Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz batai15 #181323 üzenetére

    Reggelente 50 km M0-n Octavia 1.4 TSI 140 LE és Jetta 1.4 TSI 125 LE is
    90-120 km /h közötti nyugodt autózással 5 l alatti átlagot mutatott rendszeresen, még télen is. Rátankolással ez pár decivel több, de az 5 környéke reális. :)

    Hungárián, át a városon a délutáni dugóban pedig kb 8 liter.

    A mostani 1.6 dízel sem igazán fogyaszt jobban azoknál a TSI-knél. :U

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz Tin #181665 üzenetére

    Még egy szavazat a Golfra, bár én hazabeszélek.
    Az Octavia beltere nekem sem tetszik, nekünk anno a kettő közül lehetett választani. Méret miatt a többség az Octaviánál maradt.

    Arra a ~fél éves időtávra bérautó nem játszik? Havi 3-400 € környékén mondjuk. Annyit az értékvesztéssel is buknál.

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz gaborbol #187836 üzenetére

    2012es Ceeddel jartam masfel evet, a muszerfal fekete muanyagja okadta a meleget nyaron, belegondolva tenyleg rosszabb volt a megszokottnal. Kulon orom, hogy a klimaja emelle gyenge, 35 fok kornyeken mar nem tudta menet kozben sem lehuteni a kocsit.

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz Qru #188328 üzenetére

    2018-as 1.6 TDI DSG Golfot hajtok cégesként, előtte 1.4 TSI kéziváltós Octavia volt.

    Ami az általad felsoroltakból jelen van/volt:

    -eszi a vizet, bár nálam egyszeri alkalomnak tűnt. A pláne benne, hogy télen jött elő, egy 50 km-es nyugis M0-s gurulás utáni reggelen dobott üzenetet rá. Ezek után nézegetem majd gyakrabban.
    -lassú a fed. comp.- szo szo
    - a gyári BT kihangosító random lecsatlakozik a telóról telefonálás közben (wtf?) --> nálam max. 20 percenként megszakad a vonal, helytől függetlenül, de a BT kapcsolat megmarad.
    - kanyarban úthibán elpattog a kerék és csúszkál a bódé (WTF?) Ezt az Octavia csinálta számomra nagyon érezhetően, a Golf már tűrhető. Viszont a Superb alatt elvileg Multilink van, illene jónak lennie..
    - a dsg állóból induláskor random ránt egy nagyot
    Nem sikerül finoman indulnom nekem se, hiába óvatoskodok. Külön finom, amikor időnként a hátramenetet is rántva veszi be, vagy 2-3-4 között felfele váltva ránt. Ezeket csak néha csinálja.. Nincs még 40k km az autóban.
    -ACC magától nem indít, csak ha a gázra lépsz. Kb. ha 1 másodperce állt meg a sor, akkor elindul még magától. Egyébként valóban gázpedál pöccintés, vagy tempomat gomb a kormányon.

    Nálam klíma, parkradar, auto hold okés.

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz Qru #188343 üzenetére

    Igen, ilyenkor azért meginog az ember hite a német technikában.
    Kipróbálnék már lassan valami japánt is. :)) Bár az európai szemnek talán tényleg a VAG konszern tudja átlagban a leggusztusosabb beltereket szállítani. Szerintem ez is a sikerük egyik legfontosabb kulcsa.

    A start stopot általában elinduláskor kikapcsolom, pedig amúgy szurkolok a bébifókáknak;

    az tényleg okos, hogy ahogy mozdul a sor, indít, viszont pl. Hungárián, de igazából bárhol dugóban ez jellemzően úgy néz ki, hogy piros lámpa után is még gurulgatnak emberek, ezért folyamatosan ráindít, gyakorlatilag pár másodperceket áll csak a motor. Illetve a lámpaváltások is relatíve gyakoriak. Vasúti sorompónál szoktam csak hagyni dolgozni, ott még látom értelmét.

    Ahogy egy forgalmasabb útra kanyarodva pedig elsőbbségadás táblához lassan kigurulva leállítja a motort, az sztem egyenesen öngyilkos dolog, én legalábbis nem kérek belőle.

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    Sziasztok Urak!

    Eddig leginkább read-only módban követtem a fórumot, de most szívesen venném a véleményeteket az alábbi kérdésben:

    elérkezett az új flottaautó rendelés ideje a cégnél, az alábbi játékosok vannak versenyben, amikből választhatunk:

    Skoda Octavia Style 1.5 TSI DSG 150 le
    Skoda Octavia Ambition 2.0 TDI DSG 150 le
    VW Golf Life 1.5 TSI DSG 150 le

    Mindegyik kombi karosszériával.
    Üzemanyagkártyát ad a cég korlátlan magánhasználatra is, így a fogyasztás nem szempont.

    Egy Golf 7 1.6 TDI DSG 115 le-t vált majd, amit egyébként eléggé megkedveltem, a legnagyobb hiányossága talán csak erőben van, illetve a fényszóró gyengusz.

    Nekem nagyjából a felsorolás sorrendjében tetszenek.
    Octavia Style-ban a LED Mátrix nagyon csábító, az Ambitionbe csak eggyel egyszerűbb jutott lámpából, ahogy a Golfba is.

    Én szeretem a dízelek karakterét, az alulról tolást, viszont volt már 140 lovas tsi-m korábban, az is tetszett. 0-100 gyorsulásban talán 2 tized különbség van a két motor közt.
    Egy felszereltségi szintet bukni a dízel miatt sztem nem érdemes, még ha elvileg többlengőkaros futómű is járna hozzá hátra.

    Ami az Octaviák hátránya, hogy a tempomat elvileg nem távolságtartós (ACC-t nem ikszelték be hozzá a cégnél), amit már a hetes Golf is tudott és szerettem..
    Illetve O3 vs. G7 esetén az Octik hátsó futóműve (gyengébb motoroknál) szerintem érezhetően butább, úthibákon elpattogott. Leírások alapján az újban sem lett jobb.

    Golf 8 szerintem a 7-hez képest több ponton is visszalépés (rakodóhelyek elhagyott fedelei, A oszlop burkolat, stb.), így összességében nem lenne annyira nagy javulás a mostanihoz képest.

    Ti hogy döntenétek? :)

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz bandus #198361 üzenetére

    Golfban benne lenne az ACC, csak hogy ne legyen annyira egyszerű a döntés :U
    A konfigokba sajnos már nem tudunk egyénileg belenyúlni. Egyébként nekem is tetszene a Golf egyedi(bb)sége, műszaki igényessége, nekem nem hiányzik belőle az Octavia tágassága, bár ha van utas néhanapján, ők azt jobban szeretik.

    A TDI autópályás mormogása egyébként nekem is kellemesen andalító, ezek szerint nem vagyok vele egyedül :DD
    Kivásárlás nem játszik. Lehet, hogy már átvenni sem én fogom a cégnél ezekkel a szállítási időkkel (30-34 hét..), mire ideér ;]

    #198385Stylewars
    Leaseplanes céges lízing az autó, ilyesmi okosság nem játszik. Egyébként valóban ez lenne a közel optimális megoldás. Én is nagyon megkedveltem összességében, ezt a két pontot leszámítva.
    Valakinek legalább lesz egy jó vétele vele. Hidegen nem tapostam, méter sincs benne sok, még a DSG is bírja jó ideig várhatóan.

    Köszi mindenkinek a meglátásokat!

    Alszom még rá egyet, aztán kérem az 1.5 TSi Style-t. :K

    [ Szerkesztve ]

    gl&hf

  • Cpt.Price

    csendes tag

    válasz Stylewars_kp #198387 üzenetére

    Jó kérdés.

    Itt egy hasonló:
    [link]

    Nekem nincs alcantara-s komfortülés, viszont nem egész 60k km van benne.
    5-6M környékére saccolom.
    De mint írtam, céges lízing juttatásként, nem magántulajdon, így nem foglalkoztat túlzottan.

    #198388 Paxker315
    1.4 TSi-t hajtottam én is kb. egy évig, nagyon jól fogyasztott nálam is.
    Nyugis tempóval, de nem feltartósan (megendett + 10 km/h) átlagban 6 l alatt tudtam tartani, kb. fele város-fele azon kívül.

    [ Szerkesztve ]

    gl&hf

Új hozzászólás Aktív témák