- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jojo5
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki, lehet be kell ruháznom egy autóra, ebben kérném segítségeteket.
Első autóm lenne(friss jogsival), van kinézett példány, de nem vagyok biztos abban, hogy jó ötlet-e.
Először C30-as Volvokat nézegettem 2008-10' körülieket, de aztán barátnőmmel megegyezve, beláttam, hogy akkor legyen inkább egy Audi A3-as ha már közösen használnánk.
Először is leszögezném a keret maximum 2-2,5 millió forint, de ha lehet nem szeretném kimaxolni a dolgot.
Szeretném ha lenne a kocsiban xenon és PDC, talán tempomat.
A kinézett példányok ők lennének eddig :
Motorban ezek 1.9 PD-k, nem tudom, hogy akár egy régebbi Euro 3-as 130 lovasba érdemes-e még beleugrani
Külföldről ezen 1.9-eket néztem ki.
Ezekből egy kicsit úgyis próbálnék faragni mármint árban, valamint még azon gondolkoztam, hogy ugyanezen évjárat 1.8\2.0 TFSI-je lehet jobban megérné tekintve, nem mennénk évi 15 ezernél szerintem többet, de sajnos azon motorok jóval drágábbak, viszont EU5-ösek de benzines mivoltukról nem tudom mennyire zsákbamacskák vagy sem.
Az 1.9 PD-rél sok jót hallottam egyedül a DPF lehet szerintem ami megfogja a kocsit meg ha mondjuk BXE kódos akkor meg kell nézetni a csapágyat vagy kicseréltetni.
Valamint még az S-tronicon gondolkodtam lehet megérné az a DSG.
Üdv,
J[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz B-L-A-C-K #139092 üzenetére
Hali,
1 DB 10 ezer eurós van a listában, bevallom őszintén én bízok abban, hogy mondjuk a 8950 eurosat ami a második legdrágább odaadják 8000-ben ha mondjuk azért mennék ki.
Én a szervízt nem számolom bele a kocsi árába, a regisztrációt se de annak utána néztem EU 4-nél 180 ezer körül van és még nem tudom mi jön rá, gondolom ideiglenes rendszám eredet vizsga és még egy rakat dolog.
Lehet találok ismerőst akivel kimennénk érte.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz xEon1337 #139095 üzenetére
Az egész forma szerintem szebb mint a C30, de a legfőbb "bajom", hogy azokról a kocsikról azon kívül, hogy sor5 alatt nem szabad venni nem tudok sajnos semmi extrát sem, pedig olvasgattam neten utána.
Azért ha az 1.9PD-t nézzük viszonylag olcsón karbantartható motorról beszélünk, ha nincs agyon tuningolva és figyel rá az ember nagyon sokáig kiszolgál, sajnos a Volvo-ról fogalmam sincs...B-L-A-C-K: Hahu-n nincs ilyen felszerelt három ajtós csak sportback abból 1db, de az is 3 millánál áll
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz runner 125 #139104 üzenetére
Haló haló,
Egy dolgot azért elmondanék az A3-ról amiket linkeltem mind LED-es nappali fény+ LED-es hátsó lámpás gyárilag, mert Facelift után megkapták tudtommal és a nappali LED menetfény csak a xenonnal járt.
A C30-hoz lenne kérdésem, pre facelift vagy faceliftnél mik a különbségek nagy vonalakban ? a lámpa formáját leszámítva ? van amelyik kevésbé ajánlott ?
tabaga: 28 lesz a hölgy, de igazából mindenképp kis autót szeretnénk elsőnek, tekintve, ha én kimennék külföldre dolgozni akkor ő használná, viszont jó lenne ha nem mondjuk F astra szintű lenne a kocsi amit lehet megkapnék itthonról (23 éves és nem mernék vele mondjuk Horvátba lemenni)
A BXE\BLS-ről annyit tudok, hogy tudtommal lehet venni megerősített csapágyat, és avval már nem könyököl ki a blokk oldalán a hajtókar tokostól vonostultxeon.Szabi: Bevallom őszintén nekem kisebbnek tűnt a C30 pakolhatósága így első blikkre. D3\D4 2000-es sor 5 dízel javallott ? igazából ha meg benzines lenne akkor turbo nélkülit nem vennék, de egyikről sincs tapasztalatom mennyire beváltak\megbízhatóak pl. 1.8 TFSI-hez képest ahol azért vannak példányok amikkel van baj.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz Coyot #139112 üzenetére
én inkább erre hajaznék ha már A3-ról beszélünk Xenonnal+DRL-el, mint vagány.
xeon.Szabi: köszönöm a felvilágosítást, az Automata ajánlott C30-ból, vagy a manuális ami golyóbiztos, de legalább nem drága javíttatni ?
Azt kérdezném még meg, hogy hogy látod mi az az extra ami mondjuk minden C30-ba legalább kell, vagy számodra mi volt az ?
Ülésben van valami extra ? mármint sport változat vagy valami, hogy a magas állatok mint én is elférjenek ?
Vagy alapból kényelmesek és jól testre szabható az üléspozíció ?[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
ALL: Pont ez a vicc, hogy amiket linkeltem 7,7-9 ezer EUR-körül ott T5 vagy D3\D4 volvok nem igen vannak azonos évjáratnál, pontosabban ha Audiból pl a 8,5-9 ezer EUR akkor volvonál itt ilyen 2.0 turbós 2.4i(szívó) meg D3\D4 dízel van pár darab de azok is már inkább 9 ezer fölött amiben van xenon meg stb.
Alig van találat a C30-ra, pedig igyekszem átnyálazni a dolgokat alaposan, a Wiki-t pedig már átbújtam mind2 autónál, már fórumokat nyomatom amit találok.
xeon.Szabi: 2.0 D-t miért nem erőltetnéd C30-ból ? mert pl. a Faceliftnél D3\D4 az is mind 2000-es dízel.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz Mágus2 #139146 üzenetére
2008' koruli 1.9 PD/1.8/2.0 TFSI-rol velemenyed leirnad kerlek, kicsit taglaltabban.
1.9 mk2es superb-et is neztem az is ilyen arfele mozog viszont akkora bode, hogy a holgy lehet nehezebben ulne bele/es en is nehezen szoknam meg szerintem.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
Sziasztok,
Ezek közül melyik tűnik így weboldalról érdemesnek élőben való megtekintésre szerintetek ?
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz MunezXBK #143288 üzenetére
V6 csak random megfogott hallottam jót és rosszat is róla...
Igazából 1.9 PD-t néznék konstrukció miatt, abban az időben az 1.4 TSI sok betegséggel rendelkezett ha jól rémlik (láncszakadás stb)
Motor adott, kasztniban octavia MK2/Golf 5/A3/A4/(esetleg Superb) nézegettem.
Első autó lenne és viszonylag olyat szeretnék kifogni ami egyben van, ha lehet jó 1.5 milláig....
rbalint88: van ötleted meghallgatom, néztem japánt is de arról még ennyi tapasztalatom sincs ismerőseim körében sajnos...
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz MunezXBK #143294 üzenetére
bevallom őszintén fingom sincs a motorokról, egyedül az 1.9 ami volt ismerősöknek, ezért is próbáltam preferálni azt..
az a 3.2V6 álom marad, de fenntartásban tuti veri az összes többit.
1.4 TSI-t meg csak a 140 lovasból láttam 1-2 elvétve, de azokban is az a kompresszor+turbó kombó nem gyerebe a bonyolultsága miatt.
Igazából 1.4-ből a bővebb kínálat 2.2 fölött indul ahogy nézegettem.Van még 1.6 szívó, na azt nem szeretnék lomhasága miatt, akkor már inkább a diesel.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz molnarpeter #143301 üzenetére
Igen, a DPF-től én is félek, főleg a város miatt, max kikormolom, olvastam, hogy BXE és BLS? a hajtórúdcsapágy bajosak és ki tud szépen könyökölni a blokk oldalán.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
Uraim,
Békés Boldog Karácsonyt!
Ki melyikre mit mond ? (tudom városi használatra 1.9 is kár, de a konstrukció még mindig vonz és a benzinest csak ismerősök ajánlása alapján nézegetem, de nincs kézzelfogható tapasztalatom)
Ezek az 1.8 turbós motorok konstrukció alapján mennyire megbízhatóak ? Mennyi a benzinesnél az amivel még meg szabad venni, dízelről tudom, hogy 500-600k-t akár elpöfögnek...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz rbalint88 #143602 üzenetére
Bevallom oszinten nekem a motorikus allapot a legfontosabb es a nem lelakottsah a PDC vagy a Xenon max extra, sajnos a keretem 1,5 nagyon max. 2 milla es VAG-os autokon kivul mast nem ismerek ezert nem is gondolkoztam masban, E39 et is nezegettem de a fenntartasi koltseg fontos es mivel elso auto lenne probalok valami egyensulyt talalni, hogy tetszen is, de ne is legyen uberdraga... stb
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
Normalis keretek kozott gondoltam, sajnos peldakent pont a BMWt hoznam fel, hogy ha valami van az alkatresz arban sokkal dragabb mint egy VAG-os.
Ha megveszem a kocsit annyi lenne a lenyeg, hogy jo allapotut szeretnek kifogni es ha gaz van nyilvan rendesen karban tartanam, szoval sajnos nem tudok osszeget mondani mi az ami draganak szamit vagy olcsonak mert nincs tapsztalatom.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz Pokskill #145482 üzenetére
Szia,
116i nagyon gyenge, max városba, de inkább oda se, 118d\120d\120i-től felfelé jók
Dízel oldalon láncszakadás elég érintett probléma illetve, benzin oldalon annyira nem vészes a helyzet, de karban kell a kocsit tartani.
Mazda3-ról sok jót hallottam.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz szőröscica #149903 üzenetére
az zsebbenyúlós, nem 2 millióban megálló játékszer...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz szőröscica #150882 üzenetére
Fene tudja, M57 es blokk pillangó szelep, N57 ahogy H. Ezredes is írta néha lánc hiba...
Audinál meg V6 vezérlés csere horror áron, mondjuk ez pont a bömbinél is zsebbenyúlós főleg N-es motornál.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz bajnokpityu #150928 üzenetére
Laktam mar par orszagban, sot folyamatosan utazok, de egy szekhez hasonlitani egy kocsit...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz Jakab66[hun] #151431 üzenetére
Egy lengyel faszinak van nálunk RS4-e B6-os, 4.2 V8, mondta és mutatta, hogy nagyon megy, de az egész autó fenntartása elég brutál, gondolom egy S4-es is drága mulatság lenne
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz Acheron #151672 üzenetére
Szemezek en is E90el, de erdekes, hogy kb. egy magasak es sulyuak vagyunk, de eddig E87et neztem es csomo forumon 2 meteres csokak mondtak kenyelmesnek, az E90 pedig csak nagyobb belul mit egy E87, szerintem
En 330i-t neztem, de a 272 lovas N53-as blokkal, vagy 215 lovas 325i-t amit kis hekmanyolas utan 272 lovassa lehet elvileg varazsolni, a kasztni meg nincs eldontve, mert felek a coupe keret nelkuli ajtoitol...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz szőröscica #152382 üzenetére
Pl, amiket nézek 3000-es sor6-al az a gond, hogy amilyen rövid távon használnám városban, be sem melegedne...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Milyen légkondit a lakásba?
- BestBuy topik
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen