- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
Idén bővül a család 4 tagúra, kezd ciki lenni a családi kölcsönkocsi, ezért lassan ideje egy saját autót vásárolnom. Olyan 100 ló körül keresnék valami használhatót, akár kombit is és amibe nincs túl nagy kockázat hogy ráfizetem a gatyámat is. Többségében városban használnám.
Ilyen Toledokba mennyire szabad gondolkodni?
Esetleg más ötletek?[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bitpork #157273 üzenetére
Nagyjából 70 % város lenne, 30 % országút (ritkán pálya). Ebből a Toledóból 1.6 benzin járt kölcsönbe nálam (azt hiszem 1.6 16V), együtt tudnék vele élni, csak nekem 9 alá városban nem sikerült mennem vele. Emiatt érdekelne egy takarékosabb motor, ami nem túl macerás és ha mégis hozzá kell nyúlni, akkor se százezrekkel. Na meg plusz egy ami szólhat mellette, hogy valószínűleg olcsóbban tankolnám...
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz szőröscica #158117 üzenetére
Hát az 1.6 TDCI se olcsó mulatság ha bármi baja van...
-
athomi
veterán
válasz molnarpeter #158128 üzenetére
Hol van pár ezresért csúcs, ami még elmegy negyed millió km-t? A csúcsot nem 4-essével illik cserélni? Turbóval is szoktak lenni gondok az 1.6 TDCI-nél, bár mostanában azt olvastam, hogy az olajozócső előtti szita tömődése okozza a hibát. Csak azt nem tudom mitől tömődik az el.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz kelly416 #159215 üzenetére
Én ilyen Sharan féle méretű autókban gondolkodnék, 3 gyerekkel tökéletesek, se nem nagyok, se nem kicsik. Plusz ha anyós úgy dönt, hogy mindenképp a családdal utazik, be lehet pattintani a hátsó sort és oda beültetni.
Buszokban én se gondolkodnék , elég idegőrlő tud lenni a parkolás vele.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ezen a H Astra-n láttok bármi kivetnivalót?
Mondjuk a Cosmo felszereltség az szerintem itt sem stimmel, de Focus-oknál is ugyanez megy.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz apholyon #160452 üzenetére
Alsó-középkategóriából mennek a 9-10 éves, normálisabban felszerelt, jó állapotú, viszonylag keveset futó autók 1.5 millió körül és felette. És ezek sem hibátlanok ugye, mint egyik használt autó sem. Alatta vagy sokat futott, vagy tekert órás, vagy fapados, vagy törött darabok vannak, illetve ezek valamilyen egyvelege.
Ez van sajnos. 2009-ben 2.5 évesen 1.6 TDCI kombi Focust vettünk 2.3 millió körül.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz BigBlackDog #160465 üzenetére
Nézzél rá a 2015. év vége körüliekre 100.000 km alatt, mindjárt 3 milliótól indulnak.
-
athomi
veterán
válasz Geri89 #160479 üzenetére
Simán visszatekernek 20-30.000-ret is, gyorsan megvan az. Melyik tűnik piacképesebbnek, a 85.000 km vagy a 115.000? Egyébként simán előfordulhat az is, hogy néhány hónapot dekkolt mire eladták az autót a cégtől. Igaz közigazgatásban vagyok, de nálunk is állni szoktak pár hónapot értékesítés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Erre rálesnétek nekem, hogy mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Acheron #160791 üzenetére
Opelnél és Fordnál tulajdonosként biztosan megkapod az előéleti információkat teljes körűen a tulajdonszerzés előtti időszakról is. Fórumtárs nem tudom milyen autómárkák márkaszervizeiről tud, ahol a tulajdonszerzés előtti időszakról nem adnak ki információkat az előéletről. Nekem is elég hihetetlennek tűnik, hogy van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Motion_Blur #160884 üzenetére
Inkább úgy mondanám, hogy az állapot az első, de lehetőleg minél kevesebb valós km-rel. Na az ilyenre jelenleg vadászhatsz akár hosszú hónapokig is, mert a külföldről behozott autók legnagyobb zöme furcsa mód nem rendelkezik szervizkönyvvel, ha meg vezetve van azt tapasztaltam, hogy furcsa mód leinformálhatatlan szervizkönyve van ismeretlen kis szervizből.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz lali81 #160890 üzenetére
Tudok én olyan márkaszervizt is idehaza, ahol ugyanabban a dízelautóban nem cseréltek egymást követő kötelező szervizekkor sem motorolajat csak papíron. Motorcsere lett a vége. Nyilván a márkaszerviz sem garancia önmagában.
Nekem is most kellene a 9 éves Astra-t vinni a márkaszervizbe ha szeretném tovább vezettetni a szervizkönyvet, de nem fogom, nem ér annyit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen asztali médialejátszót?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs