- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64118272
törölt tag
Sziasztok!
Egyszerű kérdésem következne.
Mit ajánlotok az alábbi kritériumok alapján:
- Max. 1.000.000(átírás, szervíz, ilyesmi ezen felül)
- Max 2007-es(nem miattam, hanem nem lehet 10 évesnél öregebb, és mindjárt 2017 van..)
- 4 vagy 5 ajtós
- klímás
- Napi 200km, 90%-a városbanEzeknek a kritériumoknak kéne megfeleljen valami gép.
Mit tudtok ajánlani?
Én gondoltam a Megane 2 1.5dci-re, sedanba/kombiba, vagy Focus 2 1.6 TDCI-re, kombiba, esetleg H Astra, 1.7 CDTI.. Vélemény?
-
-
#64118272
törölt tag
válasz BigBlackDog #137959 üzenetére
Céges előírás.
-
#64118272
törölt tag
válasz Declare #137964 üzenetére
Igazából már idén januárba le kellett volna cserélni. Multi cég, mindenhol előírás, hogy 10 éves autóval lehet csak dolgozni.
Erre fizetik a karbantartást. Már így is kihúztam augusztusig, de ha most 2007-est veszek, kihúzom 2017 decemberig vele, 2008-as még jobb lenne, mert 2018 decemberig lehetne. Az 1 millió az nekem a keretem, sajnos most lakásvásárlás miatt nem fér drágább autó bele... Kollégák nagyrésze 2011 körüli Cee'd-el szaladgál, vagy 5 is van belőle a cégnél. A golfot meg 1.1-ért tudtam eladni, ezen kívül még van első szervízre félre téve pénz, ebből kéne valamit kihozni. Sajnos ha nem tudok 10 évnél fiatalabb autóval dolgozni, nem fizetik se a karbantartást, se az üzemanyagot, ami azért napi 200km-nél elvinné kb a fizetésem 3/4-ét. Ha maximum 3 éves autót veszek, adnak egyszeri 1000 eurós támogatást. Na ja, de 5000 euróért se veszek maximum 3 éves autót...
Hitelbe meg nem akarok belekeveredni, nem hiányzik valahogy...
-
#64118272
törölt tag
válasz molnarpeter #137961 üzenetére
206 meg Punto kiesik, nem fér el benne hátul senki mögöttem, 185cm, 110kg vagyok, koppra hátra kéne toljam az ülést, úgy meg nincs nagyon semmi hely. Fabiat még nem próbáltam, de gondolom az se sokkal rózsásabb.
-
#64118272
törölt tag
válasz Kornel #137967 üzenetére
Igazából nem lenne lehúzás, mert a fizetés jó, tehát megéri, cserébe hogyha akarom hogy fizessék a költségeket, ez az elvárás. Lehetne 2001-es Passatom is, ha akarnám, de akkor se szerviz, se üzemanyag nem lenne fizetve. Ahhoz hogy ezt fizessék, ez az elvárás. A fizetés miatt meg kénytelen vagyok teljesíteni az elvárásaikat. Csak sajnos most nekem lakás miatt nem fér bele drágább autó, remélem 1.5 vagy 2.5 év múlva, mikor ez az adott autónak lejár a szolgálati ideje, megengedhetek magamnak majd egy jóval fiatalabbat.
kornelka: [link]
Mondjuk egy ilyen? Ez tetszik is, kívül-belül szép, de nem ismerem, mit lehet erről tudni?
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz BigBlackDog #137978 üzenetére
Dízel lenne az igazi, mert kevesebbet fogyaszt, de ha nem kapok ebbe az árba normális dízelt, végszükség esetén benzines lesz, csak na, a fogyasztástöbbletet én kell álljam, aminek nem örülnék.
-
#64118272
törölt tag
válasz Integrale #137981 üzenetére
Igazából 35LEI-t fizet 100km-re hozzájárulásnak(ez kb 2400ft). Hogy az üzemanyag mennyi, azt épp le se sz*ja. De ez nagyjából a mostani üzemanyag árak mellett ilyen 6.8-6.9-es fogyasztást fedez. Tehát ha az autó 6.5-et fogyaszt, még én nyerek 100km-en 3deci üzemanyag árát, de ha 7.5-et, akkor én fizetek rá kb 0.7l-t. Ha 10-et, akkor több mint 3 litert én fizetek minden egyes 100km után.
m3tr0: Van, hogy személyt is szállítunk, de leginkább csomagokat, expressz. Vagyis a mi részlegünk, amúgy foglalkoznak ők fejlesztéssel, építkezéssel, minden hülyeséggel, de mi nekünk a rohangálás a feladat. Van, hogy el kell hozni 2 építészmérnököt az egyik telephelyről a központba, vagy a másik helyre, útközbe felvenni nekik valami műszereiket, aztán adnak valami papírt, azt elvinni ide vagy oda, tehát vegyes. Tarthatnának céges autót is, de nekik ez így jobb, hogy nekünk egy picit jobb fizetést adnak, de a saját autónkat kell gyűrjük. Cserébe fizetik az általános karbantartást, meg ugye egy X összeget üzemanyagra.
Én Romániában élek, Kolozsváron konkrétan, ha egy Daciat vennék, kb kiröhögnének, hogy na jó, akkor állj be vele taxisnak.
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz BigBlackDog #137980 üzenetére
Másik hozzászólásban írtam, hogy nem litert fizetnek, hanem km-re egy x összeget kapok, aztán abból oldjam meg.
Méretre annyi, hogy 4 vagy 5 ajtaja kell legyen, hogy hátra is adott esetben be tudjanak szállni, de kb ennyi. A többit nekünk kell megoldani. Ha egy mérnököt a reptérről kell behozzak, a bőröndje csak befér a csomagtartóba, de ha pl egy A1-es méretű nyomtatót kell elvigyek, akkor nekem kell belegózni a kocsiba, mondjuk lehajtott üléssel, keresztbe téve, stb. Rám van bízva, hogyan oldom meg. Annyi, hogy mivel elég nagy darab vagyok, és van, hogy személyt is viszek, el kellene férjen mögöttem. -
#64118272
törölt tag
válasz m3tr0 #137986 üzenetére
Kolozsváron a forgalom kb olyan mint pesten, reggel 7kor, a Hungárián. Csak itt nonstop. Ezen felül az emberek agresszívek, nem figyelnek az útra, s ha észreveszi hogy te már fél órája előtte vagy, satufék, dudál, ordibál, mutogat. Persze tisztelet a kivételnek, vannak normális sofőrök itt is, csak valahogy jobban feltűnik a degenerált barom.
kornelka: Ez a Linea ez tetszik nekem is. Valahogy eszembe se jutott, mondjuk a forgalomba se egy feltűnő autó, lehet ezért. Ki kellene próbáljak egyet, hogy milyen.
-
#64118272
törölt tag
Üdv urak!
Kérdésem lenne hozzátok.
Mi a véleményetek az Insigniáról?
Egy kedves barátom édesapja adja el a sajátját, újabb A6 kombira váltás miatt.
Amit tudni lehet az autóról:
2011-es, kombi, sötétszürke, 2.0CDTI EcoFlex, 130 lovas, 6 sebességes manuális váltóval, 180.000km-el.
Nemrég volt az autóban motor csere. Az "új" motor fel van újítva, friss vezérlés, stb minden megvan, ami kellhet. Karban volt tartva rendesen az autó.
Sajnos elég fapad. Ami extra van benne: a kanyarkövető bixenon lámpák, tempomat, ülésfűtés, multikormány, dupla digit klíma és kb ennyi az alapon felül.
-
#64118272
törölt tag
válasz Luck Dragon #138796 üzenetére
Én itt élek...
Itt, a taxis, az egy külön állatfaj. A buszsofőrrel sorolnám egy kategóriába. Tükröt nem nézik, körülötte levő tereptárgyak(autó, ember, lámpa, biciklis) nem érdeklik, mennek, ahogy csak tudnak, át mindenen. Nem sok olyan taxit lehet látni, ami ne lenne körbe húzva, minden sarkánál. -
#64118272
törölt tag
válasz Mágus2 #138828 üzenetére
Nem tudom pontosan mi az alapja, de valami anyaghiba van, amitől a főtengely elkezd lógni, egy idő után pedig annyira lóg már hogy szétkapja a blokkot, plusz olajnyomás gondok, stb...
Így értettem az alapján, ahogy mondta nekem, ezért egy bontott, felújított motor került bele(J Astra motorja, amivel nincs ez a probléma).mycso: Olyan 170.000km-nél hullott szét neki, akkor lett motor cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
Üdv urak!
Erről az autóról mi a vélemény? [link]
Golf 6 1.6TDi, 7 sebességes DSG, elég jól felszerelt, de azért nem full. Ebben az árban úgy adnák át, hogy friss olaj-szűrő csere, vezérlés csere, összes folyadék(fék, hűtő, szervó) lecserélve, friss 2 év műszakival.
Szerk.: javítva, bocsi!
[ Szerkesztve ]
-
-
#64118272
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #139622 üzenetére
Legalább 5 évig megtartom, azalatt kb 150-200 belecsúszik. Lízingre lesz véve, cégre, ott meg 3 éves kor a határ.
A 10.000 euro szintén korlát, aztán kb így maradt a Golf a listán egyedül. Fontos a kis fogyasztás, automata váltó, (relatív)nagy csomagtér.
Csak azt nem tudom, ez mennyire megbízható? Mennyire strapabíró? A váltó ezekben, a 7 sebességes DSG mennyire bírja a kiképzést?
Ezeket nem tudom, addig nem merek beleugrani a szerződés aláírásába egy autónál se, ameddig ezeket nem tudom.Slusszpoén: Totalcar, aki panaszkodik, hogy Golfot annyit tesztelnek, hogy már fáj, összesen 2 tesztet találtam 6-os Golfról, ami dízel. Kombi 6-os golfról, 1.6-os dízellel pedig egyet sem!
Sőt, egyetlen magyar oldalon sem találtam 1.6-os dízel, automata 6-os golf kombi tesztet.
-
#64118272
törölt tag
válasz focvis #139628 üzenetére
Hát 99% autópálya, Essen-Frankfurt távra használták. 1. tulajos, céges autó volt ugye.
Manuális nem kell, 2.0TDi szintén, többet eszik, több az adó, biztosítás, nem kell a nagyobb motor.
Belefér egy mittudomén kuplung csere, azt tudom, hogy DSG-nél kb 150-200, ha egy ilyen összeg, nem esek hasra, de ha 6 számjegy, és 4 vagy 5-el kezdődik, akkor jön az, hogy más márka.
Amúgy van rá 1 év garancia. Ha addig "kihajtom a lelkét a váltónak", érvényes a garancia erre is? Tehát azért ez mégis fődarab meghibásodás. Ha teszem azt, 9-10 hónap múlva valami nyűgje van...?
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #139626 üzenetére
Kérdeztem szerelőket, akihez eddig jártam én, 5-ös Golffal meg Vectrával, ő azt mondta, a 6-os Golf, 1.6TDI-vel isteni választás. DSG-set nem javított még, de pár 1.6TDI jár hozzá, azt mondta, semmi olyan bajuk nincs, amiért kell féljek tőle.
Ezért is indultam el ebbe az irányba. A másik az Insignia, de arról nem mondott jókat, meg nagyobb, drágább a fenntartása, stb...
-
#64118272
törölt tag
válasz Luck Dragon #139635 üzenetére
Érdekelne!
-
#64118272
törölt tag
Srácok!
Ha vettem egy autót lízingre, október 6-án írtuk alá a végleges szerződést, pénzt átadtam, autót elhoztam, várok hogy a lízingcég küldje el a rendszámokat, viszont az ideiglenes rendszám ma lejárt, a végleges meg még nem érkezett meg, az kinek a sara?
Cégre vettem a kocsit, nekem munka eszköz, beszerzéstől elkezdve mindent ezzel intézek, kell egyszerűen az autó a cég működéséhez. Az autót egy VW márkakereskedésből vettem, a Porsche Leasingtől. A rendszám ma lejárt, végleges sehol. Felajánlották, hogy bérelhetek tőlük autót, 25 eur+áfa/nap áron.
Én úgy gondolom ez a kereskedés/Porsche leasing sara, ők kéne állják a költségeket, ameddig meg nem kapom a végleges rendszámot, nem az én hibám, hogy nem küldték még el nekem...
-
#64118272
törölt tag
Srácok segítséget kérnék!
Relatív sürgős a dolog, 2 héten belül autó kellene a házhoz.
Keret durván 5M, lízinggel.
Új autó, vagy bemutató autó ami szóba jön, de mivel szűkös az idő, csak raktárkészlet jön szóba újnál, ezért tetszik egy bemutató autó verzió.
Évi kb 50.000km-re kellene, 3 évig tartanám meg, utána csere.
Leginkább 70% országút, erdélyi turnék között, 30% város.Kombi kell, az nem kérdés. Ami eddig felmerült, Octavia és Focus.
Mit tudnátok ajánlani esetleg? Holnap mennék szalonokba szétnézni, kipróbálni. -
#64118272
törölt tag
válasz BigBlackDog #153875 üzenetére
K astra kombi szegény csúnya, de a Megane ötlet tetszik, az nem is jutott eszembe! Mi a vélemény az autóról?
-
#64118272
törölt tag
válasz molnarpeter #153907 üzenetére
Zárt végű, csakis.
Ma voltam a Renaultnál, volt egy Megane kombi, GT line, nem volt rossz, az ülései nagyon-nagyon tetszettek, de stockon csak a 110 lovas motorral van akármilyen kombi, rendelésre van más is, de az kb 1.5-2 hónap.
Octavia van 1.6 dízel, 1.4TSI is, 150 lóval, fehér, SMART felszereltséggel(kb közepes), árban ez a legjobb, 17.500 euró lenne.
Illetve a Fordnál is voltam, megnéztem konkrétan ezt a kocsit, ez nagyon elgondolkoztatott, ideadnák 19.000-ért, plusz téli+nyári garnitúra gumik(18-as Michelin Pilot Sport 3 van most rajta, de adnának vele Michelin téli szettet is), plusz 19-ért 2+2 év garanciát is mellé.
Róla van szó: Ford Focus ST Line 1.5 180ló
Magától parkol, bi-xenon, touchos képernyő, full európa navi, ülésfűtés, automata klíma, sport felfüggesztés, körbe ST Line spoilerszett, sötétített ablakok, stb...
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz LuckyL #153927 üzenetére
Igazából ugye euróban van nekem a határ, ami durván 17-18.000 euró között van. Ezt 19-ért adnák, ezt a Focust, az durván 5.7M, ebből még megpróbálok faragni egy kicsit, ilyen 5.5M-re jöjjön ki, ha sikerül, ez még belefér, de ez olyan felső határ, hogy jópár más kedvezményt kell feláldozzak érte.
-
#64118272
törölt tag
válasz HKorn #156902 üzenetére
Elnézést a kifejezésért, de egy zsebszart nem ér. Se az Apple CarPlay. Nekem van az autóban, de ugyanazt tudja, mint a blutyúkkal is tud amúgy.
Ami plusz a BT-n felül, zenelejátszásnál megjeleniti az albumboritot, illetve a kontaktoknál a neveket, plusz felolvassa angolul a magyar nyelven iródott sms-eket(egy mukkot nem értesz belőle).
Nekem iPhone van, erre vonatkozik a fenti leirás.
Ha a Waze menne rajta, akkor viszont isteni lenne, vagy egyéb alkalmazások, hogy a telefon képernyőjét kitükrözi a kocsi képernyőjére, de igy sajnos számomra nem tartalmaz nagy előnyt. Illetve ugye csak akkor megy, ha rá van dugva kábelen a kocsira. Mig simán BT-vel a zsebemből se kell elővegyem telefonáláshoz, zeneinditáshoz, bármihez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen