- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz batai15 #181323 üzenetére
Reggelente 50 km M0-n Octavia 1.4 TSI 140 LE és Jetta 1.4 TSI 125 LE is
90-120 km /h közötti nyugodt autózással 5 l alatti átlagot mutatott rendszeresen, még télen is. Rátankolással ez pár decivel több, de az 5 környéke reális.Hungárián, át a városon a délutáni dugóban pedig kb 8 liter.
A mostani 1.6 dízel sem igazán fogyaszt jobban azoknál a TSI-knél.
gl&hf
-
Cpt.Price
csendes tag
Még egy szavazat a Golfra, bár én hazabeszélek.
Az Octavia beltere nekem sem tetszik, nekünk anno a kettő közül lehetett választani. Méret miatt a többség az Octaviánál maradt.Arra a ~fél éves időtávra bérautó nem játszik? Havi 3-400 € környékén mondjuk. Annyit az értékvesztéssel is buknál.
gl&hf
-
Cpt.Price
csendes tag
-
Cpt.Price
csendes tag
2018-as 1.6 TDI DSG Golfot hajtok cégesként, előtte 1.4 TSI kéziváltós Octavia volt.
Ami az általad felsoroltakból jelen van/volt:
-eszi a vizet, bár nálam egyszeri alkalomnak tűnt. A pláne benne, hogy télen jött elő, egy 50 km-es nyugis M0-s gurulás utáni reggelen dobott üzenetet rá. Ezek után nézegetem majd gyakrabban.
-lassú a fed. comp.- szo szo
- a gyári BT kihangosító random lecsatlakozik a telóról telefonálás közben (wtf?) --> nálam max. 20 percenként megszakad a vonal, helytől függetlenül, de a BT kapcsolat megmarad.
- kanyarban úthibán elpattog a kerék és csúszkál a bódé (WTF?) Ezt az Octavia csinálta számomra nagyon érezhetően, a Golf már tűrhető. Viszont a Superb alatt elvileg Multilink van, illene jónak lennie..
- a dsg állóból induláskor random ránt egy nagyot
Nem sikerül finoman indulnom nekem se, hiába óvatoskodok. Külön finom, amikor időnként a hátramenetet is rántva veszi be, vagy 2-3-4 között felfele váltva ránt. Ezeket csak néha csinálja.. Nincs még 40k km az autóban.
-ACC magától nem indít, csak ha a gázra lépsz. Kb. ha 1 másodperce állt meg a sor, akkor elindul még magától. Egyébként valóban gázpedál pöccintés, vagy tempomat gomb a kormányon.Nálam klíma, parkradar, auto hold okés.
gl&hf
-
Cpt.Price
csendes tag
Igen, ilyenkor azért meginog az ember hite a német technikában.
Kipróbálnék már lassan valami japánt is. Bár az európai szemnek talán tényleg a VAG konszern tudja átlagban a leggusztusosabb beltereket szállítani. Szerintem ez is a sikerük egyik legfontosabb kulcsa.A start stopot általában elinduláskor kikapcsolom, pedig amúgy szurkolok a bébifókáknak;
az tényleg okos, hogy ahogy mozdul a sor, indít, viszont pl. Hungárián, de igazából bárhol dugóban ez jellemzően úgy néz ki, hogy piros lámpa után is még gurulgatnak emberek, ezért folyamatosan ráindít, gyakorlatilag pár másodperceket áll csak a motor. Illetve a lámpaváltások is relatíve gyakoriak. Vasúti sorompónál szoktam csak hagyni dolgozni, ott még látom értelmét.
Ahogy egy forgalmasabb útra kanyarodva pedig elsőbbségadás táblához lassan kigurulva leállítja a motort, az sztem egyenesen öngyilkos dolog, én legalábbis nem kérek belőle.
gl&hf
-
Cpt.Price
csendes tag
Sziasztok Urak!
Eddig leginkább read-only módban követtem a fórumot, de most szívesen venném a véleményeteket az alábbi kérdésben:
elérkezett az új flottaautó rendelés ideje a cégnél, az alábbi játékosok vannak versenyben, amikből választhatunk:
Skoda Octavia Style 1.5 TSI DSG 150 le
Skoda Octavia Ambition 2.0 TDI DSG 150 le
VW Golf Life 1.5 TSI DSG 150 leMindegyik kombi karosszériával.
Üzemanyagkártyát ad a cég korlátlan magánhasználatra is, így a fogyasztás nem szempont.Egy Golf 7 1.6 TDI DSG 115 le-t vált majd, amit egyébként eléggé megkedveltem, a legnagyobb hiányossága talán csak erőben van, illetve a fényszóró gyengusz.
Nekem nagyjából a felsorolás sorrendjében tetszenek.
Octavia Style-ban a LED Mátrix nagyon csábító, az Ambitionbe csak eggyel egyszerűbb jutott lámpából, ahogy a Golfba is.Én szeretem a dízelek karakterét, az alulról tolást, viszont volt már 140 lovas tsi-m korábban, az is tetszett. 0-100 gyorsulásban talán 2 tized különbség van a két motor közt.
Egy felszereltségi szintet bukni a dízel miatt sztem nem érdemes, még ha elvileg többlengőkaros futómű is járna hozzá hátra.Ami az Octaviák hátránya, hogy a tempomat elvileg nem távolságtartós (ACC-t nem ikszelték be hozzá a cégnél), amit már a hetes Golf is tudott és szerettem..
Illetve O3 vs. G7 esetén az Octik hátsó futóműve (gyengébb motoroknál) szerintem érezhetően butább, úthibákon elpattogott. Leírások alapján az újban sem lett jobb.Golf 8 szerintem a 7-hez képest több ponton is visszalépés (rakodóhelyek elhagyott fedelei, A oszlop burkolat, stb.), így összességében nem lenne annyira nagy javulás a mostanihoz képest.
Ti hogy döntenétek?
gl&hf
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz bandus #198361 üzenetére
Golfban benne lenne az ACC, csak hogy ne legyen annyira egyszerű a döntés
A konfigokba sajnos már nem tudunk egyénileg belenyúlni. Egyébként nekem is tetszene a Golf egyedi(bb)sége, műszaki igényessége, nekem nem hiányzik belőle az Octavia tágassága, bár ha van utas néhanapján, ők azt jobban szeretik.A TDI autópályás mormogása egyébként nekem is kellemesen andalító, ezek szerint nem vagyok vele egyedül
Kivásárlás nem játszik. Lehet, hogy már átvenni sem én fogom a cégnél ezekkel a szállítási időkkel (30-34 hét..), mire ideér#198385Stylewars
Leaseplanes céges lízing az autó, ilyesmi okosság nem játszik. Egyébként valóban ez lenne a közel optimális megoldás. Én is nagyon megkedveltem összességében, ezt a két pontot leszámítva.
Valakinek legalább lesz egy jó vétele vele. Hidegen nem tapostam, méter sincs benne sok, még a DSG is bírja jó ideig várhatóan.Köszi mindenkinek a meglátásokat!
Alszom még rá egyet, aztán kérem az 1.5 TSi Style-t.
[ Szerkesztve ]
gl&hf
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz Stylewars_kp #198387 üzenetére
Jó kérdés.
Itt egy hasonló:
[link]Nekem nincs alcantara-s komfortülés, viszont nem egész 60k km van benne.
5-6M környékére saccolom.
De mint írtam, céges lízing juttatásként, nem magántulajdon, így nem foglalkoztat túlzottan.#198388 Paxker315
1.4 TSi-t hajtottam én is kb. egy évig, nagyon jól fogyasztott nálam is.
Nyugis tempóval, de nem feltartósan (megendett + 10 km/h) átlagban 6 l alatt tudtam tartani, kb. fele város-fele azon kívül.[ Szerkesztve ]
gl&hf
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen