- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Egy lány ismerősöm kocsit akar venni Pesten. Tipikus, kis női autót keres. 1,5 milla környéke az elfogadható ár neki. Leginkább a Toyota Yarisokat nézegeti. Leginkább hétvégenként használná, sztem évi 5000 km-nél nem menne vele többet.
Erről mit gondoltok? A szekvenciális váltótól mennyire kell félni? A kocsiról azt írják, hogy vezetett szervízkönyv, meg sokat sem futott, szóval én nem tartanék tőle, hogy egyhamar bekrepál, de ti mit gondoltok?
-
dangerzone
addikt
Sziasztok srácok! Első autó vásárláson töröm a fejem. Sokat vezettem már, céges autókat is használtam, de most ideje egy sajátnak.
Mivel városban lakom, ezért a kis / közepes(kompakt) autók között nézelődöm. Leginkább hétvégente (200-400km), hosszabb nyaralásokra (2000 km) lenne használva.
A keretem 2.8 millió ft, ebből pedig szeretnék egy max. 6 éves, max. 80.000 kilometert futott autót vásárolni. Első körben a benzines, szívó kisautókat nézegettem, mint a 1.25 literes mk7 faceliftes Ford Fiesta (82LE) és a Hyundai i20 gen. 2 (84LE), valamint az 1.4 literes 90 lóerős Opel Corsa E.
Ezekről a kocsikról van valami tapasztalata / véleménye valakinek? Melyiket lenne érdemesebb eközül a 3 közül, vagy ha esetleg van valami alternatíva/javaslat, azt is szívesen meghallgatom.
-
dangerzone
addikt
válasz Gombinyó #189965 üzenetére
Hétvégén környező városokba, Alpokba kirándulni, hazajönni. Németországban élek jelenleg. A városban való futkozásra valószínűleg keveset lenne használva, mert a tömegközlekedés jó, meg bringával is sok mindent el lehet érni.
@bandus: Igen , ezt valahol én is kezdtem érezni, miután összeírtam, mire is használnám.
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
Sracok, altalanossagban veve egy "belepo-premium" kisauto fenntartasi / szervizkoltsegei meg mindig sokkal többek egy "atlagos" autoenal? Szemezgetek az Audi A1-ekkel, 6 eves peldanyt 80.000 km alatt mar ki lehet fogni 11.000 euro korul Nemetorszagban. Mig mellette egy Ford Fiesta / Hyundai i20 mar van 9.000-ert is (jelenleg ezeket a kisautokat nezegetem, amikbol van valasztek is). Az A1 jobban tetszik, nem is kell nekem nagy hely varosban, meg a kornyekre az utazasokhoz, csak jo lenne tudni, hogy mennyire lesz penztemeto.
-
dangerzone
addikt
Sziasztok sracok!
A legujabb generacios (>2017) Mazda 2-esrol mi a velemeny? Van valakinek tapasztalata? A 90 HP-s peldany erdekelne.
Leginkabb a motor megbizhatosaga, belteri anyagok minosege, vezethetöseg / vezetesi elmeny , rozsdasodas szempontjabol erdekelne.
Egy ideje mar gondolkodom rajta, hogy jövöre szeretnek 2-3 eves hasznalt autot venni, Nemetorszagban 4 millio forintig max (kb 12000 euro). Kisebb auto nekem elegendö, föleg hogy varosban parkolna, a lenyeg hogy 2 közepes börönd beleferjen a csomagtartoba, igy a kompaktot nem hasznalnam ki valoszinuleg. A kocsi heti bevasarlasra, rossz idoben munkaba jarni, hetvegen 100-200 km-s tavra, illetve evi max 10x max 800-1000 km-es utakra (nyaralas) lenne hasznalva. Erre a celra keresnek egy esztetikusan kinezo, megbizhato tarsat, 5 evre / 100.000 km-re.
(Egyekbent nezegettem meg az uj Ford Fiestakat 101 LE 3 hengeres ecoboost motorral, illetve a Hyundai i20-at / Kia Rio-t szinten 3 hengerrel, de ezektol a motoroktol picit odzkodok. Illetve a kepek alapjan ezekek az autoknak a beltere fapadosabbnak nez ki, mint a Mazda. Ott van meg a Suzuki Swift, amit a leirtak alapjan jo vezetni viszont az a 385cm-s hosszal mar eleg picike. A Polo, Ibiza draga, a többi hasonlo kategoriaju kisauto meg nem tetszik. )
Barmilyen velemenyt, hozzaszolast szivesen veszek, a celom egyelöre az infogyüjtes jövö tavaszig.
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190922 üzenetére
Hmm...ezzel a Minivel most felkeltetted a figyelmem. Elég sok futkozik belőlük a környéken, biztos nagyobb a hasznaltauto valsztek is. A formavilaga tetszik, az elejét kivéve, de legalább van stílusa, nem totál szögletes mint manapság sok kocsi. A belseje is meglehetőseg igényesnek tűnik, ez tetszik.
Milyen motorral szerelt példányaid voltak? És mi volt velük a tapasztalat, mennyire bírták ténylegesen a német autópályát?
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190933 üzenetére
Köszi szépen! Még annyi, hogy neked a 3 vagy 5 ajtós verzió volt?
Gondolom a csomagtartó picike, de mondjuk 2 ilyen közepes bőrönd / fedélzeti poggyász méret szerinted még belefér az ülések felhajtása nélkül?
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190935 üzenetére
Ez jól hangzik, köszi a választ. Lehet még szavadon is foglak jövő tavaszig, úgysem jártam még Frankfurtban, Münchentől meg nem olyan vészes a táv.
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! Tudtok esetleg olyan oldalrol, ahol össze lehet hasonlitani az egyes autok fenntartasi költsegeit? Leginkabb amugy a szervizdijak, cserealkatreszek összehasonlitasara lennek kivancsi.
-
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
A 2018 utáni 1.0-ás Ford ecoboost motorok még mindig kerülendők? Konkrétan a Fiesta MK8-ban levő technikára gondolok. -
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Szerintetek ha a vezetési élmény és a megbízhatóság számít melyik a jobb választás?Seat Leon FR (1.4 TSI - 150HP)
Suzuki Swift Sport (1.4 BOOSTERJET, 140HP)
Ford Fiesta ST - Line (1.0 Ecoboost, 140 HP)Ezek használtan nagyjából hasonló árban mozognak a környéken, talán a Leon ezzel a motorral picit drágább, viszont cserébe ugye nagyobb is. Bár nekem 250L csomagtartó amúgyis elég.
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Az alábbi kocsik közül melyik szerintetek a jobb választás, amennyiben a vezetési élmény, fenntartási költségek és a megbízhatóság számít (5 év , 100.000 km-re használnám a kocsit terv szerint, kb. 50% autópálya, 40% főút, 10% város)? (Az új cég ahol dolgozom, biztosít új kocsikra elég jó kedvezményeket, így kb azonos áron tudnám beszerezni a következőket:)Seat Leon (FR) - 150 LE
Kia Ceed (GT-Line) - mHybrid - 160 LE
Mazda 3 (Selection) - 2.0 mHybrid - 186 LEMindegyik manuális.
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
válasz MC Pite #202626 üzenetére
De van Megane RS Line is, meg i30 N Line is (Bár a Renaultok közöül nekem a Clio meg a Captur formavilága jobban bejön. ) . Formentor dögös, csak az már túl drága sajnos. Amúgy nem az a legenda, hogy a Mazda motorjai, mivel szívók, ezért elég jól bírják a strapát?!
@kisza: De, tervezem, csak első körben be akarom lőni az irányt.
@tboldi: Én vagy 15 cm-vel alacsonyabb vagyok, úgyhogy ez nem lesz probléma.
@all: Köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! Városi, munkábajárós, futkozós autónak, 1 nőszemély részére, 3 millió alatt milyen használt kocsit ajánlanátok?
Hatalmas elvárások:
2014 utáni gyártás
Klíma
Napi 2x30 km-t kellene kb. 5 évig megtennie, 70% városban, 30%-ban autópályán.
Ha nagyon kell, tudjon autópályán, 130-cal menni.
SzívóbenzinElső körben a Toyota Yaris XP13 verziója jött szóba. Itt melyik a kevésbé problémásabb motor, az 1.0 (69LE) vagy a 1,33(99 LE)?
Illetve a Corsa E 1.2-es motorral.
Esetleg van egyéb javaslat ezeken kívül?
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! 3 Millio forint alatt milyen hasznalt, varosi, munkabajaros kisautot ajanlotok? Napi 2x20 km-t kell megtenni.
Elvarasok:
Ülesfütes
Klima
(Megbizhatosag) -
dangerzone
addikt
Szia, nekem Mazda 3 G150 BP HB-em van, bár manuális. Németországban élek én is. 160-nál bár hangosabb, mint egy 3-as BMW (G20, ezzel van most konkrétan összehasonlítási alapom), de nyugodtan lehet beszélni a melletted levővel. 180-as utazó tempót kényelmesen abszolválja még a motor.
Én legtöbbet autóúton / autópályán használom 110-180-as intervallumban, így a fogasztásom átlagban 7 liter, a rendszer szerint. Beltér puha anyagokkal van tele, jól néz ki, csak ugye picit sötét az alapszínek, meg a kicsi hátsó ablakok miatt. A sebességkorlátozás táblafelismerő az csapnivaló, az esetek 50%-ában működik, meg a beépített navigáció is tud néha mókás dolgokat produkálni.
De vezetni jó, a váltó jó. Nem húz úgy, mint egy turbós autó, de pörgetni kell és megy.Első szervíz szeptemberben lesz, addik max a kerékcsere árakról tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
válasz mazda? #210470 üzenetére
Nekem 150 lóerős Mazda 3-asom van, manuális váltóval. 12000 km után (1 év időtartam) eddig nem volt vele semmi gond. Átlagfogyasztás 6.7 liter, úgy, hogy 15% város, 25% főút, 60%-ban autópályán használom kb 160-as átlagtempóval (Németország). Szóval használat függően, 1 tankolással elmegy 600-800 km-t.
Nyilván mivel szívó benzin, vissza kell váltani 2 fokozatot, ha hirtelen előzni akarsz. 4000-res fordulat körül jön meg igazából az ereje. Nyilván egy automata, turbós autót kényelmesebb vezetni, de kinek - mi jön be. Én régimódi vagyok, szeretek váltani, én fizetem a szervízt - ebben papíron kevesebb dolog van így, ami elromolhat, meg amúgy sem ezzel járok minden nap munkába, inkább hétvégente használom. De nyilván dugóban araszolva meg tudja érezni az ember térde a sok kuplungolást.
A festésre többen írják, hogy vékony, így a kőfelverődés meglátszódhat. Az én kocsim machine gray színű, úgyhogy ez nem igazán látszik, meg eddig nincs is rajta folt, ami közelről feltűnt volna.
Ár/érték arányban szerintem jó a Mazda, főleg ha újonnan veszed, de neked kell eldönteni, hogy mi a fontosabb, mit szeretnél egy kocsitól.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest