, inkább kicsivel hamarabb legyen szervíz, de semmiképpen nem futhat túl a 30ezren. Erre figyelnek, mondjuk, mikor szerettük volna 15ezrenként hordani a kocsikat , arra hatarozott nemet mondtak, mivel a gépkönyvbe longlife olaj van pecsételve. -
Cyborg
őstag
Köszi szépen, ezeket elraktározom magamnak.
Kinézett példány nincs, vágyak vannak csak egyelőre.
Gondolkodom már egy ideje az autó váltáson, és szerintem még fogok is egy darabig.
(Te mérted le nekem a prius hátsó sorát pár hónapja )Cél a minél kiszamíthatóbb, és költséghatékonyabb működés, és azon gondolkodtam, hogy esetleg megérné többet adni egy hibridért, mint egy benzinesért, ha cserébe kiesik egy csomó hibalehetőség(dpf, turbó, nagy nyomású rsz, kuplung, kettőstümegű, stb). Ha vissza nem is hozza a kiadott többlet költséget, de legalább zöldebb, kiszámíthatóbb, és a jövő szempontjából talán könnyebben eladhatók is lesznek a hibridek, mint a benzinesek.
Egy elektromos , vagy plugin vásárlást még mindig nem tudok matekkal alátámasztani még akkor se, ha melóban ingyen tudnám tölteni, de egy 10 éves hibrid már kiadhatja egy hasonló korú dízel, vagy benzines ellen. Az már nem csak vallási döntés lehet.
-
Cyborg
őstag
Hát ezaz, van dilemma bőven, vagy nincs dilemma, ha nem számolgat az ember
Most dízelem van, 15 éve nyúzom, már öreg, 20 éves, meg sajnálom is, mert elég rövideket megyek az utóbbi 10 évben. Szerintem nem megyek 10ezret se egy évben, az éves olajcsere hamarabb eljön, mint a 10ezer km, kis városban lakom, hamar odaérek mindenhova, meló is 10km, egyszóval akaratlanul is gyilkolom.
Lehet , hogy veszek még utoljára egy fosszilis autót, vagy megvárom, amíg teljesen kihullik alólam a mostani kocsi, addig hátha lesz valami változás, vagy beesik a passat gte ára olyan 2-2,5 millióra
Egy prius pluginnel amúgy már szinte 90%-ban emisszió mentesen tudnék közlekedni, de sajnos az is még az elérhetetlen kategória, vagyis én annyi pénzt nem adok autóért.Az is érdekes, hogy szerintem tökre adja magát, hogy egy golf kombi gte, vagy egy auris kombi plugin lenne az ideális családi autó, de mégsem létezik egyik se.
Szerintem sokan váltanának zöld(ebb) technkiára, de a csóró magyarnak még nem adja ki a matek mindig.
-
Cyborg
őstag
Kola-carban vettünk barátomnak autót. Akku nulla.
Bebikázták, elindult, üzemanyag mutató feküdt persze, Tatán a Mol kúton meg kellett állni, onnan már nem indult, segíteni nem tudtak, Komáromig vontattuk az "új" autót, ahol kellett bele egy új akksi rögtön Szép kis nap volt, azóta is emlegetjük
Ott tipikusan csak "jó a klíma persze, csak rá kell tölteni" jellegű kereskedések vannak -
Cyborg
őstag
Sziasztok,
A 2-es octavia RS kombi 1,9PD TDI 170LE verziójának van valami betegsége, vagy olyan, amire nagyon oda kell figyelni?
Van esetleg ajánlottabb kombi 2M környékén vegyes használatra, évi olyan 25.000 km-es futásra? Fontos a fenntarthatóság, ergó emészthető árú alkatrészek, és a kényelem, hogy könnyebb legyen elviselni a havi 1-2 hosszab távú utazást is(~600km)Köszi előre is!
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
van köztetek esetleg Leaf 1 tulaj?
Autóvásárlás előtt állok, még mindig , P2-P3 Prius a kiszemelt, de most valahogy a látókörömbe került a Leaf, ami azért mégiscsak teljesen elektromos.
Mennyire lehetne alkalmas a Leaf1(a hőszivattyús, 30kw-os akkus) egyetlen autónak.
Az év 90%-ában csak napi 20-30km-t megyek, esetleg hétvégi kirándulások lehetnek 50-100km-es körzetben, és évi kétszer menneék vele Szhely-Szeged távot.Mennyi lehet ezeknek a Leafeknek a tényleges hatótávja, tudom, nem túl acélos, meg a léghűtéses akku mennyire bírja a chademozást a valóságban? Tudom, hogy vannak gondok a hosszú távú gyorstöltéssel az akku túlmelegedése miatt, és van degradáció is, nem véletlenül olyan "olcsók" már ezek a Leafek.
Még azon is elgondolkodtam, hogy megtartanám mellé a régi 20 éves dízelemet arra az évi pár hosszabb útra, de nem hiszem, hogy az lenne a járható út, tekintve a korát, meg amennyi pénzt kér folyamatosan az utóbbi években.
-
Cyborg
őstag
válasz Doki16 #200714 üzenetére
Köszi szépen a választ, és a linket
Pedig már láttam is ezt videót, de el is felejtettem ezt a fűtő anomáliát
Egyébként régen volt fent egy videó, - de nem találtam meg, mert rengeteg YT videót fogyasztok - ahol ilyen cellákról beszélgettek, és úgy emlékszem ezeket a cellákat lehet külön cserélni, de modulonként biztos. Kérdés , hogy lehet-e kapni, foglalkozik-e vele valaki, esetleg Nattán Úr , valamint anyagilag megéri-e beleölni a pénzt az akksi felújításra.+dj79, molnarpeter, tboy93
Az Ampera nagyon dögös kocsi, bejön kívülről, hiába a legbonyolultabb technika mind közül, mégis meglehetősen megbízható, viszont nem merném bevállalni, a 4 személy nagy kompromisszum, plusz eléggé be van építve az eleje, van benne egy rakás hűtő, meg egyebek, egy pici koccanás csődbe vinne
Amikor elkezdtem autókat nézegetni(nem most volt , még kértem dj79-et, hogy mérje le a P2-őt Nekem ), akkor még 4M felett voltak a plugin-ek, uh azokat nem is figyeltem abszolút, most már 3,6M, mire meghozom a döntést, 3M lesz ...jól megfontolom, naIgazából 2M Ft-ot szánnék kocsira, csak 3-ra állítottam a keresőt, és bejött egy-két Leaf.
A Plugin matek sehogy nem jön ki a P2-höz képest, még akkor se, ha munkahelyen tudnám tölteni, csak abban az esetben, ha úgy nézem, hogy 10 évig nem szeretnék autót cserélni, és akkor majd viszont nagyobb eséllyel fogok tudni eladni a plugint, mint a sima hibridet.A C-max elég csúnya(a P2 hozzá képest egy DaVinci), de tetszene, ezekben a régebbiekben is Toyota technika van?
-
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #200723 üzenetére
Pont ez a bajom a pluginnal Nekem is, hogy az 20km-es villanyos hatótáv többletért plusz ~1M Forintot kérnek el, és villanyon kívűl se korban, se semmiben nem vagyok előrébb.
Nem hiszem, hogy újat mondok ezzel, de jó lenne minél olcsóbban megúszni a váltást, minél agyüthetetlenebb technikára, viszont a mai helyzetben nem engedhetem magamnak, hogy érzelmi döntést hozzak, muszáj a racionalitás mentén sakkozni a forintokkal. Ráadásul semmi parkolási díj, és egyéb haszonnal se tudok kalkulálni itt Vas megyében.
Sima benzines nem kellene már, világ életemben dízeles voltam, nem tudom, fel tudnék-e dolgozni egy 10literes fogyasztást Mindig a P2-őt tartom a legjobb vételnek ár-értékben, dízeles fogyasztás, előremutató technika, tágas utastér, legfeljebb nem tervezek vele 10 évre, csak 5-re.
Az auris kombit is nézegettem sokat, de úgy tudom, csak kívülről nagy, belül kisebb, mint egy fabia kombi, a P2-nél meg pláne.
Köszi a cascos infókat, elteszem magamnak
-
Cyborg
őstag
Akkor meg tudod erősíteni, hogy szűkösebb, mint a P2, vagy ez tévedés?
Leges-legelőször Auris kombit akartam, de valamiért lebeszéltem magam, már nem emlékszem, de mintha kicsinek írták volna belül, meg, hogy minden nyiszog-zörög benne nagyon fiatalon már, meg vmi motorikus dolog volt, de elfelejtettem, olyan rég voltMennyire vagy megelégedve vele, megérte váltani?
Fogyasztás mennyivel nőtt a nagyobb motor, és rosszabb alaktényező miatt? -
Cyborg
őstag
Sziasztok,
[link] Erről az aurisról vélemény?
Vértesautó, nem ismered őket véletlenül dj79?
Köszi szépen előre is!
-
Cyborg
őstag
Köszi a segítséget, és a felajánlást
Továbbítottam a hirdetést, rokonom szeretne autót.
Igazából hibridet szeretne, de az évi 20ezerből 10ezret pályán megy munkába, ami 50kmre van, uh igyekszem inkább az ilyenek felé terelni. Most is aurisa van, aminek a megbízhatóságával elégedett.
Ez a szívó 1,6 nem betegágy, igaz? -
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Future-Hybrid Kft-vel esetleg van valakinek tapasztalata, mennyire megbízható kereskedés?
Se cím, se weboldal, csak egy telefonszám, de van pár számomra érdekes autójuk, pl. Ez, és elvileg garanciával árulják az autókat.Köszi szépen!
-
Cyborg
őstag
válasz CrazySouls #205877 üzenetére
Köszi Neked is és BigBlackDog-nak is,
szuper, akkor már csak a megbízhatóság a kérdés
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen