Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki46
senior tag
Sziasztok a szokásos kérdéssel fordulok hozzátok.
Autócsere előtt állok a keret 800.000-1.000.000 Ft + átírás, szervíz stb.
Évi 10-15k km megyünk vele az is inkább a hétégi kiuccanások.
Városban nem nagyon használjuk max 1-2 bevásárlás. (Melóba motorral, busszal járunk)Néhány kritérium:
Elég magas vagy 196cm örülök, ha kényelmesen elférnék
Motorra nincs komolyabb kritérium 1.4 dieseltől 3.0 benzinig mindent néztem már
Örülönék, ha autópályán 140 tempó körül nem kiabálva kellene beszélgetni mint a jelenlegi autónkban
Szóval tényleg semmi extra elvárás.Nagyon szeretem az autókat, ismerek is sok típust, de a bőség zavarában elvesztem.
Ami tudom, hogy jó választás lenne:
Toyota Avensis T22 1.6 vagy 2.0 benzin
Opel Astra H / Golf 4 1.6 benzin vagy 1,9 TDI VWAmiről beszéljetek le:
Opel Omega 2.6 vagy 3.0 benzin
Honda Legend
Audi A6 C4 2.5 TDISegítsetek rajtam
-
csoki46
senior tag
válasz MunezXBK #157859 üzenetére
Igen sor 5 tdi Csak nagyon nehéz ép példányt találni belőle.
Ketten vagyunk szóval nem gond ha koppig hátra van tolva az első ülés.Tippeket várok, hogy milyen típusok bújtak el a szemem elől ebben az 1 millió Ft körüli nagy sedán kategóriából.
Kiegészítés:
1gen Rav4 és CR-C felé is kacsingatunk, de ez csak agymenés talán. -
csoki46
senior tag
válasz BigBlackDog #157864 üzenetére
Köszi a válaszokat
C vectrát nézegetm 1.8 benzin a kiszemelt itt is. Signum kívánatosabb de az meg csak szinte diesel motorral van vagy 2.2 benzinnel, ami nem a legjobb konstrukció.Passat B5.5/ A4 B5 is listán van, ismerem a típust, csak nehéz itt is ép példányt kifogni
Volvo valahogy nem tetszik nekem. S40-ben ültem abban az üléspozíció nagyon kényelmetlen volt számomra.
-
csoki46
senior tag
válasz BigBlackDog #157868 üzenetére
Esetleg Volvo S60 2.4 D5 motorral, kézi váltóval?
Összességében jókat olvasok róla, valakinek van személyes tapasztalata?
-
csoki46
senior tag
válasz BigBlackDog #157894 üzenetére
Így hogy elolvastam jó pár népítéletet, egészen megtetszett az autó. A baj annyi, hogy a mi keretünk (max 1,2M) a kínálat alsó harmada. Korai 2001-2004 évjáratokkal.
Pedig egyébként a fotelszerű első ülés, megbízható, jó karakterű motor, csöndes futómű tetszene.
A nagy fordulókör nem zavarna a jelenlegi feliciánk is úgy fordul mint egy kraz...
Ehhez még lehet, hogy spórolnunk kell egy kicsit. -
csoki46
senior tag
-
csoki46
senior tag
válasz bitpork #159589 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ez az összeg a kínálat tetejét jelenit, ezért vagyok kicsit letörve, hogy nem találok igazán szép példányt belőle.
De azért ne felejtsük el, hogy ezek 18-20 éves autók, alsó hangon 300.000-400.000 ezer kilométerrel.
Hiába a galvanizált kaszni, az az első komolyabb sérülésig tart. Javítások helye ugyan úgy tud rohadni.
Nyilván én is úgy gondolom, hogy jó autók, egyébként ennyiért vennék egy 10 éves fiat lineát, reanult megant... -
csoki46
senior tag
-
-
csoki46
senior tag
Sziasztok,
Az törvényszerű, hogy az ember minél jobban szereti az autókat, annál nehezebben választ magának?
1,5-2M körüli értékben tervezem lecserélni a 19 éves diesel passatom (előző évben 400ezer fölött költöttem szervizre és még nincs teljesen kész. ).
Az ész érvek mentén valami kis köbcentis benzines elég lenne nekem az évi 15.000km-re amire használom. Nyáron szinte mindenhova motorral megyek, télen meg csak szenved a dízel hidegen, meg amúgy is fölösleges ekkora éves futásra.
Szóval ami kellene (MX-5, ha nem lennék 2 méter és nem igyekeznék racionális maradni)
- kialakítás mindegy, kupétól a kombiig minden szóba jöhet
- legalább 1.6, de inkább 1.8 szívóbenzin (megszoktam a nyomatékot, teljesítményt, nagyobb köbcentitől se ijedek meg)
- germán designhoz szokott szememnek elfogadható beltér (8gen civic kizárva)
- klíma, tempomat amit feltétlen bepipálnék az extralistán.
- 2007-2008-nál fiatalabb autók előnybenSegítsetek, rántsatok vissza a földre, hogy elengedjem az mx-5-öt, honda legendet, CR B6 passatot(most költöttem rá a gatyám a PD-re ), CDTI insigniákat és 159-es alfákat, HDI C5-öt (2007 utáni), E46 kupékat.
Könyörgöm beszéljetek rá egy II-es focusra, E12-es corollára, H/J astrára . Amivel nem fogok 1-2 évente kisebb vagyonokat adni a szerelőmnek, alkatrész kereskedőknek.[ Szerkesztve ]
-
csoki46
senior tag
-
csoki46
senior tag
Segítsetek!
Lehet, hogy túl sokat olvastam a fórumot, de kezdenek vonzani a honda jazz-ek. (köszi tboldi)
Jelenleg egy B5.5 passatom van 1.9 pd motorral, de tervezem a cseréjét, mert ritkán megyek vele hosszabb utat. Heti egy-két 100 km-es utam van, de erre fölösleges a diesel.
A csere első lépése volt, hogy tavasszal vettem egy mx5-öt.Ez kielégíti minden "car guy" igényemet, gondolom ez miatt kezdtem el többek között a jazz felé nézelődni.
Amiket még néztem honda frv, swift sport (ezért adnék többet is), 8gen civic, focus II,multipla
Összegezve amit szeretnék:
- közelekdő edény a mindennapi melóba-botlba járáshoz, esetenkénti nagyobb dolgoz mozgatása
- ne menjen rá a gatyám az első évben (építkezés van tervben jövőre azzal szeretnék a legtöbbet foglalkozni és arra szeretnék a legöttbet költeni )
- 1-1,2 M körül (ez leginkább a jazz. A többi inkább 1,5M fölött kezdődik, de rá tudom magam beszélni, hogy megéri azt a plusz pénzt)
- benzines, legalább 1600ccm (fárnya jazz természetesen kivétel)
- személy elférjen benne
- hatchback vagy kombiSegítsetek még elborult, hétköznapitól eltérő típusokkal (franciától japánig minden jöhet)... uhh a camry, maxima kimaradt a listából. Ördögi kör ez...
-
csoki46
senior tag
1.9 PD-ből átülve Prius II-be föl fogom vágni az ereim? Gondolkodom az autóm cseréjén és megtetszett a P2, szimpatikusak a műszaki megoldásai, a belseje is tetszik valamiért. A jelenlegi használati szokásaim is passzolnának a hibrid megoldáshoz ( ősztől-tavaszig munkába járás (5-5km), heti 1-2 alkalommal 2x50km főúton, évi 6-7 nagyobb kirándulás). Nem vagyok száguldozó típus, de kicsit tartok a 77le-től. A turbo-diesel nyomatékát el tudom engedni, de az mx5 (1,2T- 140le) menetdinamikája alá menni nem tudom mennyire kompromisszumos számomra.
Van köztünk olyan aki turbó benzin vagy diesel-ből ült át P2-be?
Tényleg elönti az embert a csí és nem foglalkozik semmivel, csak az átlag fogyasztással, vagy éjszakánként fölkelnek a prius tulajok amíg alszik a család és cr dieseleket, végtelenbe forgó vti-ket vagy zsíros v8-asokat nézegetnek hahun miközben egyik szemükből a sóvárgás könnyeit törlik, másikból a HSD-tól elszakadni képtelen énjük bűntudatának cseppjeit? -
csoki46
senior tag
válasz molnarpeter #193619 üzenetére
Akkor oda adom barátnőmnek, szerintem imádná ő is
Nemhogy elvettétek, meghoztátok a kedvem a P2-höz. Adok neki pár hetet, hogy ülepedjen a lelkesedés aztán meglátjuk -
csoki46
senior tag
Prius témához kapcsolódva, P2-nél megéri a FL a felárat? Hasonló állapotú preFL és FL típusok között simán van 300-400 HUF különbség.
Olvastam, hogy beltéri anyagok mások, tolató kamera könnyebben beépíthető...1,7-2M között tervezek P2-t venni, ennyiért válasszak öregebb, kevesebbet futottat vagy fiatalat több kilóméterrel
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen